Christinelaan
door Christinelaan Dec 4, 2022 om 09:18
Elektronica & tv

Igo c320

Ik heb per ongeluk alles van Mio c320 navigatie verwijderd en heb nieuwe mappen geïnstalleerd op het apparaat en sd kaart maar start niet op,kan ik die nog gebruiken.

1628 9 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 4, 2022 om 09:23
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Ik vrees van niet. Zet de gratis waze op uw smartphone via de app store en u heeft altijd up-to-date to date navi

Christinelaan
door Christinelaan Dec 4, 2022 om 09:32
6 Antwoorden / 23 Vragen

Ja is mij bekend maar was niet mijn vraag

Gr
door Grunn1 Dec 4, 2022 om 12:10
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dat soort antwoorden krijg je meer hoor.

marita5
door marita5 - Dec 4, 2022 om 09:40
11504 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ChristineLaan ,

Als het apparaat niet meer reageert , moet u een reset uitvoeren .

Houd de voedingsknop 5 seconden ingedrukt , tot het scherm Selectie uitschakelen verschijnt , en tikt u vervolgens op herstarten .

Download hier de handleiding .

https://handleidingkwijt.com/mio-c320-navigatiesysteem/

Christinelaan
door Christinelaan - Dec 4, 2022 om 10:07
6 Antwoorden / 23 Vragen

Als ik op de knop druk van mio map reageert het niet er gebeurt helemaal niets

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 4, 2022 om 10:15
16810 Antwoorden / 202 Vragen

Als het al gegeven resetadvies nietw erkt, dan is m.i. het meest verstandige om er mee naar uw verkopervte gaan of een andere verkoper/expert.

panter22
door panter22 - Dec 4, 2022 om 10:58
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je dezelfde sd kaart gebruikt? Misschien teveel verwijderd?
De sd kaart kan maar 2 GB geheugen hebben. Kijk in de gebruiksaanwijzing, punt 1.6
https://www.portablegear.nl/download/?PID=1325&Bestandsnaam=mio-c320.pdf#page18

Gr
door Grunn1 - Dec 4, 2022 om 12:09
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Die Mio is uitgekomen in 2016 en zo oud is de software ook al (niet eventuele kaart updates) dus ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe.

Ik weet niet wat je opnieuw hebt geïnstalleerd maar als daar geen opstartbestanden bij zitten gaat het werken.

Mabelle
door Mabelle Dec 4, 2022 om 13:18
418 Antwoorden / 1 Vragen

Deze Mio is nog veel ouder. In Nederland verkrijgbaar sinds april 2007. https://tweakers.net/pricewatch/155576/mitac-mio-c320-benelux/specificaties/

Mabelle
door Mabelle - Dec 4, 2022 om 13:21
418 Antwoorden / 1 Vragen

Die navigatie is al 15 jaar oud. En je zit er al een tijdje mee te klooien. Hoogste tijd om andere navigatie te kopen of gewoon een gratis app zoals bijv. Google Maps.

gerbera
door gerbera - Dec 7, 2022 om 11:39
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Laten we dat "per ongeluk" maar vergeten, door uw geklooi heeft u alles, incl. het opstarten verwijderd. Echter uw MIO is zo antiek dat ik betwijfel dat er nog updates beschikbaar zijn. Ben dus bang dat u hem niet meer kan gebruiken.

Christinelaan
door Christinelaan Dec 15, 2022 om 12:47
6 Antwoorden / 23 Vragen

Ik heb een nieuwe aangeschaft allen hartelijk dank voor de antwoorden

gerbera
door gerbera Dec 15, 2022 om 13:40
7356 Antwoorden / 14 Vragen

bedankt voor de melding en veel plezier er mee. Maar pas op bij updaten de handleiding goed doornemen☺