Hulp TV LC-32LE244e Sharp gevraagd
Ik heb gister een nieuwe (tweedehands) tv gekregen. Daarbij ook Ziggo KabelTv met Replay aangeschaft. Na installatie van internet etc lukte het mij op de tv een volledige scan naar zenders te doen. Echter ontbraken er een hoop. Ik heb de tv uitgeschakeld maar nu om ik na het aanzetten van de tv niet verder dan dit (zie foto) scherm. De afstandsbediening geeft wel een signaal naar tv maar deze reageert nergens op. Ik kom ook via de knoppen op de achterzijde niet verder in het menu. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en een oplossing? Heb de vraagbook bij Ziggo neegelegd op twitter en Facebook,maar die hebben nog gee reactie gegeven en ik denk zelf dat het aan de tv ligt en niet het signaal aangezien internet goed functioneert. BVD
Je kunt deze vraag ook stellen aan de https://community.ziggo.nl Daar krijg je ook snel een reactie.
Heb je zo'n kaart in de TV geschoven(CI+ Module) of heb je een Ziggo onvanger(Humax of Horizon)???
De TV stamt uit 2013 dus zou modern spul aan moeten kunnen.
Geen behalve modem voor internet. Heb die vraag dus ook aan zigho gesteld.
Vreemd, alleen een modem, want je schrijft toch dat je Ziggo t.v. met replay hebt aangeschaft? Replay heb je alleen met de Horizon Mediabox XL.
Beste DMV, als je een Ziggo abbo hebt en je wilt tv kijken dan gaat dat meestal middels een vooraf geactiveerde CF kaart die je in de winkel(Mediamarkt enz.) haalt of of via de Humax of Horizon kastjes die je krijgt van Ziggo(of haalt bij de Mediamarkt.)
Het "rolt" niet vanzelf uit je modem.
Dat vermoedde ik idd. Bedankt voor de bevestiging, dan wacht ik nog even de reactie can ziggo daarover af. Echter geeft dat wel antwoord op het probleem omtrent de zenders, maar heeft u ook een suggestie hoe ik verder kan komen dan het scherm zoals op decors. Tv reageert dus nergens op en daar zal ik bij een volgende installatie dus wederom tegenaan lopen.
Je kan ook zonder Humax of CI of Horizonbox kijken, maar dat is dan analoog (op een paar zenders na) en een beperkt aantal zenders. Als je niets aanvraagt bij Ziggo, komt dat niet vanzelf je kant op.
Inderdaad dan heb je alleen de basics.
Ook voor mijn (oude)moeder geregeld.
@dmv, als u een tv-pakket met Play Complete of Play Max (= inclusief Replay) heeft besteld, dan hoort de Mediabox XL erbij en is dus het pakket dat bij u is afgeleverd incompleet. Dan zou ik adviseren hierover te mailen https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/ ,persoonlijke ervaring is dat er wel eens miscommunicatie kan zijn. Verder supertevreden over Ziggo hoor :)
.
Kijk eens in de handleiding:
https://www.gebruikershandleiding.com/Sharp-LC-32LE244E/handleiding-5-509513.html
Gedaan maar geen oplossing of probleemschets hiervan erin
Heeft U wel de code ingevoerd die bij uw gemeente hoort , anders gebeurt er weinig tot niks
Zover kom ik dus niet (meer)
Hallo Dmv ,
Ik heb de tv uitgeschakeld
Tv uitschakelen en van de stroom afhalen , een paar seconden wachten , dan opnieuw stroom inschakelen .
Aanvulling op reactie @simon55 , controleer instellingen , klik op de rode regel .
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/activeringscode-frequentie-netwerk-id-instellen/
Lees de handleiding , v.a Pag 12 .
Uit de handleiding ,
Kan met de antenne onvoldoende kanalen ontvangen :
Voeg ingelogd Niet in het geheugen opgeslagen kanalen teen met de functie kanalen scannen.
De afstandsbediening geeft wel een signaal naar tv maar deze reageert nergens op.
Dit is nog steeds een menu van de tv zelf toch? Gebruikt u de afstandsbediening van de tv?
Ja, degene die ik erbij kreeg ja. Kan er nu geen foto van maken, maar zal die later ven toevoegen. Volgens mij gewoon een universele ab
U kijkt naar het installatie menu van de tv zelf, dit heeft verder niets te maken met Ziggo.
als u idd de tv spanningsloos maakt en na 10 sec. weer aan zet, zou u logischerwijs weer opnieuw kunnen beginnen met het programmeren van uw TV. Lukt dit niet ( of reageert uw tv niet op de AB, vervang dan eerst de batterijen van de AB ) dan is de AB defect, of de TV gammel ( waarom heeft u hem gekregen, iemand anders wilde er vanaf ? ........ )
Ab nieuwe batterijen. Tv functioneerdenvoor zoektocht naar zenders volledig naar behoren. Hij is alles behalve gammel!
Gebruik je wel de afstandsbediening van het modem? De mediabox.
Als je die niet hebt, dan moet je op de ouderwetse manier met een witte kabel aansluiten.
@DMV:
Je vroeg: "maar heeft u ook een suggestie hoe ik verder kan komen dan het scherm zoals op decors. Tv reageert dus nergens op en daar zal ik bij een volgende installatie dus wederom tegenaan lopen."
op pagina 15 van deze Nederlandse handleiding in pdf staat het uitvoerig omschreven.
op de laatste pagina refereerd men nog aan het volgende:
►TV resetten:
Als complexe aanpassingen werden uitgevoerd
en instellingen niet naar normaal kunnen worden
hersteld, kunt u de instellingen terugbrengen naar de
fabrieksinstellingen.◄
SHARP
Heb ik zien staan, maar kan niet vinden hoe. Ik kom niet uit dit eerste menu.
Batterijen van de Afstandsbediening al vervangen? Soms reageren de zaken dan net wat beter. Enneh...deze vond ik ook opmerkelijk: Het knopje: FREEZE (Bevriezen) Indrukken om een bewegend beeld op het scherm te bevriezen (alleen beschikbaar als de invoerbron tv is). Bij het bekijken van digitale kanalen wordt ook het Scart-uitvoersignaal bevroren. Voorzichtig: Bevries het beeld niet te lang, omdat dit het LCD-tvscherm kan beschadigen.
Wat betreft (invoer)bron; die zou automatisch op tv moeten staan, misschien toch even checken?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer