diumenge
door diumenge Sep 4, 2011 om 11:34
Elektronica & tv

Interactive Televisie Ziggo

Volgens alle informatie van Ziggo zou vanaf 1 september interactieve televisie standaard bij alle abonnementen zitten. Nu heb ik TV standaard en dan zou je dus On Demand en TV Gemist erbij krijgen. Ik heb ook zo'n interactieve HD recorder. Maar als ik dus iets wil terugkijken of een film of serie On Demand wil kijken krijg ik de melding dat ik een abonnement op deze dienst nodig heb?

Heeft iemand het wel al werkend gekregen? Zo ja, hoe?

3609 17 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

birdies
door birdies - Sep 4, 2011 om 12:02
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Niet alle on demand films e.d. zijn gratis. Films die voor jou gratis zijn, zitten in jouw pakket, TV Standaard.

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2011 om 12:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dat weet ik, maar ook die werken niet.

birdies
door birdies - Sep 4, 2011 om 12:08
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 4 sep 2011, 12:04]Dat weet ik, maar ook die werken niet.


Er is al wel 3 avonden/dagdelen storing op i.a. t.v., maar dan krijg je een andere melding, iets van afspelen mislukt, probeer het lager nog eens.

Je hebt wel de bijbehorende versterker aangesloten? Er knippert geen klein lampje op je decoder?

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2011 om 12:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ik heb het getest met de gratis promoties, en die werken wel. Dus technisch zou het moeten werken.

Ik heb nu de decoder uit en aangezet en interactieve televisie opnieuw geïnstalleerd, knippert inderdaad zo nu en dan een lampje. Misschien moet ik nu even geduld hebben, want de menu's bij On Demand zijn helemaal leeg op dit moment.

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2011 om 12:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Oke, bedankt. Morgen maar 's met Ziggo bellen dan, het was meer uit nieuwsgierigheid dat ik het wilde uitproberen kan er wel zonder.

Krijg na een tijdje de foutmelding:
[quote]ZOEKT NETWERK
Probeer het later opnieuw. Druk op
'Terug' om terug te gaan.

birdies
door birdies - Sep 4, 2011 om 12:22
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

........knippert inderdaad zo nu en dan een lampje............ Dan werkt i.a. niet goed. Dit heeft niets met de i.a. storing te maken die nu al dagen duurt. Kijk je aansluitingen/kabels even goed na.

Bij mij zijn de VOD menu's niet leeg overigens.

birdies
door birdies - Sep 4, 2011 om 12:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Misschien heb je hier wat aan: hulp i.a. t.v.

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2011 om 12:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Bedankt.

Ik heb inmiddels via de storingspagina van Ziggo gezien dat er sinds gisteravond een storing is in mijn gebied met IA televisie. Dus het ligt daaraan, alles is verder goed aangesloten en ingesteld.

Ik kijk het wel even aan. Bedankt voor al je reacties.

birdies
door birdies - Sep 4, 2011 om 12:38
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 4 sep 2011, 12:34]Bedankt.

Ik heb inmiddels via de storingspagina van Ziggo gezien dat er sinds gisteravond een storing is in mijn gebied met IA televisie. Dus het ligt daaraan, alles is verder goed aangesloten en ingesteld.

Ik kijk het wel even aan. Bedankt voor al je reacties.



Sorry, maar die storing heeft niets te maken met het knipperende ledje, de lege menu's en/of de melding 'zoek netwerk'.

Bij de storing die al dagen gaande is (miskleun, Ziggo!) krijg je een andere melding, n.l. afspelen mislukt, probeer het later nog eens.

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2011 om 12:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Nou, ik had de menu's weer terug bij IA TV, promoties kan ik dus weer zien en dat werkte eerst dus wel (trailer kijken ofzo). Maar nu krijg ik inderdaad een melding dat er iets fout is gegaan en ik het later opnieuw moet proberen.

De films in mijn TV Standaard zie ik nu ook weer, maar dan krijg ik weer de melding dat ik een abonnement moet nemen....

Bedankt voor de links naar het forum, ik ben nu bezig met fabrieksinstellingen te herstellen, wellicht werkt dat.



birdies
door birdies - Sep 4, 2011 om 13:02
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Succes!

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2011 om 18:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Nou, er was toch een telefoontje naar Ziggo nodig en vier uur wachten, maar nu werkt het.

birdies
door birdies - Sep 4, 2011 om 23:30
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 4 sep 2011, 18:50]Nou, er was toch een telefoontje naar Ziggo nodig en vier uur wachten, maar nu werkt het.



Mooi dat het (tijdelijk?? gezien de vele storingen) werkt, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de oorzaak.

diumenge
door diumenge - Sep 5, 2011 om 06:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=birdies schreef op zondag 4 sep 2011, 23:30]Mooi dat het (tijdelijk?? gezien de vele storingen) werkt, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de oorzaak.Iets met het kaartje en de producten die daarop dan geactiveerd zijn, ze zouden het opnieuw activeren. Decoder moest daarvoor aan blijven staan en het kon ongeveer vier uur kunnen duren. 's-Avonds geprobeerd en toen werkte het. Heb een serie gekeken en dat ging ook prima, dus wellicht is de andere storing ook (tijdelijk?) opgelost.

birdies
door birdies - Sep 5, 2011 om 09:21
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.........dus wellicht is de andere storing ook (tijdelijk?) opgelost.......

Mijn postcodegebied nog steeds:
Storing interactieve diensten

Er is storing. Onze interactieve televisie diensten werken op het moment niet. Hierdoor kunt u problemen ervaren bij Films, Series en TV Gemist en het bekijken van films en series via On Demand. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

ziggo_alex
door ziggo_alex - Sep 27, 2012 om 18:15
33 Antwoorden / 0 Vragen
0

De storing die diumenge had, was inderdaad een individueel probleem van de betreffende smartcard. De kaart moet toegang tot de interactieve diensten doorgeven.

Dit staat los van de storing die op dit moment nog speelt. Het betreft hier een algemeen probleem, welke nog in onderzoek is.

birdies
door birdies - Sep 27, 2012 om 18:17
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Kijk ook even hier en hier

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer