Interactive Televisie Ziggo
Volgens alle informatie van Ziggo zou vanaf 1 september interactieve televisie standaard bij alle abonnementen zitten. Nu heb ik TV standaard en dan zou je dus On Demand en TV Gemist erbij krijgen. Ik heb ook zo'n interactieve HD recorder. Maar als ik dus iets wil terugkijken of een film of serie On Demand wil kijken krijg ik de melding dat ik een abonnement op deze dienst nodig heb?
Heeft iemand het wel al werkend gekregen? Zo ja, hoe?
[quote=diumenge schreef op zondag 4 sep 2011, 12:04]Dat weet ik, maar ook die werken niet.
Er is al wel 3 avonden/dagdelen storing op i.a. t.v., maar dan krijg je een andere melding, iets van afspelen mislukt, probeer het lager nog eens.
Je hebt wel de bijbehorende versterker aangesloten? Er knippert geen klein lampje op je decoder?
Ik heb het getest met de gratis promoties, en die werken wel. Dus technisch zou het moeten werken.
Ik heb nu de decoder uit en aangezet en interactieve televisie opnieuw geïnstalleerd, knippert inderdaad zo nu en dan een lampje. Misschien moet ik nu even geduld hebben, want de menu's bij On Demand zijn helemaal leeg op dit moment.
Oke, bedankt. Morgen maar 's met Ziggo bellen dan, het was meer uit nieuwsgierigheid dat ik het wilde uitproberen kan er wel zonder.
Krijg na een tijdje de foutmelding:
[quote]ZOEKT NETWERK
Probeer het later opnieuw. Druk op
'Terug' om terug te gaan.
........knippert inderdaad zo nu en dan een lampje............ Dan werkt i.a. niet goed. Dit heeft niets met de i.a. storing te maken die nu al dagen duurt. Kijk je aansluitingen/kabels even goed na.
Bij mij zijn de VOD menu's niet leeg overigens.
Bedankt.
Ik heb inmiddels via de storingspagina van Ziggo gezien dat er sinds gisteravond een storing is in mijn gebied met IA televisie. Dus het ligt daaraan, alles is verder goed aangesloten en ingesteld.
Ik kijk het wel even aan. Bedankt voor al je reacties.
[quote=diumenge schreef op zondag 4 sep 2011, 12:34]Bedankt.
Ik heb inmiddels via de storingspagina van Ziggo gezien dat er sinds gisteravond een storing is in mijn gebied met IA televisie. Dus het ligt daaraan, alles is verder goed aangesloten en ingesteld.
Ik kijk het wel even aan. Bedankt voor al je reacties.
Sorry, maar die storing heeft niets te maken met het knipperende ledje, de lege menu's en/of de melding 'zoek netwerk'.
Bij de storing die al dagen gaande is (miskleun, Ziggo!) krijg je een andere melding, n.l. afspelen mislukt, probeer het later nog eens.
Nou, ik had de menu's weer terug bij IA TV, promoties kan ik dus weer zien en dat werkte eerst dus wel (trailer kijken ofzo). Maar nu krijg ik inderdaad een melding dat er iets fout is gegaan en ik het later opnieuw moet proberen.
De films in mijn TV Standaard zie ik nu ook weer, maar dan krijg ik weer de melding dat ik een abonnement moet nemen....
Bedankt voor de links naar het forum, ik ben nu bezig met fabrieksinstellingen te herstellen, wellicht werkt dat.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer