Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Een telefoon is om mee te bellen, niet om in een (krappe) broekzak te steken. En als u nog niet wist dat een Iphone daardoor krom door kon buigen heeft u, sorry dat ik het zeg, onder een steen geleefd. Hier wordt al jaren voor gewaarschuwd.
Garantie heeft u niet, de telefoon is immers niet door een productfout kapot gegaan, maar door uw eigen toedoen.
door marita5Sep 10, 2017 om 20:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen
@Sjoppie , leuk en aardig , maar €75 , - voor een juridische brief .
door sjjoppySep 10, 2017 om 20:26
7156 Antwoorden / 3 Vragen
@marita5 Dat wel maar een nieuwe iPhone is vele malen duurder en aan TS dus de keus.
door tenorminSep 10, 2017 om 21:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen
Lichtpuntje waar ik nog niet eerder iets over heb gelezen en.... ben bang dat een verkoper dat ook zo zal vertalen. Maar inderdaad: €75,00 is best geld edoch, als de telefoon weer kan worden 'rechtgetrokken' ;-), het wel waard. (Maar ook hier: eerst zien en dan geloven).
door sjjoppySep 10, 2017 om 22:09
7156 Antwoorden / 3 Vragen
Als eerst de eenvoudige lichtpuntjes afgewerkt zijn kan TS altijd nog nadenken over de juridische brief.
Even naar een (echte) Apple Store gaan (Den Haag, Amsterdam). Ik zag onlangs een intern Apple document (weet niet meer op welke site) waar de voorwaarden voor garantie en (gratis) reparatie staan. Volgens mij stond een gebogen iPhone in het lijstje met dingen die (onder bepaalde omstandigheden) onder garantie vielen. Die voorwaarden waren best wel soepel. Let wel: dit is een intern Apple lijstje. Andere winkeliers kunnen andere voorwaarden hanteren, dus echt even naar een Apple winkel gaan.
Zou het een mannenprobleem zijn? Heb geen Iphone maar een simpele Alcatel Android Pixi4. Met een harde onderkant hoes plus een volledig omsluitende 'klikker'. En geen kontzak; gewoon in mijn tas. Als ik een man was, tja, waar zou ik hem stoppen als ik geen jacket droeg, (binnenzak). Juist, in de kontzak. Zou wel in mijn jeans kontzak passen maar heb ik nog nooit gedaan, advies is dus: mannen, zoek een andere plek om je praatapparaat te bewaren als je het niet gebruikt. ☼
Telefoons worden niet "plotseling krom. Ik heb al jaren zo'n ding en daar is nooit wat mee. Helaas is tegenwoordig kennelijk niemand meer zo slim om een hoesje te kopen waarin hij beschermd wordt. Dat "moet" tegenwoordig in achterzakken ipv. een borstzak od. en dan zijn ze nog verbaasd dat een telefoon daar niet tegen kan. Een kwestie van "jammer" !
Er zijn reparatiemogelijkheden als u bij Apple of de leverancier bot vangt. Google eens op "kromgetrokken Iphone 6 recht maken" en dan verschijnen meerdere opties.
Tsja, dat is erg. Gelukkig is er morgen 12 september de presentatie van de verbeterde iPhone. Ongetwijfeld zijn die buig- of antenneproblemen opgelost.
Stel dat je met je zware gat op je nieuwe laptop gaat zitten in plaats van op een stoel enne hij is vervolgens krom, vind jij dan ook dat de verkoper jou een nieuwe moet leveren? Waarom denkt de hele wereld dan tegenwoordig toch dat je een mobieltje van pakweg 800 euro achterloos in je broekzak kunt steken en er vervolgens met 80 kilo op kunt gaan zitten en dan vervolgens ook nog kan gaan piepen om garantie omdat hij krom is geworden. Ik denk niet dat jouw mobieltje plotseling Krom is geraakt, dat heet zwaartekracht, daar kun je onze lieveheer en Mc Donalds voor aanklagen.
De moderne heupbroeken zijn echte Phone killers van welk mer dan ook. De achterzak zit laag waardoor je er bijna altijd op gaat zitten en dan buigt of barst de phone. Jammer, geen garantie, zeker niet voor de SE stevig gebouwd en kleiner als de 6S of 7S
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp
...
Lees meer
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso.
Lees meer
Hallo
Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.
De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.
Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.
Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.
De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.
Uiteindelij
...
Lees meer
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden. Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt. Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer. Wat kan ik het beste doen?
Lees meer