Rossia
door Rossia Dec 15, 2010 om 23:02
Elektronica & tv

Graag reacties op de Travelier Carecorder.

Wie kan mij iets vertellen over de Aldi Camrecorder?
Ik maak sinds drie jaar videofilms met een Sony videocamara maar helaas moet ik nu alweer op zoek naar een andere omdat mijn Sony niet meer goed werkt op het instaleren van het video opname bandje vandaar dat ik een niet al te dure aankoop wil doen.
Bij de Aldi zag ik een Camrecorder van het merk Travelier voor een leuke prijs maar weet niet of dit wel een goede is.
Wie kan mij hierover iets vertellen?
Is deze met een bandje / CD.V.D of anders?
Volgens de info staat er bij dat deze ondersteunt wordt met een SD geheugenkaart tot 8 GB hoop dat iemand mij wat info kan geven ik ben n.l totaal niet op de hoogte van deze zeg maar gerust een leek!
Alvast bedankt.

2669 4 Rapporteer

jemarari
door jemarari - Dec 16, 2010 om 01:14
37 Antwoorden / 0 Vragen

Op zich is deze camcorder een simpel apparaatje wat met een geheugenkaart werkt. Standaard zit er weinig in maar je kan het geheugen kaartje vervangen tot max 8 gigabyte. Goed te vergelijken met een fotocamera die ook filmpjes kan maken. Dus eigenlijk voor klein gebruik met mwa, redelijk beeld.

Wil je voor kwaliteit gaan, dan is deze niet aan te raden.

birdies
door birdies - Dec 16, 2010 om 12:06
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Als je in dezelfde prijsklasse wilt blijven, maar wel een veel betere kwaliteit camcorder kun je beter voor de Panasonic HM-TA1 gaan, te koop (en in voorraad en betrouwbare shop)voor 119,- incl. verzending bij Cameranu.nl, zie website, klik

Meer info klik hier

birdies
door birdies - Dec 16, 2010 om 12:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Nog meer info over de Panasonic HM-TA1 panasonic.nl klik hier

Rossia
door Rossia - Dec 16, 2010 om 23:06
12 Antwoorden / 26 Vragen

Bedankt Jemarari & Birdies voor jullie reactie maar ik denk dat ik het toch moet gaan zoeken in een eenvoudige videocamera omdat ik mijn gemaakte films graag terug zie op mijn t.v toestel.
Begrijp ook niet dat Sony mijn video toestel van 3 jaar niet de moeite waard vind om eventueel te maken of in iedergeval er naar te kijken.
Maar ja, we leven in een weggooi maatschappij zeker als je totaal niet technisch of handig bent aangelegd.
In iedergeval mijn Hartelijke dank,
Rosi.