se
door servus Dec 4, 2005 om 12:29
Elektronica & tv

Kleine koffiezetapparaat ?

Hallo,

Ik ben opzoek naar een kleine koffiezetapparaat.Het merk is niet belangrijk.Aangezien ik de enige ben (in dit huishouden) die af en toe koffie drinkt, is het onzin om een groot apparaat op het aan recht te laten staan.Daar bij komt ook dat we een niet altegrote aan recht hebben.

Ik bedoel dus een apparaat met koffiekan voor 2 of max.4 kopjes.Ik heb al zo`n plastic goedkoop ding geprobeert,maar daar in smaakt de koffie naar plastic en dat was niet bepaalt lekker.

Dus als iemand een tip heeft waar ik zo`n klein koffiezetapparaat kan krijgen dan hoor ik dat graag.Zo`n aparaat moet toch wel bestaan?

Groetjes Servus

4989 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 4, 2005 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Servus,

misschien is het voor jou handig om een koffiezetter met thermoskan te hebben,dan hoeft niet steeds nieuwe koffie te zetten,wat betreft formaat,ik zou eens naar een winkel gaan voor camping/watersport-artikelen,daar heeft men waarschijnlijk wel kleine koffiezetters voor gebruik aan boord of in de caravan,zet er een adaptor aan en u kunt hem dan thuis gebruiken.

De kwaliteit van dergelijke apparaten is mij niet bekend,dat zult u dan na moeten vragen bij de winkel.

groet Bud.

ve
door verwijderd - Dec 4, 2005 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Servus , Kijk een op de site van Princess, Ze starten met een type
242192.Voor twee kopjes maar het assortiment is zo uitgebreid dat u een
betere indruk krijgt op de site.succes .fred

ve
door verwijderd - Dec 4, 2005 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had precies hetzelfde probleem hier thuis, en uiteindelijk boodt de SENSEO uitkomst voor mij, neemt niet teveel ruimte in, gemakkelijk verse koffie zetten, en je kunt tegenwoordig simpel plastic pads kopen die je zelf met koffie kan vullen.

sxxs

marco

ve
door verwijderd - Dec 4, 2005 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom een apparaat als je maar af en toe koffie drinkt ?

Ik gebruik zelf de eenkops filter van douwe egberts, "coffee for one". Lekkere koffie en vlug klaar met kokend water uit de fluitketel of waterkoker. De koffie is wat duurder dan die uit een pak maar goedkoper als die voor de senseo. Je moet wel eenmalig een plastic filtertje kopen voor op de rand van je kop of beker.

ve
door verwijderd - Dec 4, 2005 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

koop een nespresso, kost 100 euro, voor het kleine model (na korting) en dan heb je tenminste echt een lekkere bak

ve
door verwijderd - Dec 4, 2005 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik een zgn cafétière, zo'n doordruk geval, bij de Blokker gekocht. Je krijgt er erg lekkere koffue mee, die giet ik in de thermoskan en drink ze in rust en vrede op om wakker te worden.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij blokker en maskramer te koop koffiezet voor 5.99 voor twee kopjes