Kan ziggo zomaar tv. schenken aan nieuwe klanten en oude klanten niets
Hallo .. Dit is toch niet normaal. Ziggo heeft een actie nieuwe klanten krijgen tv en oudere klanten niets .Velen mensen zijn al tig jaren bij ziggo en nog nooit iets gehad. Dan kan het aboment toch ook omlaag . vriendelijke groet Fien Venbruex
Ja, dat kan. Bij Ziggo doet men kennelijk niets aan oude klanten. Uiteraard is het wel een optie om Ziggo dan maar op te zeggen en een andere te zoeken die mogelijk ook nog voordeliger is en ongeveer hetzelfde biedt. En inderdaad, het wordt betaald uit de opbrengst van al bestaande klanten.
Onzin, Ziggo geeft bestaande klanten vaak genoeg aanbiedingen. Heb zelf nu 1 jaar gratis film1 en movies en series xl. Samen kost dit al gauw 250 euro voor een jaar en nu dus gratis.
Ja, dat kan. Wat bedoelt u eigenlijk met 'zomaar tv'? Gaat het om een apparaat, of een zender?
Heeft u Ziggo al gebeld? Het is een manier om mensen binnen te krijgen. Uit ervaring weet ik dat als u op een vriendelijke doch dwingende manier met ze communiceert en hier vragen over stelt, dat men dan soms ook genegen is u wat extra's te geven. U kunt bijvoorbeeld vragen wat ze willen doen om u als klant te behouden, zeker nu ze last van leegloop hebben.
Vanwege een probleempje met betaling heb ik bijvoorbeeld deze maand Film 1. Vanwege een mobiel abonnement met een van hun takken zijn er ook televiesiepaketten bij gekomen. En regelmatig zijn er mails waar u als vaste klant een prima aanbieding mee kan krijgen of tijdelijk iets voor niets. Zoals een maand voetbal (maar dat wilde ik niet).
Gewoon zorgen dat je een nieuwe klant bent. De klant, dat is degene die de factuur betaald. Dat is niet gebonden aan het adres. Wanneer je samen woont, kan je het contract na een jaar opzeggen. Je partner neemt dan een abonnement. Na een jaar zeg je het weer op en neem je zelf een abonnement. Zo ben je altijd verzekerd van de nieuwste apparatuur en profiteer je ieder jaar van de welkomstaanbieding. Zorg er wel voor dat er ook van een ander rekeningnummer wordt geïncasseerd.
Aanvulling:
Overigens: Volgens mij is het niet ziggo die een gratis TV bij een abonnement geeft, maar loopt dit via een 3e aanbieder. Ik zou daar persoonlijk goed mee opletten, van tevoren goed de recensies lezen over deze partij en de kleine lettertjes met een vergrootglas doornemen!
Bij kpn zie ik wel een gratis tv voor nieuwe klanten.
volgens mij staat er "tv", niet "een tv"
Dat is bij internet aanbieders een wezelijk verschil, daar is namelijk o.a. sprake van internet met of zonder tv en niet met of zonder EEN tv!
aangepast, ik zie bij ziggo inderdaad een gratis tv toestel, de topicstarter is dus niet echt duidelijk maar goed, natuurlijk kan en mag dat, het is heel gebruikelijk dat vaste klanten vaak duurder uit zijn dan mensen die vaak wisselen. Die groep "slapende" klanten hebben ze het liefst, die blijven plakken voor de volle prijs en daar hoeft de aanbieder niet eens moeite voor te doen! Kijk regelmatig rond ( met alles!!) dat kan een hoop schelen Realiseer je echter wel dat daadwerkelijk overstappen ook vaak een hoop rompslomp mee brengt dus vraag jezelf wel steeds af of het je dat waard is
Waarde Fien, niet alleen bij Ziggo, maar ook bij alle andere zaken, bedrijven, enz zijn er lokkertjes voor NIEUWE klanten. Bestaande klanten krijgen meestal, eigenlijk exceptioneel (=zelden) gelijk prijzen als de nieuwe klanten. Als u de kosten te hoog vind worden, ga na een vergelijkings site en u zal merken dat bijna alle providers Hoewel ik uit ervaring weet dat het product in kwaliteit wel kan schelen.
Zijdelingse opmerking, (voorbeeld) u werkt al zolang voor dezelfde baas die u een goed salaris geeft omdat u dat verdient, maar loonsverhoging vindt u wèl prima, maar loonsverlaging denk ik van niet.
Oude klanten worden door Ziggo niet vergeten.
https://www.ziggo.nl/voor-klanten/voor-jou
Maar het gaat om die tv ;-))
Denk dat er een zender bedoeld wordt. ;-))
Ik ben geen idee, want ik heb geen Ziggo. Ik woon nog in een achtergebleven gebied, ook geen glasvezel. Het is hier zo achtergebleven dat er zelfs laatst nog een zendeling vermoord is ;-))
Dan ook maar in dat gebied voor de veiligheid de deur op slot houden. ;-))
Dat doet iedere organisatie die op zoek is naar nieuwe klanten, maar u kunt een briefje aan de directie sturen en vertellen hoelang u al lid bent, maar nooit in aanmerking komt voor een cadeau zoals nieuwe klanten.
Ze hebben er niets aan dat ze enerzijds een klant binnenhalen d.m.v. een lokkertje en dat anderzijds bestaande klanten vertrekken.
Ooit een fototoestel van de Televizier gekregen, extra rente bij de bank (nieuwe klanten kregen een hogere rente) en in 2015 een iPad van de Telegraaf, de rest kan ik mij op dit moment niet meer herinneren, die schieten mij later te binnen.
Kwestie van aan de bel trekken.
Vind nergens op de site van Ziggo dat nieuwe klanten gratis een tv krijgen.
Als bestaande klant krijg je regelmatig aanbiedingen aangeboden van Ziggo.
Priority, korting en voorrang bij evenementen
Gratis extra zenders. Recentelijk konden vaste klanten gratis 1 jaar film1 en 1 jaar gratis movies en series xl krijgen, samen toch al gauw zo'n 250 euro waard. Korting op Viaplay en zo zijn er wel vaker aanbiedingen voor vaste klanten.
De laatste tijd beginnen veel meer bedrijven in te zien dat vaste klanten net zo belangrijk zijn als nieuwe klanten en krijg je als vaste klant steeds vaker een "beloning" omdat ze klant zijn.
Ts vraagt niet om een gratis TV!
@heremietkreeft, al schrijf je iets vetgedrukt dan nog wil dat niet zeggen dat het klopt wat je schrijft. Lezen kan je niet en nee ik zeg nergens dat ts om een gratis tv vraagt.
Vaak begrijpen mensen niet waarom bedrijven meer uit de kast trekken voor nieuwe klanten dan voor bestaande klanten maar het antwoord is heel simpel, bestaande klanten hebben geen zin om over te stappen dus die blijven wel zitten en de bestaande klanten van concurrenten hebben hetzelfde 'probleem' en moet je dus belonen voor hun moeite. Bedrijven richten zich dus naar ons, de consumenten en als we dat 'vervelend' vinden moeten ze daar dus zelf consequenties aan verbinden en niet achteroverleunend ons afvragen waarom bedrijven dit doen.
Natuurlijk kan dat. Er zijn veel klanten weggegaan en om deze terug te krijgen doen ze zulke acties
Zelf al heel veel jaren bij Ziggo en bellen regelmatig en krijgen dan ook bruikbare dingen voor niks. Kleine wijziging in huidig contract en hoppa nieuw contract en gratis geschenk. Gewoon bellen en zeggen dat je wilt opzeggen .
Krijg daarnaast veel leuke voordelen.
Nou heb zelf ook ziggo, maar heb nog nooit een korting of een geschenk gehad, alleen maar aanbod op zenders wat wij niet kijken.
Gewoon bellen dat je beter aanbod hebt gehad en wilt overstappen. Krijg je bijv weer 6 mnd 50% korting
Hebben 4k kastje gekregen
Hebben wifi boosteren gekregen ter waarde van 200 euro ( tp-link)
Gratis movies en series XL
Mensen zien dus écht het verschil niet tussen achteroverleunen en zelf in actie komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer