Kom niet van online abonnement af
ben sinds eind februarie klant bij online.
maar ondervindt vanaf dag 1 al problemen hiermee.
dan heb ik het over de opnames die ik niet door kan spoelen opnames die spotaan stoppen.
moet je alles resseten opnames die ik in stel daarvan worden alle opnames opgenomen ook die in de nacht herhaald worden.
en nog veel meer elende bij online.
heb al rond de 7 keer gebeld en een aangetekende brief verstuurd.
maar daar hoor je niets meer van.
het enige wat online maar steeds blijft herhalen.
is u bent niet tevreden maar als u op wil zeggen moet het hele contract betalen.
ben al na de eerste oplevering van het abonnement gaan bellen dat ik wilt opzeggen.
maar na de laaste keer dat ik gebeld heb zeiden ze.
u 2 weken zijn voorbij we kunnen niet voor u doen.
help help help ik wordt gek van online kunt u ier de belbus voor inschakelen.
bij voorbaat dank
[edit-redactie]
Hallo Raider25 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-tv
Voorbeeldbrieven ,
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-laatste-kans-om-probleem-op-te-lossen-met-levering-internet-tv-telefoon
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-ongedaan-maken-van-abonnement
kunt u ier de belbus voor inschakelen.
Daarvoor moet je elders zijn.
Je zit nu op een forum.
Heb jij een probleem? Mail deze dan (met je telefoonnummer) naar belbus@bnnvara.nl! Wie weet staat de bus binnenkort bij jou op de stoep.
belbus@bnnvara.nl of wel de link voor de verwijzing die @EDRICK3 al geeft. Naast de al gegeven verwijzingen geef ik u ook deze: https://www.degeschillencommissie.nl/telecom/ en zie ook nog deze m.b.t. de mogelijkheid van in gebreke stellen: http://www.wetrecht.nl/schadevergoeding-bij-het-niet-nakomen-van-een-overeenkomst/ Het niet oplossen van problemen betekent ook dat men m.b.t. het leveren van hetgeen mag worden verwacht in gebreke blijft.
Het klopt dat u het abonnement niet meer kan ontbinden want u heeft een dienst afgenomen die enkel mogelijk is met de door Online geleverde apparatuur. Het is echter wel zo dat Online de problemen op zou moeten lossen en u Online ook de tijd dient te gunnen om dat ook te doen.
In beginselen kom je niet zomaar onder een contract uit, dat klopt gewoon.
Maar ik ben zelf ooit van Telfort naar Online over gestapt. Dit was op een ADSL lijn.
Nou, vergeef mij eventuele verdraaing van termen, maar de snelheid op de lijn van Online was Lager dan ik binnen kreeg bij Telfort, ondanks dat ik van 20Mbit naar 30Mbit zou gaan volgens Online.
Ik heb hier een hoop mails en belletjes naar Online aan besteed, zonder succes. Tot ik met bewijzen kwam waardoor de snelheid lager was. De veroorzaker was de ADSL technologie. Telfort zat op ADSL, Online op VDSL. En ik zat precies op de afstand van de kast waar VDSL langzamer is dan ADSL (VDSL heeft een hogere snelheid tot een bepaalde afstand, daarna zakt deze dramatisch i.v.m. ADSL).
Doordat ik dus kon bewijzen dat de beloftes over levering van diensten die men gemaakt had niet na kon komen, heb ik t voor elkaar gekregen dat men vanuit Online t contract hebben ontbonden.
Dus t kan altijd, mits ze niet kunnen leveren wat beloofd is.
'Heb je deze info gelezen?
https://www.online.nl/blog/programma-opnemen-interactieve-tv/
Ik wil een programma opnemen, maar het lukt niet. Wat kan ik hieraan doen?
Je kunt niet alle programma’s opnemen. Niet alle zenders hebben Online.nl toestemming gegeven voor het opnemen van programma’s.
Wil je meer informatie over andere pakketten of uitbreidingen? Kijk hier.
https://www.online.nl/klantenservice/televisie/vragen-over-opnemen-en-pauzeren/
Wat is er nog meer aan de hand? Kun je niet gewoon tv kijken?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Al die middelen die koud ook schoon wassen, hoe slecht zijn die voor het milieu?
Ik herinner me nog de fosfaat ellende: wasmiddelen met fosfaat zorgden voor enorme problemen in het buitenwater. Moesten er dus uit.
Nu de energie duur is, gooien ze ons plat met reclame voor (af)wasmiddelen die in koud water ook schoon wassen.
Daar moeten dan wel haast sterke chemicaliën in zitten toch?
Wanneer leren we eens dat een nieuwe stof eerst echt goed moet worden onderzoc
...
Lees meer
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer