Kapotte tv ontvangen en mijn geld krijg ik niet terug
Ik heb in maart een tv besteld bij megekko, toen de tv binnenkwam was de verzegeling al stuk en de tv die in de doos zat was kapot, er zat een grote deuk in het scherm van de tv. Ik heb de tv terug in de doos gedaan en hij werdt dezelfde dag nog door de bezorger opgehaald. Hij vertelde mij dat hij hem gelijk meenam en een nieuwe naar mij zal sturen. Voor dit eerste pakketje heb ik ook niet hoeven tekenen. Toen dus de nieuwe tv binnenkwam zag ik helaas dat het exact dezelfde doos was met exact dezelfde tv. Ook deze heb ik weer teruggestuurd en na contact met megekko werdt geconstateerd dat er geen deuken in de doos zaten en dat het onmogelijk was dat de leverancier of de bezorgdienst hiervoor aansprakelijk was. Ze meldden mij dat ze niks voor me konden doen dan de kapotte tv terugsturen of dat ze hem milieuvriendelijk vernietigen. Ik heb dus 430 euro betaald voor een kapotte tv. Ik vraag me dus af hoe ik dat geld terugkrijg want dit is duidelijk niet hoe het hoort.
Topantwoord
Topantwoord
Je had die kapote verpakking natuurlijk nooit moeten accepteren, maar dat is mosterd na de maaltijd.
Ter info: https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug
Topantwoord
Klachtenprocedure
Heb je een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Mocht je een klacht in willen dienen dan vragen wij je vriendelijk dit per e-mail of via de post te doen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Megekko B.V.
Spinveld 8
4815 HS Breda
info@megekko.nl
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht altijd binnen één werkdag in behandeling nemen.
Tegenover dit bedrijf zit een millieustraat. Vreemd!
Fijn bedrijf, niet telefonisch te breiken. Maar wel een ongelofelijk score op Kiyoh.
Gek hè dat als kassa om de hoek komt kijken ze toch tot een oplossing willen komen.
@paul van baak
Hoe komt u op het idee dat ze tot een oplossin willen komen?
Hallo Euroalby ,
Schade tijdens verzending?
Is er schade ontstaan tijdens de verzending? Bijvoorbeeld doordat de pakketbezorger wat te ruw is omgesprongen met het pakketje, dan is dat wel voor risico van de webwinkel. In sommige gevallen is het wellicht niet duidelijk of de schade is ontstaan tijdens de verzending of door gebruik van de klant. In die gevallen moet u als webwinkel bewijzen dat u het product zonder schade heeft geleverd. In de praktijk is dat echter vaak moeilijk.
De enige uitzondering is wanneer de klant nadrukkelijk zelf heeft gevraagd om een verzendmethode die u zelf normaal niet aanbied. Stel u verzend altijd met DHL, maar de klant vraagt nadrukkelijk om het product in een envelop te doen om zo kosten te besparen. Dan mag verzending wel voor risico van de klant zijn. Dit scenario geldt niet wanneer u zelf standaard onverzekerde en verzekerde verzending aanbied. Wanneer een verzendmethode is gekozen die u zelf aanbied, dan is verzending altijd voor uw risico, ook wanneer u dit heeft proberen uit te sluiten in uw algemene voorwaarden
Bron : webwinkelkeur.nl
Lees ook deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://nl.hellolaw.com/consument-geld/consumentenrecht/wanprestatie
Contact consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
Of Juridisch Loket in uw gemeente ,
https://www.juridischloket.nl/contact/#
Klacht indienen bij klachtkompas.
https://www.klachtenkompas.nl/klachten/intake/je-klacht
Klacht.nl kan ook:
https://www.klacht.nl/megekko-nl/
Ik zie dat sommige antwoorden zijn verdwenen en dat zal best wel terecht zijn geweest maar terzijde. Als ik de getoonde foto bekijk lijkt het wel een opname van één of andere horror film of game maar er is geen barst of deuk in het LCD scherm zichtbaar. Het merk van de tv is onduidelijk maar aan de plakstrip aan de linkeronderzijde is wel te zien dat de beschermfolie nog op het schem aanwezig zou kunnen zijn. Een in de haast aangesloten HDMI kabel die maar half ingestoken is levert zowiezo beeld weergave problemen op dus hoeft het niet een defect van de tv te zijn. Ik zou u willen verzoeken om nogmaals een foto te plaatsen maar dan één van een reguliere uitzending en niet van een game of andere horror film.
Wel een behoorlijke ster rechts beneden. Daar helpt de folie niet aan!
Maar is het het gezicht van een monster of een barst. Ze vezinnen tegenwoordig de meest rare dingen om het maar spannend te maken. Een voor iedereen herkenbaar beeld tonen maakt meer helder dan de getoonde foto.
@ron03: Wat u voor een monster aanziet, is een drukplek op het scherm. Deze druk op het scherm was zo hoog, dat er een grote stervormige barst is ontstaan.
@ron503
De reacties die verdwenen zijn, waren de reacties van de trol.
binnen 14 dagen mag je een product retour sturen zonder opgave van de reden en je geld teru vragen, of tewel de koop ontbinden...
dat doe je dus moeten zij je geld terug storten doen ze dat niet schakel de politie in wegens oplichting...
ook kun je een deurwaarder inschakelen.
Als ik iets terug stuur wat defect is, markeer ik met een onzichtbare pen een merkteken dus als die terug komt kan je altijd zien en bewijzen dat het de zelfde is. Heb je met ideal of vis pay-pal betaald daan kan je storneren en vis pay-pal je geld terug halen, Want dat werk heel goed, ik betaal het liefste via pay-pal of je moet een creditkaart hebben daar kan het zelfde mee.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Telegraaf abonnement
DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer