th
door theru Apr 1, 2017 om 16:11
Elektronica & tv

Ik heb een smart tv en daar speel ik de radio op af maar ik wil dat zonder beel

ik heb een philips smart tv en kpn als provider en daar kan ik de radio op afspelen maar dan blijft de tv aan staan. Wie weet hoe ik het beeld weg krijg en de radio aanblijft.

7813 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 1, 2017 om 16:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, dat kan dus niet!
Misschien heb je hier nog iets aan: https://www.kpn.com/faq/10293

Cookies
door Cookies - Apr 1, 2017 om 16:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hangt van je tv af of je het beeld kunt uitzetten. Kijk eens in de gebruiksaanwijzing. Mijn tv kan ik in radiomodus zetten. Misschien kan dat bij jouw tv ook.

ha
door halex - Apr 1, 2017 om 16:33
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Als je het kastje van kpn direct hebt verbonden met een versterker/soundbar/o.i.d. dan hoeft de tv niet aan. Ik heb het kastje via hdmi verbonden met mijn tv en via de optische uitgang aan mijn soundbar. Luister ik radio, dan doe ik alleen het kastje en de soundbar aan. Kijk ik tv, dan doe ik die ook aan. In dat geval gaat het geluid ook via mijn tv naar de soundbar. En niet direct vanaf het kastje.

edrick3
door edrick3 Apr 1, 2017 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Juist. Vandaar ook m'n link.

costnix
door costnix - Apr 1, 2017 om 17:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb voor €45 een setje luidsprekers gekocht, die ik rechtstreeks op KPN ontvanger heb aangesloten. Geen TV meer nodig om radio te luisteren.

th
door theru - Apr 3, 2017 om 13:15
15 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor de antwoorden. Ik ga kijken voor een nieuwe tuner.