ri
door rieka Jun 12, 2019 om 07:53
Elektronica & tv

Klantvoordeel t-mobile

Ik heb sinds 20 mei interactieve tv internet en bellen van t-mobile. Ik heb dan ook op die datum mijn mobiele abonnement bij hun afgesloten. Dit omdat ik dan klantvoordeel krijg. Zou sneller internet korting op de factuur krijgen extra tv zenders.
Ik ben al sinds het begin ermee bezig dit te regelen. Na veel heen en weer gebeld gemaild. Te hebben..
Op de mailtjes sturen ze een bericht dat standaard is dat ik het zelf moet regelen in my t-mobile. Dit lukte niet omdat er een interne storing is.
Nu heb ik steeds storing met mijn interactieve tv. Ik hoop dat dat door de snelheid die verhoogt word door het klantvoordeel dit te verminderen.

Er is ook een monteur geweest. Die heeft alleen de modem vervangen. Niet de tv kastjes doorgemeten.  Nu is het zelfs erger.

Ik heb op 27 mei een mail met ingebrekestelling opgestuurd. Antwoord je moet het via my t-mobile regelen . Verder geen reactie hierop..
Mijn vraag het klantvoordeel werkt nog steeds niet.
De 14 dagen in mijn Ingebrekkenstelling mail zijn afgelopen. Ik ben ontevreden over de kwaliteit ,het gebruiksgemak en vorm geving. En zeker het steeds haperen van de tv.

Kan ik nog van mijn complete pakket af en mijn mobiele abonnement.  Nu het klantvoordeel niet werkt.

4737 7 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Jun 12, 2019 om 08:12
703 Antwoorden / 2 Vragen

Vreemd...ik heb al sinds de overname van Vodafone Thuis abbo van T-Mobile met TV en internet maar heb nog nooit problemen gehad.

Heb je al op hun forum gekeken?

https://community.t-mobile.nl/

Wel onlangs een "foutje " in mijn abbo hersteld zag ik...hoefde ik niets voor te doen. ;-) (zie fig.boven)

ma
door malty - Jun 12, 2019 om 08:27
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Kunt u niet inloggen bij Mij  T-mobile thuis, waar gaat het dan fout?
U heeft nu TV storingen, hoe was dat voor 20 mei voordat u overgestapt was naar t-mobile?

ri
door rieka Jun 12, 2019 om 12:36
1 Antwoorden / 2 Vragen

Goedendag  ik had telfort en nagenoeg geen storingen ben overgestapt omdat er sprake was van verwijderen zenders die ik altijd kijk.
Ik kan wel inloggen maar mijn abonnementen worden niet gekoppeld

Th
door Thijs124 - Jun 12, 2019 om 08:50
289 Antwoorden / Vragen

Je hoopt dat door het klantvoordeel je snelheid wordt verhoogd? Had je daar voor ook tv van T-mobile en is het na de verandering slechter geworden? Er van af kunnen omdat klantvoordeel niet werkt? Klantvoordeel is toch gewoon een woord voor korting. Je moet met hun in goed gesprek gaan, je mijn T-mobile moet werken, je TV moet goed werken, eventuele beloofde internetsnelheid verhoging moet toegepast worden en je klantvoordeel korting moet toegepast worden op je rekening. Stuur ze aangetekend een ingebrekestelling waarin deze punten allemaal benoemd zijn, geef ze een redelijke termijn om dit op te lossen. Waarbij je aangeeft dat je indien er niet voldaan wordt aan deze voorwaarden je je contract zonder kosten boetevrij wilt beëindigen. Daarna ligt de bal bij hun.

ri
door rieka Jun 28, 2019 om 16:57
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had telfort. Toen werkte alles goed. Nu ligt het ineens aan mijn powerline. Ja want die is niet van hen. Ingebrekkenstellimg reageren ze op je kan de klantvoordeel aanzetten via my t-mobile. Vet veel storing op de tv. Voor mij nooit geen t-mobile meer kan alleen met een boete opzeggen

tdmduc
door tdmduc - Jun 12, 2019 om 08:58
703 Antwoorden / 2 Vragen

Ik las op de community dat het vooral ging om nieuwe kastjes(6 juni) waar problemen mee waren.

Misschien toch even doorbijten en ze de kans geven dit voor je op te lossen.

Zoals ik al eerder zei ik heb nooit storingen of problemen met ze, ook niet mobiel.

maffy1948
door maffy1948 - Jun 12, 2019 om 11:57
45 Antwoorden / 0 Vragen

T-mobiel is samen met Tele 2 gegaan zoals iedereen weet zullen ze het net van tele 2 gebruiken wat al een puinhoop was dus er staat je nog genoeg te wachten.
Behulpzaam zijn ze zeker niet want T-mobiel word gewoon met de zelfde ellende mee gezogen.

tdmduc
door tdmduc - Jun 12, 2019 om 12:19
703 Antwoorden / 2 Vragen

Dit bericht kreeg ik te lezen toen ik inlogde over het onderwerp Klantvoordeel.....

ed
door edosantos - Jun 13, 2019 om 12:00
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geen problemen met T-Mobile, ik ben al een aantal jaren klant zowel met mobiel als vast internet thuis + tv + bellen. Misschien dat er nu problemen ontstaan door de fusie tussen T-Mobile en Tele2? Ik hoop het niet...