Heeft BCC wel eens van service gehoord?
Op vrijdag 1 maart heb ik via de webwinkel van BCC een baardtrimmer besteld welke volgens de site voorradig was. Het bedrag werd van mijn rekening afgeschreven maar kreeg geen bevestiginsmail met ordernummer of iets dergelijks De baardtrimmer zou geleverd worden op dinsdag 5 maart. Helaas niet dus. Heb die zelfde dag nog een bericht gestuurd via het contact formulier. Geen antwoord gekregen.
Toen maar gebeld op woensdag 6 maart. Het gesprek (wachttijd) duurde maar liefst 27 minuten. Bestelling werd gecontroleerd a.d.h.v. de betaling. Mij werd toegezegd dat de bestelling binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn. Helaas niet dus. Daarna nog 2 keer een bericht gestuurd met in het laatste bericht de vordering tot terug betaling. Helaas niet dus.
Het schijnt dat BCC totaal schijt heeft aan haar klanten.
Zie op deze site identieke verhalen over BCC.
Ga nu Internetopgelet.nl inschakelen.
[quote=schouwenberg schreef op dinsdag 26 mrt 2013, 20:32].
Ga nu Internetopgelet.nl inschakelen.
Beroerde service heeft niets met oplichting te maken..........
Ze hebben 30 dagen om iets uit te leveren en Als je bestelling hebt geannuleerd hebben ze vanaf dat moment (dat je echt Annuleert) 30 dagen de tijd om je geld terug te storten, volgens mij heb je nog niet geannuleerd, dus dat zul je eerst moeten doen en je zult dan nog even geduld moeten hebben.
Voorraad en 30 dagen?
Ik stuur als winkel altijd gelijk bericht als ik niet binnen 3 werkdagen kan leveren en het langer duurde.
Ook gelijk een brief voor als ze willen ontbinden en met die houding krijg ik zelden afmeldingen.
Wel van klanten die het soms genoemde alternatief nemen.
Jammer dat ze hun mooie reclame niet waar maken maar waarom ga je niet naar 1 van hun winkels?
Geen telefoon kosten en een print is genoeg.
Als het op voorraad is kunnen ze gelijk geven, is eerder voorgekomen.
Wel gehoort maar wat ze er mee bedoelen is wel duidelijk te zien in de reactie's die hier langs komen.
Omdat het in Nederland praktisch onmogelijk is om mensen te ontslaan (alleen op bedrijfseconomische gronden gaat het redelijk makkelijk, maar zodra het prestatiegerelateerd wordt is het heel moeilijk) krijg je vanzelf veel personeel dat de kantjes er vanaf loopt met dit soort zaken als gevolg... Het zou gewoon makkelijker moeten worden om mensen na wanprestaties te kunnen ontslaan. En dan in de betekenis van het Engelse "fire" i.p.v. "lay-off".
[quote=jorisw schreef op woensdag 27 mrt 2013, 08:47]Omdat het in Nederland praktisch onmogelijk is om mensen te ontslaan (alleen op bedrijfseconomische gronden gaat het redelijk makkelijk, maar zodra het prestatiegerelateerd wordt is het heel moeilijk) krijg je vanzelf veel personeel dat de kantjes er vanaf loopt met dit soort zaken als gevolg... Het zou gewoon makkelijker moeten worden om mensen na wanprestaties te kunnen ontslaan. En dan in de betekenis van het Engelse "fire" i.p.v. "lay-off".
Ken jij dan de situatie op de klantenservice bij de BCC? Misschien is er wel onderbezetting en worden de werknemers constant opgejut om op te schieten en als ze even een aantekening maken nadat het gesprek is afgelopen toegesnauwd of ze niet maar wat zitten te niksen. En reken maar dat iedereen daar bang is om zijn baantje te verliezen. Net als in bijna alle bedrijven.
Hoe kom ik daarbij? Misschien verzin ik maar wat of misschien inside information?
[quote=jorisw schreef op woensdag 27 mrt 2013, 08:47]Omdat het in Nederland praktisch onmogelijk is om mensen te ontslaan (alleen op bedrijfseconomische gronden gaat het redelijk makkelijk, maar zodra het prestatiegerelateerd wordt is het heel moeilijk) krijg je vanzelf veel personeel dat de kantjes er vanaf loopt met dit soort zaken als gevolg... Het zou gewoon makkelijker moeten worden om mensen na wanprestaties te kunnen ontslaan. En dan in de betekenis van het Engelse "fire" i.p.v. "lay-off".
Weer 1 van je zelfbedachte verhalen wat kant nog wal raakt en je zomaar even op een forum neerplempt.
Je weet totaal geen oorzaak van het probleem en je relateert het gelijk aan personeel wat de kantjes er af loopt, personeel wat zonder pardon gemakkelijk ontslagen zou moeten worden.
Heb je nou helemaal geen ene jota zelfreflectie als je deze onzin neerkwakt?
@schouwenberg,
Ik zou net als wat je nu doet op dit forum, je klachten goed kenbaar maken op elk forum of site wat over klachten van consumenten gerelateerde aard zijn.
Tros-Radar, en Klacht.nl is ook een goede, daar staan er al 224!
Dat is de enige manier om dat soort bedrijven in beweging te krijgen.
Klik maar-> Klacht-BCC
Suc6
[quote=schouwenberg schreef op dinsdag 26 mrt 2013, 20:32]Op vrijdag 1 maart heb ik via de webwinkel van BCC een baardtrimmer besteld welke volgens de site voorradig was. Het bedrag werd van mijn rekening afgeschreven maar kreeg geen bevestiginsmail met ordernummer of iets dergelijks De baardtrimmer zou geleverd worden op dinsdag 5 maart.
Als je géén bevestiging kreeg hoe weet je dat van die 5 maart dan??
Is er betaald via iDeal?
En je kan/moet meestal inloggen met je account zodat je je 'order status' kan bekijken!
Heb je dat al gedaan?
Dan weet je tenminste pas echt hoe of wat i.p.v. gelijk eerst hier te zitten zeuren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verplicht verhuizen na grondige renovatie
Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer