sc
door schouwenberg Mar 26, 2013 om 20:32
Elektronica & tv

Heeft BCC wel eens van service gehoord?

Op vrijdag 1 maart heb ik via de webwinkel van BCC een baardtrimmer besteld welke volgens de site voorradig was. Het bedrag werd van mijn rekening afgeschreven maar kreeg geen bevestiginsmail met ordernummer of iets dergelijks De baardtrimmer zou geleverd worden op dinsdag 5 maart. Helaas niet dus. Heb die zelfde dag nog een bericht gestuurd via het contact formulier. Geen antwoord gekregen.
Toen maar gebeld op woensdag 6 maart. Het gesprek (wachttijd) duurde maar liefst 27 minuten. Bestelling werd gecontroleerd a.d.h.v. de betaling. Mij werd toegezegd dat de bestelling binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn. Helaas niet dus. Daarna nog 2 keer een bericht gestuurd met in het laatste bericht de vordering tot terug betaling. Helaas niet dus.
Het schijnt dat BCC totaal schijt heeft aan haar klanten.
Zie op deze site identieke verhalen over BCC.
Ga nu Internetopgelet.nl inschakelen.

1792 7 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 26, 2013 om 20:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=schouwenberg schreef op dinsdag 26 mrt 2013, 20:32].
Ga nu Internetopgelet.nl inschakelen.

Beroerde service heeft niets met oplichting te maken..........

Ze hebben 30 dagen om iets uit te leveren en Als je bestelling hebt geannuleerd hebben ze vanaf dat moment (dat je echt Annuleert) 30 dagen de tijd om je geld terug te storten, volgens mij heb je nog niet geannuleerd, dus dat zul je eerst moeten doen en je zult dan nog even geduld moeten hebben.

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 26, 2013 om 20:45
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Voorraad en 30 dagen?
Ik stuur als winkel altijd gelijk bericht als ik niet binnen 3 werkdagen kan leveren en het langer duurde.
Ook gelijk een brief voor als ze willen ontbinden en met die houding krijg ik zelden afmeldingen.
Wel van klanten die het soms genoemde alternatief nemen.

Jammer dat ze hun mooie reclame niet waar maken maar waarom ga je niet naar 1 van hun winkels?
Geen telefoon kosten en een print is genoeg.

Als het op voorraad is kunnen ze gelijk geven, is eerder voorgekomen.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 26, 2013 om 23:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Wel gehoort maar wat ze er mee bedoelen is wel duidelijk te zien in de reactie's die hier langs komen.

jo
door jorisw - Mar 27, 2013 om 08:47
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Omdat het in Nederland praktisch onmogelijk is om mensen te ontslaan (alleen op bedrijfseconomische gronden gaat het redelijk makkelijk, maar zodra het prestatiegerelateerd wordt is het heel moeilijk) krijg je vanzelf veel personeel dat de kantjes er vanaf loopt met dit soort zaken als gevolg... Het zou gewoon makkelijker moeten worden om mensen na wanprestaties te kunnen ontslaan. En dan in de betekenis van het Engelse "fire" i.p.v. "lay-off".

zoekster
door zoekster - Mar 27, 2013 om 09:05
10968 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=jorisw schreef op woensdag 27 mrt 2013, 08:47]Omdat het in Nederland praktisch onmogelijk is om mensen te ontslaan (alleen op bedrijfseconomische gronden gaat het redelijk makkelijk, maar zodra het prestatiegerelateerd wordt is het heel moeilijk) krijg je vanzelf veel personeel dat de kantjes er vanaf loopt met dit soort zaken als gevolg... Het zou gewoon makkelijker moeten worden om mensen na wanprestaties te kunnen ontslaan. En dan in de betekenis van het Engelse "fire" i.p.v. "lay-off".
Ken jij dan de situatie op de klantenservice bij de BCC? Misschien is er wel onderbezetting en worden de werknemers constant opgejut om op te schieten en als ze even een aantekening maken nadat het gesprek is afgelopen toegesnauwd of ze niet maar wat zitten te niksen. En reken maar dat iedereen daar bang is om zijn baantje te verliezen. Net als in bijna alle bedrijven.
Hoe kom ik daarbij? Misschien verzin ik maar wat of misschien inside information?

gompy2
door gompy2 - Mar 27, 2013 om 09:20
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jorisw schreef op woensdag 27 mrt 2013, 08:47]Omdat het in Nederland praktisch onmogelijk is om mensen te ontslaan (alleen op bedrijfseconomische gronden gaat het redelijk makkelijk, maar zodra het prestatiegerelateerd wordt is het heel moeilijk) krijg je vanzelf veel personeel dat de kantjes er vanaf loopt met dit soort zaken als gevolg... Het zou gewoon makkelijker moeten worden om mensen na wanprestaties te kunnen ontslaan. En dan in de betekenis van het Engelse "fire" i.p.v. "lay-off".
Weer 1 van je zelfbedachte verhalen wat kant nog wal raakt en je zomaar even op een forum neerplempt.
Je weet totaal geen oorzaak van het probleem en je relateert het gelijk aan personeel wat de kantjes er af loopt, personeel wat zonder pardon gemakkelijk ontslagen zou moeten worden.
Heb je nou helemaal geen ene jota zelfreflectie als je deze onzin neerkwakt?

@schouwenberg,

Ik zou net als wat je nu doet op dit forum, je klachten goed kenbaar maken op elk forum of site wat over klachten van consumenten gerelateerde aard zijn.
Tros-Radar, en Klacht.nl is ook een goede, daar staan er al 224!
Dat is de enige manier om dat soort bedrijven in beweging te krijgen.
Klik maar-> Klacht-BCC

Suc6

wilcovv
door wilcovv - Mar 27, 2013 om 13:58
40 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=schouwenberg schreef op dinsdag 26 mrt 2013, 20:32]Op vrijdag 1 maart heb ik via de webwinkel van BCC een baardtrimmer besteld welke volgens de site voorradig was. Het bedrag werd van mijn rekening afgeschreven maar kreeg geen bevestiginsmail met ordernummer of iets dergelijks De baardtrimmer zou geleverd worden op dinsdag 5 maart.

Als je géén bevestiging kreeg hoe weet je dat van die 5 maart dan??
Is er betaald via iDeal?
En je kan/moet meestal inloggen met je account zodat je je 'order status' kan bekijken!
Heb je dat al gedaan?
Dan weet je tenminste pas echt hoe of wat i.p.v. gelijk eerst hier te zitten zeuren.