Fien Venbruex
door Fien Venbruex Jun 1, 2022 om 12:10
Elektronica & tv

Kan ziggo zomaar tv. schenken aan nieuwe klanten en oude klanten niets

Hallo .. Dit is toch niet normaal. Ziggo heeft een actie nieuwe klanten krijgen tv en oudere klanten niets .Velen mensen zijn al tig jaren bij ziggo en nog nooit iets gehad. Dan kan het aboment toch ook omlaag . vriendelijke groet Fien Venbruex

15922 25 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 1, 2022 om 12:15
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, dat kan. Bij Ziggo doet men kennelijk niets aan oude klanten. Uiteraard is het wel een optie om Ziggo dan maar op te zeggen en een andere te zoeken die mogelijk ook nog voordeliger is en ongeveer hetzelfde biedt.  En inderdaad, het wordt betaald uit de opbrengst van al bestaande klanten.

Gr
door Grunn1 Jun 1, 2022 om 13:11
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Onzin, Ziggo geeft bestaande klanten vaak genoeg aanbiedingen. Heb zelf nu 1 jaar gratis film1 en movies en series xl. Samen kost dit al gauw 250 euro voor een jaar en nu dus gratis.

pe
door pebk - Jun 1, 2022 om 12:21
579 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat kan. Wat bedoelt u eigenlijk met 'zomaar tv'? Gaat het om een apparaat, of een zender?

Heeft u Ziggo al gebeld? Het is een manier om mensen binnen te krijgen. Uit ervaring weet ik dat als u op een vriendelijke doch dwingende manier met ze communiceert en hier vragen over stelt, dat men dan soms ook genegen is u wat extra's te geven. U kunt bijvoorbeeld vragen wat ze willen doen om u als klant te behouden, zeker nu ze last van leegloop hebben.

Vanwege een probleempje met betaling heb ik bijvoorbeeld deze maand Film 1. Vanwege een mobiel abonnement met een van hun takken zijn er ook televiesiepaketten bij gekomen. En regelmatig zijn er mails waar u als vaste klant een prima aanbieding mee kan krijgen of tijdelijk iets voor niets. Zoals een maand voetbal (maar dat wilde ik niet).

drevil
door drevil - Jun 1, 2022 om 12:24
222 Antwoorden / 14 Vragen

Gewoon zorgen dat je een nieuwe klant bent. De klant, dat is degene die de factuur betaald. Dat is niet gebonden aan het adres. Wanneer je samen woont, kan je het contract na een jaar opzeggen. Je partner neemt dan een abonnement. Na een jaar zeg je het weer op en neem je zelf een abonnement. Zo ben je altijd verzekerd van de nieuwste apparatuur en profiteer je ieder jaar van de welkomstaanbieding. Zorg er wel voor dat er ook van een ander rekeningnummer wordt geïncasseerd.

Aanvulling:

Overigens: Volgens mij is het niet ziggo die een gratis TV bij een abonnement geeft, maar loopt dit via een 3e aanbieder. Ik zou daar persoonlijk goed mee opletten, van tevoren goed de recensies lezen over deze partij en de kleine lettertjes met een vergrootglas doornemen!

gr
door gravin2 Jun 1, 2022 om 12:36
24 Antwoorden / Vragen

Bij kpn zie ik wel een gratis tv voor nieuwe klanten.

@H
door @HENK@ Jun 1, 2022 om 14:37
158 Antwoorden / 1 Vragen

volgens mij staat er "tv", niet "een tv"

Dat is bij internet aanbieders een wezelijk verschil, daar is namelijk o.a. sprake van internet met of zonder tv en niet met of zonder EEN tv!

aangepast, ik zie bij ziggo inderdaad een gratis tv toestel, de topicstarter is dus niet echt duidelijk maar goed, natuurlijk kan en mag dat, het is heel gebruikelijk dat vaste klanten vaak duurder uit zijn dan mensen die vaak wisselen. Die groep "slapende" klanten hebben ze het liefst, die blijven plakken voor de volle prijs en daar hoeft de aanbieder niet eens moeite voor te doen! Kijk regelmatig rond ( met alles!!) dat kan een hoop schelen Realiseer je echter wel dat daadwerkelijk overstappen ook vaak een hoop rompslomp mee brengt dus vraag jezelf wel steeds af of het je dat waard is

mahadma
door mahadma - Jun 1, 2022 om 12:34
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Waarde Fien, niet alleen bij Ziggo, maar ook bij alle andere zaken, bedrijven, enz zijn er lokkertjes voor NIEUWE klanten. Bestaande klanten krijgen meestal, eigenlijk exceptioneel (=zelden) gelijk prijzen als de nieuwe klanten. Als u de kosten te hoog vind worden, ga na een vergelijkings site en u zal merken dat bijna alle providers  Hoewel ik uit ervaring weet dat het product in kwaliteit wel kan schelen.

Zijdelingse opmerking, (voorbeeld) u werkt al zolang voor dezelfde baas die u een goed salaris geeft omdat u dat verdient, maar loonsverhoging vindt u wèl prima, maar loonsverlaging denk ik van niet.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 1, 2022 om 12:47
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Oude klanten worden door Ziggo niet vergeten.

https://www.ziggo.nl/voor-klanten/voor-jou

sira
door sira Jun 1, 2022 om 13:01
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Maar het gaat om die tv ;-))

sjjoppy
door sjjoppy Jun 1, 2022 om 13:37
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Denk dat er een zender bedoeld wordt. ;-))

sira
door sira Jun 1, 2022 om 13:42
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ben geen idee, want ik heb geen Ziggo. Ik woon nog in een achtergebleven gebied, ook geen glasvezel. Het is hier zo achtergebleven dat er zelfs laatst nog een zendeling vermoord is ;-))

sjjoppy
door sjjoppy Jun 1, 2022 om 14:00
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Dan ook maar in dat gebied voor de veiligheid de deur op slot houden. ;-))

sira
door sira - Jun 1, 2022 om 13:00
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Dat doet iedere organisatie die op zoek is naar nieuwe klanten, maar u kunt een briefje aan de directie sturen en vertellen hoelang u al lid bent, maar nooit in aanmerking komt voor een cadeau zoals nieuwe klanten.
Ze hebben er niets aan dat ze enerzijds een klant binnenhalen d.m.v. een lokkertje en dat anderzijds bestaande klanten vertrekken.

Ooit een fototoestel van de Televizier gekregen, extra rente bij de bank (nieuwe klanten kregen een hogere rente) en in 2015 een iPad van de Telegraaf, de rest kan ik mij op dit moment niet meer herinneren, die schieten mij later te binnen.
Kwestie van aan de bel trekken.

Gr
door Grunn1 - Jun 1, 2022 om 13:16
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Vind nergens op de site van Ziggo dat nieuwe klanten gratis een tv krijgen.

Als bestaande klant krijg je regelmatig aanbiedingen aangeboden van Ziggo.
Priority, korting en voorrang bij evenementen
Gratis extra zenders. Recentelijk konden vaste klanten gratis 1 jaar film1 en 1 jaar gratis movies en series xl krijgen, samen toch al gauw zo'n 250 euro waard. Korting op Viaplay en zo zijn er wel vaker aanbiedingen voor vaste klanten.
De laatste tijd beginnen veel meer bedrijven in te zien dat vaste klanten net zo belangrijk zijn als nieuwe klanten en krijg je als vaste klant steeds vaker een "beloning" omdat ze klant zijn.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 1, 2022 om 14:01
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ts vraagt niet om een gratis TV!

Gr
door Grunn1 Jun 1, 2022 om 23:00
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@heremietkreeft, al schrijf je iets vetgedrukt dan nog wil dat niet zeggen dat het klopt wat je schrijft. Lezen kan je niet en nee ik zeg nergens dat ts om een gratis tv vraagt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jun 1, 2022 om 13:47
2010 Antwoorden / Vragen

Vaak begrijpen mensen niet waarom bedrijven meer uit de kast trekken voor nieuwe klanten dan voor bestaande klanten maar het antwoord is heel simpel, bestaande klanten hebben geen zin om over te stappen dus die blijven wel zitten en de bestaande klanten van concurrenten hebben hetzelfde 'probleem' en moet je dus belonen voor hun moeite. Bedrijven richten zich dus naar ons, de consumenten en als we dat 'vervelend' vinden moeten ze daar dus zelf consequenties aan verbinden en niet achteroverleunend ons afvragen waarom bedrijven dit doen.

chris74
door chris74 - Jun 1, 2022 om 13:48
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik denk dat het om deze actie gaat meervoordeel .

lo
door lovewinnie - Jun 1, 2022 om 13:52
1202 Antwoorden / 1 Vragen

Natuurlijk kan dat. Er zijn veel klanten weggegaan en om deze terug te krijgen doen ze zulke acties
Zelf al heel veel jaren bij Ziggo en bellen regelmatig en krijgen dan ook bruikbare dingen voor niks. Kleine wijziging in huidig contract en hoppa nieuw contract en gratis geschenk. Gewoon bellen en zeggen dat je wilt opzeggen .

Krijg daarnaast veel leuke voordelen.

chris74
door chris74 Jun 1, 2022 om 13:54
564 Antwoorden / 44 Vragen

Nou heb zelf ook ziggo, maar heb nog nooit een korting of een geschenk gehad, alleen maar aanbod op zenders wat wij niet kijken.

lo
door lovewinnie Jun 1, 2022 om 14:38
1202 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon bellen dat je beter aanbod hebt gehad en wilt overstappen. Krijg je bijv weer 6 mnd 50% korting
Hebben 4k kastje gekregen
Hebben wifi boosteren gekregen ter waarde van 200 euro ( tp-link)
Gratis movies en series XL

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jun 1, 2022 om 17:44
2010 Antwoorden / Vragen

Mensen zien dus écht het verschil niet tussen achteroverleunen en zelf in actie komen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 1, 2022 om 13:59
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Uit een aantal reacties leid ik af dat men bij Ziggo wel aanbiedingen doet maar dat dan wel extra zaken betreft  die nog niet in het abonnement zitten.
En ook hier (en ik nam aan dat u dit bedoelde) https://meermetziggo.nl/?qooqie_creative_id&keywords=ziggo%20aanbiedingen&msclkid=2224310efef314768f4b5399ad979e20&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Ziggo%20%7C%20Generiek&utm_term=ziggo%20aanbiedingen&utm_content=Ziggo%20%7C%20Aanbieding is ook 'slechts'sprake van tijdelijk gratis extra's, dus bovenop het basispakket..

Ik begreep uit uw vraag dat u doelt op 'vaste trouwe klanten beloning' als bijv. korting op uw huidige abonnement.

En ik attendeer u ook op het gegeven dat opzeggen soms kan betekeken dat men u dan vraagt om toch abonnee te blijven met dan wel degelijk ook een aanbieding.

Ps. de extra's zijn ook bedoeld om later te behouden en dan is het niet meer gratis.

Gr
door Grunn1 Jun 2, 2022 om 00:01
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ah je nuanceerd je reactie naar eerts goed de vraag te hebben gelezen. Ook je reactie op mijn reactie klopt voor geen meter omdat je ook die niet goed hebt gelezen.

V.w.b. Je zin "Ps. de extra's zijn ook bedoeld om later te behouden en dan is het niet meer gratis." is ook iets zonder te weten waar h je het over hebt.

De acties voor vaste klanten die ik al eerder aangaf, een jaar gratis film1 en movies xl stoppen automatisch na een jaar en hoef je niet op te zeggen en dus ook niet om "te behouden en te betalen ".

heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 2, 2022 om 08:41
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@GRUNN, stelt u zich nu eens voor dat u niet goed leest naar mijnn mening.

Gr
door Grunn1 Jun 2, 2022 om 10:25
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Lees eens je eigen vetgedrukte reactie na die je op mijn reactie hebt geplaatst. Werkelijk het slaat nergens op, ook gemeld bij de redactie.

Daarbij jouw mening is wat anders dan de werkelijkheid.

1paul
door 1paul - Jun 1, 2022 om 14:06
3101 Antwoorden / 0 Vragen

wat houd u tegen om ziggo op te zeggen en een nieuw abbo af te sluiten?

in het algemeen, actie's  worden gehouden om nieuwe klanten binnen te trekken en die gaan soms heel ver, ieder bedrijf mag dat op zijn eigen wijze doen.

panter22
door panter22 - Jun 1, 2022 om 14:20
6599 Antwoorden / Vragen

Mooie tv van december 2021, verkoopwaarde bij de Expert 399 euro. Om de paar jaar weer een nieuwe provider nemen dan krijg je vaak een fikse korting of een kado.Maar daar moet je ook maar net zin in hebben.
https://www.kieskeurig.nl/televisie/product/17420646-hisense-43a60g/specificaties

rj
door rjw - Jun 1, 2022 om 16:54
3238 Antwoorden / 5 Vragen

KPN doet dit ook regelmatig. En het is ook helemaal niets nieuws. 40 jaar geleden konden nieuwe VARA leden ook allemaal cadeatjes krijgen en bestaanse leden niets.

Maar wat zou je hieraan willen doen? Nog meer regeltjes in Nederland die dit allemaal gaan verbieden? Of gewoon alles "verboten" maken behalve wat wel mag?

En zoveel kost het niet dat de kosten voor die tv's enige impact hebben op de abonnementsprijs. Om te beginnen zijn het geen super tv's, Ziggo betaalt niet de prijs die je in de winkel ziet, en het aantal nieuwe klanten die dit oplevert zijn er echt niet zoveel. De totale churn op jaarbasis gaat om eerder om duizenden dan tienduizenden klanten, en dat op een klantenbestand van een paar miljoen klanten. Verwaarloosbaar dus.

ro
door ronny530 - Jun 1, 2022 om 17:56
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Ziggo stunt niet met een gratis Hisense tv dat doet meervoordeel.nl. Ziggo biedt nieuwe klanten wel 6 maanden korting op de prijs aan en daar maakt meervoordeel.nl handig gebruik van. U kunt kiezen, de volle abonnementsprijs betalen en een Hisense tv cadeau krijgen of van de korting gebruik maken. Als u voor de tv zou gaan betaald u 159 euro voor de tv en is dus geen cadeau want u koopt een tv waarvan u niet welk type het betreft en of die voor de Nederlandse markt geschikt is.

Thecla58
door Thecla58 - Jun 1, 2022 om 18:24
843 Antwoorden / 3 Vragen

ook voor oude klanten doet VodafoneZiggo echt wel iets.

Ik heb afgelopen oktober en november voor de periode van een jaar de beschikking gekregen over het meest uitgebreide tv pakket, movies en series Xl, Film 1 en ook nog eens ESPN...zomaar voor niets omdat ze blij zijn met mij. Ik trouwens ook met hen.

Dus hetgeen jij stelt is niet helemaal (of helemaal niet) waar.

Oh ja en vorig jaar heb ik ook 50% korting op mijn abonnement gehad omdat ik aangaf dat ik aan glasvezel zat te denken. ;)

Ag
door Agamemnon - Jun 2, 2022 om 20:20
82 Antwoorden / 7 Vragen

Kent u de parabel van de wijngaard uit de Bijbel: Matteüs 20?

En toen zij die als eersten waren gekomen naar voren stapten,
dachten ze dat zij wel meer zouden krijgen. Maar ook zij kregen ieder die ene (dinari).
Toen ze die in handen hadden, gingen ze bij de landheer hun beklag doen: “Die
laatsten hebben één uur gewerkt en u behandelt hen zoals u ons behandelt, terwijl wij het
onder de brandende zon de hele dag hebben volgehouden.” Hij gaf een van hen ten
antwoord: “Beste man, ik behandel je toch niet onrechtvaardig? Je hebt toch ingestemd
met het loon van één ? Neem dan aan wat je toekomt en ga. Ik wil aan die
laatsten nu eenmaal hetzelfde betalen als aan jou. Of mag ik met mijn geld niet doen
wat ik wil? Zet het kwaad bloed dat ik goed ben?”

An
door Andre D - Jun 3, 2022 om 12:03
6 Antwoorden / 2 Vragen

KPN had ook zo'n actie en heeft dat om de zoveel tijd. Als bestaande abonnee voel je je inderdaad af en toe degene die betaalt voor deze actie (het geld moet toch ergens vandaan komen!) Ook tijdschriften halen vaker vergelijkbare trucs uit (nieuw abonnement voor bijna nop)

Krezie Herrie
door Krezie Herrie - Jun 3, 2022 om 12:27
1 Antwoorden / Vragen

Op dat soort klanten als u hopen ze op, nooit naar een andere provider gaan.

mo
door mof - Jun 3, 2022 om 12:29
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Tja, zo ronsel je nieuwe zielen. Gebeurt al sinds de oudheid zo. Mag Ziggo zelf bepalen. Hetenige datu kunt doen als protest is uw abonnement opzeggen. En de reden vermelden. Doet u dat met nog enkele tienduizend andere klanten dan zullen ze het wel leren!

ka
door kassa2551 - Jun 3, 2022 om 13:10
21 Antwoorden / Vragen

Beste Fien, maar wat U schrijft is toch totaal niets bijzonders!  En dat is hoe het gewoon werkt. Het zelfde als men jouw iets kan aansmeren, dat kan allemaal gratis via een 0800 nummer, maar owee als je er bent ingestapt en je hebt hulp nodig dan ben je de Sjaak, veelal een duur 0900 bellen minstens 20-30 minuten in de wacht en de rekening gaat gewoon door! Dit is hoe het is en of het een telecom aanbieder is, zorgverzekraar, de overheid. Het is allemaal 1 pot nat en zo wordt u jaarlijks berooft van tientallen tot honderden euro's. Niet omdat het mag, maar omdat het kan en geen NMA die iets aan dit soort praktijken doet!!!
Iemand moet toch geld verdienen. Als vaste klant heb je maar 1 recht, en dat is het recht dat elk jaar de prijzen worden verhoogd, veelal om de uitgaven van reclame maken te dekken!

co
door country-ben - Jun 3, 2022 om 13:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

Een TV cadeau krijgen is inderdaad een lokkertje om nieuwe klanten te werven, dat geld dan ook voor de gratis wiffi versterkers, naar oude klanten word niet omgekeken, gekker nog, wij waren al meer dan 40 jaar klant van Ziggo, maar toen er een nieuwe receiver ( Mediabox XL) werd uitgegeven omdat de oude niet meer voldeed aan de ontvangst en mogelijkheden van toen, werd deze geleverd aan nieuwe klanten van ziggo, toen ik vroeg of ik ook in aanmerking voor deze nieuwe box kon komen, werd me gezegd dat het niet mogelijk was, maar ik hem wel van Ziggo voor 199,- € kon kopen, of ik moest een nieuw contract met hun afsluiten, ik heb deze nieuwe mediabox, omdat ik niet achter wilde blijven, uiteindelijk toch maar van hun gekocht.
Na me een tijdje geërgerd te hebben aan de praktijken van Ziggo, ben ik dan ook uit frustratie op een andere profider overgestapt, en zelfs hadden ze bij het stopzetten van mijn contract nog het lef om te vragen of ik de mediabox en receiver aan hun terug wilde sturen, niet gedaan dus, en alleen de oude apparatuur terug gestuurd.

Voor mij dus geen Ziggo of samenzweerders daarvan meer.

He
door Helen 66 - Jun 3, 2022 om 13:57
119 Antwoorden / Vragen

Zeer herkenbaar. Als je vele jaren klant bent bij Ziggo voor zowel Internet en vast bellen als TV, zelfs dan krijg je geen aanbod voor een goedkoper abonnement. Integendeel, elk half jaar wordt het alleen maar duurder. Zogenaamd omdat de internetsnelheid hoger wordt (hoeft niet voor ons) of dat er nieuwe bekabeling nodig is of iets anders. Ik heb wel eens gelezen dat als je belt met Ziggo, dat het dan WEL goedkoper kan, en dat heb ik dus geprobeerd, maar je moet dan door zoveel hoepels springen. Overstappen willen we liever niet ivm de mediabox en ook omdat na vele jaren veel probemen en tig monteurs over de vloer die allemaal wat anders beweerden en soms zelfs het werk van de vorige monteur  weer teniet deden, het internet eindelijk naar behoren werkt. Maar je betaalt dan wel de hoofdprijs.
 En die TV voor nieuwe abonnees, die betalen wij oude trouwe klanten dus. Heel ONeerlijk. Ziggo zou eens wat voor ons moeten doen, want eens stappen wij dan toch over.

justmeagain
door justmeagain Jun 3, 2022 om 22:38
623 Antwoorden / 8 Vragen

U wilt misschien geen hogere snelheden, wij snakken ernaar. Ziggo verhoogt net als vele andere providers 1x per jaar de tarieven. Daarvoor krijgt u altijd iets extra terug,. Meer snelheid of tijdelijk een luxer zenderpakket.
Brood, melk, energie, brandstof alles wordt duurder. Ook Ziggo personeel moet huizen betalen en kinderen voeden. Dat kan alleen als Ziggo ze juist betaalt en af en toe opslag geeft. En ja daar betalen wij aan mee.

Maar u mag wel gratis ontbinden als u dat wenst.

Ja
door JannyBoe Jun 5, 2022 om 07:23
503 Antwoorden / Vragen

Wat is 'door zoveel hoepels springen' als je met Ziggo belt Helen66? Dat zal een medewerker van Ziggo toch niet aan u vragen?!

Er zijn hier meerdere mensen die goede ervaringen hebben in contacten met de afgedeling 'behoud en retentie' zoals dat bij Ziggo heet.
Zeggen dat je overweegt om over te stappen. Ik kwam onlangs na een aantal keren doorverbinden ook onbedoeld bij die afdeling terecht en kreeg spontaan een half jaar korting en een Mediabox Next waar ik met ons pakket eigenlijk geen recht op had.
Niet door hoepels springen maar gewoon bellen dus.

En je betaalt bij Ziggo niet 'de hoofdprijs'. Dat klopt niet. De prijzen bij Ziggo wijken gemiddeld niet af van andere aanbieders.

ro
door ronny530 - Jun 3, 2022 om 14:46
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Nogmaals Ziggo heeft die actie niet maar meervoordeel.nl probeert met een gratis Hisense tv nieuwe klanten te werven om er zelf beter van te worden. Meervoordeel.nl handelt in mijn optiek op eigen initiatief en zou bij het aanbrengen van een nieuwe Ziggo klant op provisiebasis winst kunnen maken. De sites met in de naam voordeel zijn populair en stunten met cadeaus maar het enige wat ze doen is in iemands naam een contract bij in dit geval Ziggo afsluiten en als lokketje om dat ook te doen is een aantrekkelijk cadeau bij de aanbieding te doen want als dat niet zo zou zijn valt zo'n site niet op en brengt dus ook geen nieuwe klanten voor welk bedrijf dan ook aan.

br
door bravehenk Jun 4, 2022 om 17:40
206 Antwoorden / 0 Vragen

Precies is helemaal geen aktie van Ziggo.Op de aktie site staat ook dat je de prijs pas kan claimen na eerste nota (kan je er dus ook niet meer vanaf)
Prijzen op is op dus kans is groot dat je je tv niet krijgt maar een bol.com bonnetje of 6 maanden korting die je zowizo zou krijgen als je rechtstreeks aanvraagd bij Ziggo,

marijke77
door marijke77 - Jun 3, 2022 om 19:44
156 Antwoorden / 3 Vragen

Dat doen ze om klanten te trekken, bij de krant en andere abonnementen doen ze dat ook. Gewoon abonnement opzeggen, je krijgt dan vast een of andere aanbieding, pas nog gedaan bij tv gids, als je opzegd krijg je alrijd korting om je als klant te houden.

justmeagain
door justmeagain Jun 4, 2022 om 23:30
623 Antwoorden / 8 Vragen

Dat werkt lang niet altijd. Ziggo weet precies wie er op uw adres wat kan leveren. Zolang glas niet op dat adres ligt weet Ziggo dat je terug moet naar een dsl verbinding. Als je dan roept dat je op gaat zeggen zeggen ze gewoon veel plezier met uw dsl verbinding en stuurt u uw kastje en modem even terug.
Ze laten zich lang niet altijd chanteren.