So
door Soltramogas122 Apr 30, 2017 om 02:06
Elektronica & tv
Habbo.nl staffs vriendjespolitiek?

Er zit een persoon op het spel, 'Bos1116' die kan maken wat hij wilt van persoongegevens vragen (snapchat/adres etc.) en dreigen met mensen te verbannen uit het spel door zich voor te doen als 'Habbo Staff'.
Ik erger me hier uiteraard enorm aan, en wil jullie erop wijzen dat dit puur inlikkertjespolitiek is; wat mij echt enorm ergert want kleine kinderen spelen dit spel en dan komt er 1 persoon de huisadressen vragen, snapchat gebruikersnamen (Dit is volgens de regels echter verboden).
Maar toch doen ze hier helemaal niks aan!
Mijn vraag is dus want kan ik hier het beste tegen doen?

(Bijlage= Wat woorden die hij heeft gezegd maar niet voor is gestraft).

1336 4 Rapporteer

costnix
door costnix - Apr 30, 2017 om 07:56
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U zult het toch met de helpdesk van Habbo moeten uitvechten.
https://help.habbo.nl/hc/nl/articles/221157908-Contact-met-de-Habbo-Klantenservice

marita5
door marita5 - Apr 30, 2017 om 09:04
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Soltramogas122 ,

Mijn vraag is dus want kan ik hier het beste tegen doen?

Lees hier wat u kunt doen , u kunt deze persoon ook negeren , klik op de rode regel .

https://www.habbo.nl/playing-habbo/help

fa
door familyman - Apr 30, 2017 om 09:19
888 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wist niet eens dat dit spelletje nog bestond.

Wi
door Wil_H - Apr 30, 2017 om 10:25
270 Antwoorden / Vragen

Als je de link van Marita5 gebruikt kun je zelfs lezen dat je de betreffende persoon én de dingen die hij doet kunt melden bij de moderators.
" Als Habbo's te ver gaan in een kamer. Habbo's praten over het ontmoeten in het echte leven, vragen om een webcam gesprek, wisselen persoonlijke contactgegevens uit of iemand wordt zwaar gepest… overweeg dan om de persoon aan te geven"
Dat kan op een vreselijk simpele manier. Lijkt mij dat als hij inderdaad de regels van het spel overtreed er wel tegen hem opgetreden gaat worden.
Habbo zal zeker niet willen dat kinderlokkers via het spel slachtoffers zoeken, als dat bekend wordt dan is het meteen gedaan met het hele spel en dus ook met het verdienmodel.
Het is alleen de vraag of de moderators dezelfde inschatting over die persoon maken als jij.