Ik krijgt deze foutmelding van Spotify: Verbindingsfout, wat kan ik doen?
Ik probeerde muziek af te spelen op onze Chromecast via Spotify, daarvoor gebruikte ik mijn tablet.
Maar het Spotify logo verscheen, en verdween steeds.
Er stond ook deze foutmelding: Verbindingsfout, probeer het later nogmaals
Er stond ook dat ik geen internet had.
Wat kan ik doen om mijn probleem op te lossen?
U zult via de Chromecast iets willen afspelen.
Eerst maar eens op uw tablet controleren of u wel wifi hebt.
Goede tip, Tijger1
Kijken of je de verbinding kunt herstellen. ;-)
Gebruik chrome als webbrowser.
Ter info: https://support.spotify.com/nl/article/spotify-on-google-cast/
Ik gebruik de Android app, Edrick3
Open Spotify op je telefoon, tablet of in de web player. Zorg dat deze met hetzelfde wifinetwerk is verbonden als je Chromecast Audio.
Opmerking: Chromecast werkt alleen met de web player via de Chrome-browser.
Hallo Forumemperor247 ,
Spotify heeft een storing ,
https://allestoringen.nl/storing/spotify
Bedankt voor uw antwoord, Marita5
Graag gedaan .
Is dat die tablet waar je mee aan het rommelen bent geweest? Check eerst maar eens of de wifi verbinding wel in orde is.
Hier geen enkel probleem met Spotify.
En hoe is de stand van zaken met het rooten en resetten van de tablet?
Ik heb het al geroot
Ik bedoelde eigenlijk impliciet of alles wel met dat rooten werkt zoals het moet werken.
Waarom vraag je eigenlijk nooit hulp aan klasgenoten? Of bijv. op een scholierenforum o.i.d.?
Kan daar dan vragen stellen over elektronica? (Tablets computers)
Jij bent de scholier hier, dus in principe zou je die vraag beter kunnen beantwoorden dan volwassenen. Ga je nooit met klasgenoten- en leeftijdsgenoten om? Probeer het eens zou ik denken. Jullie spreken ook dezelfde taal. Volwassenen lijken uitvoeriger en vaker jou te moeten uitleggen wat bedoeld wordt.
Installeer ChromeCast opnieuw met Google Home die vindt je in de playstore, maar staat al op je computer, anders kon je de ChromeCast nooit gebruikt hebben. Klik op de Home app en laat deze zoeken naar de ChromeCast. Vaak is herinstalleren van Spotify de oplossing van problemen. Anders https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl
Er was een storing, zoals eerder vermeld op 1 dec 14.04u.
Wel of niet opgelost?
De link van ferdy: https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl
Ik ga kijken of het opgelost is
Dan horen we het nog wel ...
Reset het modem trek de stekker uit het stop-contact watchtower 1 minuut steek de stekker terug in het stop-contact.
wacht tot het modem opnieuw is opgestart.
Schakel 5g in.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer
Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset niet meer ver
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer