bu
door bueno de mosqueo Nov 14, 2022 om 14:18
Elektronica & tv

Hoe kan ik maandelijks abonnement F1 tv opzeggen?

Via Google Play heb ik een maand-abonnement op F1 TV afgesloten en  ook opgezegd per 30 november.
Daarvan  heb ik een bevestiging per E-mail ontvangen.
Toch vraag ik mij af of ik dan werkelijk mijn abonnement heb opgezegd of alleen de betaling via Google Play
De streamingsdienst zelf geeft namelijk geen enkele duidelijkheid over "abonnement opzeggen".
Of zijn mijn twijfels overbodig?

26422 4 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 14, 2022 om 14:21
16777 Antwoorden / 202 Vragen

Is dit een optie? https://support.f1.tv/s/?language=nl_NL  en pas op voor commerciële opzeggers zoals o.a expendy, DIME, 123 opzeggen.  omdat dat onnodig geld kost. Hoewel bijv 123 advereert met gratis kost het bij verder kijken toch  € 6,95!!

Uit de eerste link: https://support.f1.tv/s/global-search/opzeggen?language=nl_NL

tdmduc
door tdmduc - Nov 14, 2022 om 14:54
703 Antwoorden / 2 Vragen

Je krijgt van Google play voor de eerstvolgende betaling nog een extra aankondiging en ook nog een "weet je het zeker?" Optie.
Komt goed.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 14, 2022 om 14:59
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien staat hier ook iets voor u bij.

https://help.viaplay.com/nl/een-abonnement-annuleren/

Gr
door Grunn1 Nov 15, 2022 om 22:22
1427 Antwoorden / 18 Vragen

F1 TV en Viaplay zijn twee totaal verschillende aanbieders die niks met elkaar te maken hebben.

sjjoppy
door sjjoppy Nov 16, 2022 om 03:38
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Dank, ik heb me vergist.

justmeagain
door justmeagain - Nov 16, 2022 om 00:07
623 Antwoorden / 8 Vragen

Wat zou kunnen is dat u de playstore app opent op uw telefoon. Ga naar rechtsboven en druk op het tandwieltje. U krijgt nu een menu waarin staat , betalingen en abonnementen. Klik op abonnementen en u ziet alle bij Google bekende abonnementen. Die munt u met 1 klik opzeggen.

bu
door bueno de mosqueo Nov 17, 2022 om 13:21
8 Antwoorden / 5 Vragen

Geen tandwieltje rechtsboven te vinden wel  linksboven 3 streepjes en vervolgens een onoverzichtelijk klik- labyrint van mogelijkheden. Uiteindelijk enige tijd geleden op goed geluk via Google Play weten op te zeggen, maar hoe...? geen idee!