SD
door SD1 Sep 19, 2023 om 13:32
Elektronica & tv

Help TV defect

ik heb op 4 juni 2021 een tv gekocht bij BCC, ik heb 5 jaar extra garantie bijgekocht nu vertoond hij sinds 3 weken strepen links onderin, het is niet goed maar wel te kijken, ik heb contact opgenomen met BCC en die hebben mijn tv voor reparatie aangemeld bij CE repair te Dordrecht, deze hebben geconstateerd dat de tv niet meer gerepareerd kan worden, ze willen hem bij mij ophalen, en dan krijg ik van hun een bon waarmee ik een nieuwe tv kan halen bij BCC.

Maar wat moet ik doen nu BCC surseance van betaling heeft aangevraagd, moet ik hem op laten halen, ik heb er een naar gevoel bij dat ik straks geen tv meer heb, wat als BCC morgen dicht is, ik heb nu geen geld voor een nieuwe TV, 

Ik heb Phillips zelf gevraagd maar die zeggen wij kunnen daar niks aan doen dat moet BCC regelen, Wie kan mij adviseren


Alvast Bedankt

4587 10 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Sep 19, 2023 om 13:40
11240 Antwoorden / 51 Vragen
2

In geval van failliet gaat u naar de curator en staat u helemaal achterin de rij. U kunt wel contact opnemen met de curator wat te doen, maar verwacht geen wonderen. Van Philips kan u heel mischien een coulance,  die ook niet verplicht is,  verwachten.

SD
door SD1 - Sep 19, 2023 om 13:50
85 Antwoorden / 49 Vragen
0

moet ik evt wachten met hem op te laten halen? en de strepen voor lief nemen?

mahadma
door mahadma Sep 19, 2023 om 13:53
11240 Antwoorden / 51 Vragen

Vooralsnog zou ik als geen failliet wachten, en als ze doorstarten persoonlijk de tv omruilen in de winkel.

ro
door ronny530 - Sep 19, 2023 om 14:21
2556 Antwoorden / 41 Vragen
2

De surceance is wel verleend maar volgens de publicaties vind de eerste crediteurenvergadering op 22 november plaats en pas daarna zou een faillissement kunnen volgen en tot die tijd zijn de winkels nog geopend.
Zodra de tv is afgehaald kunt u met die bon een andere tv uitkiezen omdat BCC het aankoop bedrag weer van Philips vergoed krijgt maar neem voor alle zekerheid contact met het BCC filiaal waar u de tv heeft gekocht op dan weet u het zeker.

mo
door mof - Sep 21, 2023 om 00:30
3361 Antwoorden / 3 Vragen
0

Philips heeft gelijk. BCC moet t regelen. Als u denkt dat u uwoude tv terug wilt zou ik dat meteen regelen. Anders heeft u inderdaad gewoon pech.

noblekeon
door noblekeon - Sep 21, 2023 om 10:53
6 Antwoorden / Vragen
0

Philips is in agreement. The BCC must regulate. If you think you'd like your old TV service restored, let me know and I'll set it up right away. If you think otherwise, you're just plain wrong.  basketball stars
  

SD
door SD1 Sep 21, 2023 om 14:47
85 Antwoorden / 49 Vragen

BCC is bankrupt so I can do antiek anymore

Gr
door Grunn1 - Sep 21, 2023 om 13:10
1407 Antwoorden / 18 Vragen
1

Te laat, faillissement is aangevraagd en je hebt nergens meer recht.
Heb je je tv nog niet terug neem dan contact op met de curator.

SD
door SD1 - Sep 21, 2023 om 13:55
85 Antwoorden / 49 Vragen
0

Hallo allemaal bedankt 

Ik heb de tv nog in mijn bezit, dus heb ik pech en zal ik moeten gaan sparen voor een nieuwe

sw
door swat1500 Sep 21, 2023 om 17:50
3635 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt proberen contact op te nemen met de verzekaar die de extra garantie heeft gegeven. Wellicht heeft die een oplossing.
Anders wordt het inderdaad geld reserveren voor een nieuwe.

mahadma
door mahadma - Sep 21, 2023 om 17:39
11240 Antwoorden / 51 Vragen
0

Heden vernomen dat bbc failliet is.

sw
door swat1500 Sep 21, 2023 om 17:49
3635 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is de publieke omroep van Groot Brittannië ook failliet?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Student2023
Student2023 - Jan 25, 2023 om 14:35
Geldzaken & recht

Basisbeurs voor master na HBO-opleiding 2023-2024?

Ik begin september 2023 aan een master nadat ik mijn HBO opleiding heb afgerond onder het leenstelsel. Ik probeer informatie te vinden over of ik dan recht heb op een basisbeurs, aangezien deze dit jaar weer ingaat, voor mijn master opleiding. Maar hier is nergens informatie over te vinden, alles is heel erg vaag. Weet iemand meer? Lees meer

nanhya@msn.com
nanhya@msn.com - Sep 15, 2023 om 17:08
Winkels & webshops

Produkt niet geleverdProdukt bij Voucher vandaag

OP029-08-2023 heb ik feest valonnen gesteld en beyaald, Al tot 2 keer toe gemaild. Nog steed geen reactie van ze gehad. Verder heel slecht bereikbaar, Lees meer

Wijnand4
Wijnand4 - Sep 20, 2023 om 21:59
Garantie & verzekeringen

Zorgverzekering hheft mijn aanvullende verzekering er uit gegooid mag dat

Heeft al jaren een aanvullende zorgverzekering. Nooit problemen gehad. Nu kwam ik bij toeval erachter dat mijn verzekering is gestopt in november 2022. Idepender heeft geregeld dat de verzekering automaties van Ditzo naar ASR ging. Maar hebben vergeten ook mijn aanvullende verzekering door te geven. Zowel Independer als ASR weigeren dat als nog te doen. Heeft een nieuw klikgebit nodig en massage v ... Lees meer