Help TV defect
ik heb op 4 juni 2021 een tv gekocht bij BCC, ik heb 5 jaar extra garantie bijgekocht nu vertoond hij sinds 3 weken strepen links onderin, het is niet goed maar wel te kijken, ik heb contact opgenomen met BCC en die hebben mijn tv voor reparatie aangemeld bij CE repair te Dordrecht, deze hebben geconstateerd dat de tv niet meer gerepareerd kan worden, ze willen hem bij mij ophalen, en dan krijg ik van hun een bon waarmee ik een nieuwe tv kan halen bij BCC.
Maar wat moet ik doen nu BCC surseance van betaling heeft aangevraagd, moet ik hem op laten halen, ik heb er een naar gevoel bij dat ik straks geen tv meer heb, wat als BCC morgen dicht is, ik heb nu geen geld voor een nieuwe TV,
Ik heb Phillips zelf gevraagd maar die zeggen wij kunnen daar niks aan doen dat moet BCC regelen, Wie kan mij adviseren
Alvast Bedankt

In geval van failliet gaat u naar de curator en staat u helemaal achterin de rij. U kunt wel contact opnemen met de curator wat te doen, maar verwacht geen wonderen. Van Philips kan u heel mischien een coulance, die ook niet verplicht is, verwachten.
moet ik evt wachten met hem op te laten halen? en de strepen voor lief nemen?

Vooralsnog zou ik als geen failliet wachten, en als ze doorstarten persoonlijk de tv omruilen in de winkel.
De surceance is wel verleend maar volgens de publicaties vind de eerste crediteurenvergadering op 22 november plaats en pas daarna zou een faillissement kunnen volgen en tot die tijd zijn de winkels nog geopend.
Zodra de tv is afgehaald kunt u met die bon een andere tv uitkiezen omdat BCC het aankoop bedrag weer van Philips vergoed krijgt maar neem voor alle zekerheid contact met het BCC filiaal waar u de tv heeft gekocht op dan weet u het zeker.

Misschien is er iets aan die strepen te doen.
https://www.coolblue.nl/advies/tips-om-strepen-op-je-tv-scherm-te-verwijderen.html
Philips heeft gelijk. BCC moet t regelen. Als u denkt dat u uwoude tv terug wilt zou ik dat meteen regelen. Anders heeft u inderdaad gewoon pech.
BCC is bankrupt so I can do antiek anymore
Te laat, faillissement is aangevraagd en je hebt nergens meer recht.
Heb je je tv nog niet terug neem dan contact op met de curator.

Zoals gezegd, te laat. https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/5408866/elektronicaketen-bcc-surseance-faillissement-mirage
Einde oefening voor BCC.
Hallo allemaal bedankt
Ik heb de tv nog in mijn bezit, dus heb ik pech en zal ik moeten gaan sparen voor een nieuwe
U kunt proberen contact op te nemen met de verzekaar die de extra garantie heeft gegeven. Wellicht heeft die een oplossing.
Anders wordt het inderdaad geld reserveren voor een nieuwe.

Heden vernomen dat bbc failliet is.
Wat is de publieke omroep van Groot Brittannië ook failliet?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Basisbeurs voor master na HBO-opleiding 2023-2024?
Ik begin september 2023 aan een master nadat ik mijn HBO opleiding heb afgerond onder het leenstelsel. Ik probeer informatie te vinden over of ik dan recht heb op een basisbeurs, aangezien deze dit jaar weer ingaat, voor mijn master opleiding. Maar hier is nergens informatie over te vinden, alles is heel erg vaag. Weet iemand meer? Lees meer

Produkt niet geleverdProdukt bij Voucher vandaag
OP029-08-2023 heb ik feest valonnen gesteld en beyaald, Al tot 2 keer toe gemaild. Nog steed geen reactie van ze gehad. Verder heel slecht bereikbaar, Lees meer
Zorgverzekering hheft mijn aanvullende verzekering er uit gegooid mag dat
Heeft al jaren een aanvullende zorgverzekering. Nooit problemen gehad. Nu kwam ik bij toeval erachter dat mijn verzekering is gestopt in november 2022. Idepender heeft geregeld dat de verzekering automaties van Ditzo naar ASR ging. Maar hebben vergeten ook mijn aanvullende verzekering door te geven. Zowel Independer als ASR weigeren dat als nog te doen. Heeft een nieuw klikgebit nodig en massage v ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer