ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 13:41
Elektronica & tv

Ik krijgt deze foutmelding van Spotify: Verbindingsfout, wat kan ik doen?

Ik probeerde muziek af te spelen op onze Chromecast via Spotify, daarvoor gebruikte ik mijn tablet.
Maar het Spotify logo verscheen, en verdween steeds.
Er stond ook deze foutmelding: Verbindingsfout, probeer het later nogmaals
Er stond ook dat ik geen internet had.
Wat kan ik doen om mijn probleem op te lossen?

4153 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2018 om 13:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U zult via de Chromecast iets willen afspelen. 

Eerst maar eens op uw tablet controleren of u wel wifi hebt.

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:32
9 Antwoorden / 20 Vragen

Goede tip, Tijger1

edrick3
door edrick3 - Dec 1, 2018 om 14:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Kijken of je de verbinding kunt herstellen. ;-)
Gebruik chrome als webbrowser.
Ter info: https://support.spotify.com/nl/article/spotify-on-google-cast/

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:33
9 Antwoorden / 20 Vragen

Ik gebruik de Android app, Edrick3

edrick3
door edrick3 Dec 1, 2018 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Open Spotify op je telefoon, tablet of in de web player. Zorg dat deze met hetzelfde wifinetwerk is verbonden als je Chromecast Audio.
Opmerking: Chromecast werkt alleen met de web player via de Chrome-browser.

marita5
door marita5 - Dec 1, 2018 om 14:05
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Forumemperor247 , 

Spotify heeft een storing , 

https://allestoringen.nl/storing/spotify

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 20 Vragen

Bedankt voor uw antwoord, Marita5

marita5
door marita5 Dec 1, 2018 om 17:36
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

Cookies
door Cookies - Dec 1, 2018 om 14:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Is dat die tablet waar je mee aan het rommelen bent geweest? Check eerst maar eens of de wifi verbinding wel in orde is.

Hier geen enkel probleem met Spotify.

aurora1
door aurora1 - Dec 1, 2018 om 16:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

En hoe is de stand van zaken met het rooten en resetten van de tablet?

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 20 Vragen

Ik heb het al geroot

aurora1
door aurora1 Dec 4, 2018 om 01:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik bedoelde eigenlijk impliciet of alles wel met dat rooten werkt zoals het moet werken. 
Waarom vraag je eigenlijk nooit hulp aan klasgenoten? Of bijv. op een scholierenforum o.i.d.?

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 4, 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 20 Vragen

Kan daar dan vragen stellen over elektronica? (Tablets computers)

aurora1
door aurora1 Dec 4, 2018 om 18:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Jij bent de scholier hier, dus in principe zou je die vraag beter kunnen beantwoorden dan volwassenen. Ga je nooit met klasgenoten- en leeftijdsgenoten om? Probeer het eens zou ik denken. Jullie spreken ook dezelfde taal. Volwassenen lijken uitvoeriger en vaker jou te moeten uitleggen wat bedoeld wordt.

fe
door ferdy - Dec 4, 2018 om 11:19
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Installeer ChromeCast opnieuw met Google Home die vindt je in de playstore, maar staat al op je computer, anders kon je de ChromeCast nooit gebruikt hebben. Klik op de Home app en laat deze zoeken naar de ChromeCast. Vaak is herinstalleren van Spotify de oplossing van problemen. Anders https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl

gerbera
door gerbera Dec 4, 2018 om 11:30
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Er was een storing, zoals eerder vermeld op 1 dec 14.04u.

edrick3
door edrick3 - Dec 4, 2018 om 12:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Wel of niet opgelost?

De link van ferdyhttps://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 4, 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 20 Vragen

Ik ga kijken of het opgelost is

edrick3
door edrick3 Dec 4, 2018 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan horen we het nog wel ...

br
door brui0929 - Dec 4, 2018 om 17:54
633 Antwoorden / 10 Vragen
0

Reset het modem trek de stekker uit het stop-contact watchtower 1 minuut steek de stekker terug in het stop-contact.
wacht tot het modem opnieuw is opgestart. 
Schakel 5g in.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer