Mi
door Michiel Dirven Sep 10, 2017 om 19:27
Elektronica & tv

IPhone se krom

Hoe zit het met mijn gerantie dat van mijn telefoon van twee maanden oud plots in mijn broekzak krom is gegaan .

6360 20 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 10, 2017 om 19:31
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Als u de telefoon zonder hoes in uw broekzak vervoerd kan de lichaamswarmte een rol spelen.

ne
door neodutchio - Sep 10, 2017 om 19:46
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Een telefoon is om mee te bellen, niet om in een (krappe) broekzak te steken. En als u nog niet wist dat een Iphone daardoor krom door kon buigen heeft u, sorry dat ik het zeg, onder een steen geleefd. Hier wordt al jaren voor gewaarschuwd.

Garantie heeft u niet, de telefoon is immers niet door een productfout kapot gegaan, maar door uw eigen toedoen.

tijger1
door tijger1 - Sep 10, 2017 om 19:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Telefoons zijn niet bedoeld voor een broekzak. Hooguit als die broek stilletjes in de kast hangt of ligt.

getty
door getty - Sep 10, 2017 om 19:51
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Geen garantie helaas.

kv
door kvjapio - Sep 10, 2017 om 19:54
281 Antwoorden / Vragen

Gebeurt al meer dan twee jaar. Zie google.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 10, 2017 om 20:07
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Toch zijn er nog wat lichtpuntjes.

KLIK

marita5
door marita5 Sep 10, 2017 om 20:21
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Sjoppie , leuk en aardig , maar €75 , - voor een juridische brief .

sjjoppy
door sjjoppy Sep 10, 2017 om 20:26
7156 Antwoorden / 3 Vragen

@marita5
Dat wel maar een nieuwe iPhone is vele malen duurder en aan TS dus de keus.

tenormin
door tenormin Sep 10, 2017 om 21:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Lichtpuntje waar ik nog niet eerder iets over heb gelezen en.... ben bang dat een verkoper dat ook zo zal vertalen. Maar inderdaad: €75,00 is best geld edoch, als de telefoon weer kan worden 'rechtgetrokken' ;-), het wel waard. (Maar ook hier: eerst zien en dan geloven).

sjjoppy
door sjjoppy Sep 10, 2017 om 22:09
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Als eerst  de eenvoudige lichtpuntjes afgewerkt zijn kan TS altijd nog nadenken over de juridische brief.

jo
door jorisw - Sep 10, 2017 om 20:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Even naar een (echte) Apple Store gaan (Den Haag, Amsterdam). Ik zag onlangs een intern Apple document (weet niet meer op welke site) waar de voorwaarden voor garantie en (gratis) reparatie staan. Volgens mij stond een gebogen iPhone in het lijstje met dingen die (onder bepaalde omstandigheden) onder garantie vielen. Die voorwaarden waren best wel soepel. Let wel: dit is een intern Apple lijstje. Andere winkeliers kunnen andere voorwaarden hanteren, dus echt even naar een Apple winkel gaan.

Ge
door Genee Sep 10, 2017 om 20:36
1509 Antwoorden / 1 Vragen
tdmduc
door tdmduc - Sep 10, 2017 om 21:05
703 Antwoorden / 2 Vragen

dat gaat nooit plots

ge
door george321 - Sep 10, 2017 om 21:28
390 Antwoorden / 1 Vragen

Een Iphone is hééééééél snel krom, vooral als het ding in je broekzak doet. Wel eens gedacht aan een stevig hoesje?

Mi
door Michiel Dirven - Sep 10, 2017 om 21:33
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb de telefoon zelf in een otterbox zitten dus die zijn stevig zat dacht ik.maar niet dus

tijger1
door tijger1 Sep 10, 2017 om 21:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En daarmee in uw broekzak?

marita5
door marita5 - Sep 10, 2017 om 21:50
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Michiel Dirven ,

Neem eens contact op met consuwijzer , niet geschoten is altijd mis , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

costnix
door costnix - Sep 10, 2017 om 22:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Daarom stop ik mijn iPhone SE NOOIT in mijn broekzak, maar in de binnenzak van mijn jas!
(Geldt voor alle slimme telefoons)

Cookies
door Cookies Sep 11, 2017 om 18:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En als het buiten 30 graden is?

costnix
door costnix Sep 11, 2017 om 18:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In mijn rugzak, die ik altijd bij mij heb, of het borstzakken van mijn overhemd.

diumenge
door diumenge Sep 11, 2017 om 19:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En ik stop mijn slimme telefoon(s) ALTIJD in mijn broekzak, nog steeds kaarsrecht.

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2017 om 23:37
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Zou het een mannenprobleem zijn? Heb geen Iphone maar een simpele Alcatel Android Pixi4. Met een harde onderkant hoes plus een volledig omsluitende 'klikker'. En geen kontzak; gewoon in mijn tas. Als ik een man was, tja, waar zou ik hem stoppen als ik geen jacket droeg, (binnenzak). Juist, in de kontzak. Zou wel in mijn jeans kontzak passen maar heb ik nog nooit gedaan, advies is dus: mannen, zoek een andere plek om je praatapparaat te bewaren als je het niet gebruikt. ☼

rtroost
door rtroost Sep 11, 2017 om 13:35
17 Antwoorden / 0 Vragen

Ik draag mijn telefoon gewoon in ween stevige hoes aan mijn riem. Nooit problemen mee gehad.

re
door red1 - Sep 11, 2017 om 12:40
329 Antwoorden / 1 Vragen

Bij noormaal gebruik (dus niet in je broek zak en niet laten vallen)  , kan er niks mee gebeuren !!!

ou
door oudewouter - Sep 11, 2017 om 15:08
52 Antwoorden / Vragen

Telefoons worden niet "plotseling krom.
Ik heb al jaren zo'n ding en daar is nooit wat mee. Helaas is tegenwoordig kennelijk niemand meer zo slim om een hoesje te kopen waarin hij beschermd wordt.
Dat "moet"  tegenwoordig in achterzakken ipv.  een borstzak od.   en dan zijn ze nog verbaasd dat een telefoon daar niet tegen kan.
Een kwestie van "jammer" !

boppe1943
door boppe1943 - Sep 11, 2017 om 15:27
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Er zijn reparatiemogelijkheden als u bij Apple of de leverancier bot vangt. Google eens op "kromgetrokken Iphone 6 recht maken" en dan verschijnen meerdere opties.

aurora1
door aurora1 - Sep 11, 2017 om 15:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

"Plots"?

tijger1
door tijger1 Sep 11, 2017 om 19:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hij vergat "klaps". :-))

aurora1
door aurora1 Sep 11, 2017 om 21:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Owkee, nu is het me duidelijk....

rembrantd
door rembrantd - Sep 11, 2017 om 18:04
116 Antwoorden / 36 Vragen

Tsja, dat is erg. Gelukkig is er morgen 12 september de presentatie van de verbeterde iPhone. Ongetwijfeld zijn die buig- of antenneproblemen opgelost.

aurora1
door aurora1 Sep 11, 2017 om 21:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@Janpatat, OT, is het allemaal goed gegaan met de OR van 1985? Of was het voorbij met de pret na de 1e camping?

gijzzz
door gijzzz - Sep 11, 2017 om 18:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

Stel dat je met je zware gat op je nieuwe laptop gaat zitten in plaats van op een stoel enne hij is vervolgens krom, vind jij dan ook dat de verkoper jou een nieuwe moet leveren? Waarom denkt de hele wereld dan tegenwoordig toch dat je een mobieltje van pakweg 800 euro achterloos in je broekzak kunt steken en er vervolgens met 80 kilo op kunt gaan zitten en dan vervolgens ook nog  kan gaan piepen om garantie omdat hij krom is geworden. Ik denk niet dat jouw mobieltje plotseling Krom is geraakt, dat heet zwaartekracht, daar kun je onze lieveheer en Mc Donalds voor aanklagen.

ds
door dschaap - Sep 11, 2017 om 21:19
18 Antwoorden / 2 Vragen

De moderne heupbroeken zijn echte Phone killers van welk mer dan ook. De achterzak zit laag waardoor je er bijna altijd op gaat zitten en dan buigt of barst de phone. Jammer, geen garantie, zeker niet voor de SE stevig gebouwd en kleiner als de 6S of 7S