ja
door janny woldendorp Sep 13, 2017 om 18:58
Elektronica & tv

Kennen jullie tvsurf antenna, kost 40 euro 100 tv zenders geen kaart geen abonne

dit komt uit amerika,en alshet waar is zou mooi zijn, heb nu wel een tv kpn,,dat zou meer zenders opleveren
mvg janny

26761 23 Rapporteer

ge
door george321 - Sep 13, 2017 om 19:02
390 Antwoorden / 1 Vragen

Geen idee, maar welke 100 zenders? En voor hoelang? Zou er niet 1 2 3 aan beginnen. Als dit waar zou zijn zouden alle providers wel kunnen stoppen, dus ik geloof er niet aan.

costnix
door costnix Sep 14, 2017 om 01:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Veel verder dan 1 2 3 (NPO) komt de TS niet :-)

Grunnen.
door Grunnen. Jan 30, 2018 om 15:39
509 Antwoorden / Vragen

Ook nog een locale zender

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2017 om 19:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit kan niet legaal en is dus te mooi om waar te zijn.

ma
door marnix1 Sep 14, 2017 om 10:09
256 Antwoorden / 22 Vragen

Wat een rare logica, als iets niet legaal is, is het DUS te mooi om waar te zijn?

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2017 om 19:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik weet niet welke zenders u verwacht te ontvangen, maar het spul schijnt te werken voor een aantal free to air zenders.

Tik het in op Google en u kunt over verschillende merken lezen.

Grunnen.
door Grunnen. Jan 30, 2018 om 15:25
509 Antwoorden / Vragen

Daar heb je dat kastje de nieuwere TV's waar een Digittenne insteek cardpast  hebben een ingebouwde decorder voor 4 free to air zenders.

ne
door neodutchio - Sep 13, 2017 om 19:25
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Oei oei, ik voel alweer honderden reakties aankomen van mensen die dit besteld hebben en niets ontvangen hebben, of waarbij het niet werkt.

Het is niet legaal en het is maar de vraag of het hier geleverd gaat worden. Niet aan beginnen, het werkt niet, het mag niet en u kunt vervolgd worden.

Ge
door Genee Sep 13, 2017 om 19:32
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer het niet werkt wat is het probleem dan of het illegaal is?

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2017 om 19:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is ook te mooi om waar te zijn, maar het staat je natuurlijk vrij om het uit te proberen.

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2017 om 19:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze noemen zichzelf gewoon een "binnen antenne".

Ge
door Genee - Sep 13, 2017 om 20:07
1509 Antwoorden / 1 Vragen

De vraag is of het apparaatje hier wel werkt.
In Amerika hebben ze het NTSC en hier het PAL  tv-systeem.
Ik denk, weet het eigenlijk wel zeker, dat u die €40 beter in uw zak kunt houden.

costnix
door costnix Sep 14, 2017 om 13:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het in een antenne, dus maakt het uitzendsysteem niets uit.

tdmduc
door tdmduc - Sep 13, 2017 om 20:21
703 Antwoorden / 2 Vragen
gerbera
door gerbera - Sep 13, 2017 om 22:15
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Valt nog wel mee als ik dit lees.
Vreemd hé, alle recenties zijn in het Engels.

tdmduc
door tdmduc Sep 14, 2017 om 08:18
703 Antwoorden / 2 Vragen

Beetje idiote opmerking. Ik ben ICT-er en 70% van mijn werkgerelateerde zaken zijn in het Engels.

Waarom is dit ineens niet goed? "omdat het Engels is?"  LOL

Onder welke steen zit jij?

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 13, 2017 om 23:28
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik weet bijna zeker dat dit ding via DVB T werkt. In een aantal landen kun je dan gratis kijken, hier zal dat om Ned 1 2 en 3 gaan
Ik gebruik ze in Spanje, kosten 29 euro en 60 zenders gratis

mathijs_b
door mathijs_b - Sep 14, 2017 om 00:06
641 Antwoorden / 77 Vragen

Lijkt illegaal.

Zet een schotel in de tuin of op het dak en je hebt vele honderden gratis zenders te bekijken.

En dat is 100% legaal!

costnix
door costnix Sep 14, 2017 om 01:43
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is gewoon een antennetje voor ontvangst van Free To Air zenders. Gewoon legaal.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 14, 2017 om 21:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Precies het is geen filmstreamer maar een soort digitenne kastje

costnix
door costnix - Sep 14, 2017 om 01:42
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u voldoende heeft aan NPO 1, 2 & 3 P, dan zal het werken. Misschien kunt u ARD en ZDF (Duitsland) en Één en Ketnet (België) ontvangen. Geen honderden zenders!

gerbera
door gerbera - Sep 14, 2017 om 10:43
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Van ICT-ers, zoals u , mag je verwachten dat ze iets doordenken. Alleen maar Engelse recenties moet tot nadenken geven. Zal bv. een Nederlander, Fransman, Duitser, enz, enz, zijn recentie ook in het Engels schrijven.
Ik ben dan wel geen ICT-er maar kijk wel naar de logica van recenties, daar hoef ik niet voor onder een steen te zitten.

DOOR TDMDUC 14 SEP. 2017 OM 08:18
90 ANTWOORDEN / 0 VRAGEN

Beetje idiote opmerking. Ik ben ICT-er en 70% van mijn werkgerelateerde zaken zijn in het Engels.

Waarom is dit ineens niet goed? "omdat het Engels is?"  LOL

Onder welke steen zit jij?

me
door mein33 Sep 14, 2017 om 13:24
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@gerbera,

Knal die "steen" maar ..............! Ehh, nee doe toch maar niet ;-))

gerbera
door gerbera Sep 14, 2017 om 15:28
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Lukt nooit, zit tijdelijk in een hunnebed 3e steen van links. En die is me toch zwaar;-))

rembrantd
door rembrantd - Sep 14, 2017 om 15:39
116 Antwoorden / 36 Vragen

Het zijn oplichters, het werkt niet.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 14, 2017 om 21:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Het werkt wel, alleen hier niet.

mathijs_b
door mathijs_b - Sep 14, 2017 om 21:58
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ik heb de site bekeken... het is uitsluitend een antenne om te gebruiken met b.v. een digitenne box (kastje).

Dus met de TVSurf alleen, doe je helemaal niets.

Bij de nieuwere Digitenne boxen zit dit al bij. Dus niet meer extra aanschaffen.

Zou je hem toch willen aanschaffen; let dan op of het op je box aangesloten kan worden. Dit is een U.S. ding en misschien niet compatible met een KPN/Telfort box.

rudjew
door rudjew - Nov 13, 2017 om 17:59
1 Antwoorden / Vragen

ja ik heb hem en het werkt voor geen meter weggegooid geld da ding meer is het niet 3 meter kabel met antenne plug dan het je precies het zelfde en doet het zeld nederland 1 2 3 thats it

tijger1
door tijger1 Nov 13, 2017 om 18:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kon u van te voren weten.

jo
door jorisw - Nov 13, 2017 om 18:30
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Grote kans dat een flink deel van die zenders hier niet te bekijken zijn omdat ze geblokkeerd worden buiten het land van oorsprong.
En als het niet geblokkeerd wordt kan je ze ook gewoon op PC/tablet/smartphone bekijken, zonder allerlei tussenpartijen.

in
door inter - Nov 17, 2017 om 17:37
16 Antwoorden / 4 Vragen

https://hii-tech-news.com/articles/tvsurf/nl/feature2/index.html?voluumdata=deprecated&eda=deprecated&cep=YDJ5H6yTjxa8CGGn-Z2lVnX9Bd4FhiHp2Qk7fuP0vHD5pwVHX43dEYg94OGs9zvxgwp16IMfDHOYABDxHkDz5kiY6rLecgJcberifDiSZXgyf593nOiu4gm534CtingwzU6IhZMJW7SadqsGRQtE5gFVZRFoBAxA7pJe11Yybp_4ZBl7xfduUiPAsCMJsnGuyOvPf0o_1ehL9UTc51FxdFsdOawdiYb04i7lzb93bhrVuN18TTVLNkLfKo3Qazwl&s1=6413&s2=NL&s3=display&s4=responsive  Alles je alles leest Alle providers moeten signalen in de ether doorgeven  lijkt dit mij oplichterij HD natuurlijk zoal niet .  Overigens bij google doorgeven helpt veel .

tijger1
door tijger1 Nov 17, 2017 om 18:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar helpt het tegen? :-))

mi
door midland500 - Nov 28, 2017 om 11:49
1 Antwoorden / Vragen

Geachte lezers,

Was nieuwsgierig en heb deze antenne besteld. Na 14 dagen ontvangen en direct uitgeprobeerd. Zoals er op uw site al geschreven werd, via DTV 5 zenders te ontvangen en alle betaal zenders niet mogelijk. Verder veel radio zenders. Mijn nieuwsgierigheid heeft deze keer wel iets gekost maar dat is het risico. Telefonisch met het bedrijf in Duitsland getracht contact te krijgen met als doel mijn antenne terug te sturen en mijn geld terug te krijgen. Een uiterst vriendelijke automatische stem aan de telefoon die naar een zeer lang keuze menu verwijst. Op het moment dat je denkt de goede keus gemaakt te hebben wordt automatisch vermeld dat de Kundendienst niet beschikbaar is en dat je je telefoonnummer kan achterlaten zodat je wordt terug gebeld. Dit meerder keren gedaan maar geen telefoontje terug gekregen. DOE DEZE AANKOOP DUS NIET.

Dv
door DvanDrunen - Jan 30, 2018 om 15:11
1 Antwoorden / Vragen

Ja, helaas wel. komt uit de U.K. en kost inderdaad €40,-. Met de belofte van 100 vrij te ontvangen zenders middels andere golflengte dan gewoonlijk. Zou een door de wet verplichte zender frequentie zijn, operabel wanneer de rest uitvalt. Ik vermoed dat dan eerst de rest moet uitvallen want ik heb er een thuis en die doet...................helemaal NIETS. Beetje white noise en wat beeld flikkeringen maar €40,- weggegooid! Begin er dus niet aan! Ik stel mijn " TV-SURF ANTENNA" ter beschikking van een onderzoeks team die dit wetenschappelijk wil onderzoeken en zien wat het inhoud. Hierbij de link naar hun website, de Nederlandse uitvoering:
https://www.tvsurfantenna.com/nl/
En hier het adres: Strong Current Enterprises Limited: 19-21 Crawford Street, Dept 706, London, England, W1H 1PJ
Net zo duidelijk als op hun site.
Groetjes, Daan.

ne
door neodutchio Jan 30, 2018 om 15:18
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Als u alle bovenstaande reakties gelezen zou hebben had u het niet gekocht. Hoeveel antennes ziet u nog op daken staan en waarom denkt u dat ze er niet meer zijn? Met een beetje geluk zijn er 3 Nederlandse zenders te ontvangen en wie weet een Vlaamse of Duitse, net waar u woont.
Maar over welke wet heeft u het. Een Engelse wet aangezien het kastje daar op een bepaalde frequentie zit? Of een Nederlandse wet waar toevallig dezelfde frequentie in Engeland aangehouden wordt?

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 30, 2018 om 15:51
509 Antwoorden / Vragen

Werkt op dezelde manier als een Digitenne antenne . Dus als je bij de de kringloop of marktplaats een Digitenne kastje koopt heb 4 gratis zenders. Deze TVsurfantenna werkt niet omdat geen prik opstaat en dus tekort versterking heeft.Voor de commerciele zenders heb je decoder en een abo nodig.

aurora1
door aurora1 - Jan 30, 2018 om 19:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, ken ik niet als u ook mij als forumlid bedoelt met "jullie". Ik ken het niet omdat ik niet in dergelijke verhaaltjes geloof en de tijd uitgewezen heeft dat dergelijk spul niet werkt (zoals u hoopt en u zich voorstelt). Weggegooid geld dus en daarom niet aan beginnen.