ho
door hoogtefotografie Jun 29, 2019 om 08:05
Elektronica & tv
is Foka Superstore / camera express failliet

Is Foka Superstore / camera express failliet

is Foka Superstore / camera express failliet

donderdag avond tv besteld
vrijdagochtend mail op dag levering

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Foka Superstore! Uw bestelling heeft opdrachtnummer 7788489. Houd dit nummer bij de hand op het moment dat u contact met ons opneemt, dan kunnen we u snel van dienst zijn.

Uw bestelling volgen

U kunt de bezorging van uw bestelling volgen via de Track&Trace link die in een aparte mail aan u verstuurd wordt.

Overzicht bestelling

Aantal Code Omschrijving Bedrag
1,00 122070200 Salora 40LED1500 Televisie
€ 195,00

Bedankt voor uw bestelling.

Helaas is gebleken dat één artikel vanuit uw bestelling niet door de kwaliteitscontrole is gekomen of niet gevonden kon worden vanwege een voorraadverschil.

Ordernummer : 7788489
Product niet op voorraad: Salora 40LED1500 Televisie

Wanneer er voorraad is in één van onze vestigingen, dan doen wij er alles aan om uw order binnen 2-4 werkdagen alsnog te versturen.

Contact telefonisch
krijg doodleuk antwoord, verwacht mar eerder op niet leveren je krijg je pas terug na 14 dagen (wettelijke termijn)

Als een  vooraanstaand bedrijf niet wil terugbetalen en failliet is ben ik donderdag gewoon ronduit belazerd

4314 3 Rapporteer

panter22
door panter22 - Jun 29, 2019 om 08:11
6599 Antwoorden / Vragen

Kameraexpress is toch niet failliet. Heb je met de creditcard betaald?

marita5
door marita5 - Jun 29, 2019 om 08:17
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hoogtefotografie ,

Wanneer er voorraad is in één van onze vestigingen, dan doen wij er alles aan om uw order binnen 2-4 werkdagen alsnog te versturen.

Bij de webshop is de tv niet op voorraad .
Bij de Superstore Rotterdam ( winkel )  , is de tv wel op voorraad .

Bel naar Superstore Rotterdam : 085 888 8013

Bij reserveren en afhalen in Rotterdam staat een ander tel.nr :  085 8888 034

https://www.foka.nl/product/122070200/salora-40led1500-televisie

in deze link , kunt u zien dat de tv op voorraad is in Rotterdam , nog 2 stuks , klik in de link rechts op : bekijk de voorraad van onze 18 winkels .

https://www.kamera-express.nl/product/122070200/salora-40led1500-televisie

krijg doodleuk antwoord, verwacht mar eerder op niet leveren je krijg je pas terug na 14 dagen (wettelijke termijn)

Terug betalen moet binnen 14 dagen zijn .

costnix
door costnix - Jun 29, 2019 om 08:20
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Deze twee zaken zijn NIET failliet
Ze zijn op deze website niet te vinden:

https://insolventies.rechtspraak.nl/#!/zoeken/index