Ra
door Raider25 May 4, 2020 om 09:59
Elektronica & tv

Kom niet van online abonnement af

ben sinds eind februarie klant bij online.
maar ondervindt vanaf dag 1 al problemen hiermee.
dan heb ik het over de opnames die ik niet door kan spoelen opnames die spotaan stoppen.
moet je alles resseten opnames die ik in stel daarvan worden alle opnames opgenomen ook die in de nacht herhaald worden.
en nog veel meer elende bij online.
heb al rond de 7 keer gebeld en een aangetekende brief verstuurd.
maar daar hoor je niets meer van.
het enige wat online maar steeds blijft herhalen.
is u bent niet tevreden maar als u op wil zeggen moet het hele contract betalen.
ben al na de eerste oplevering van het abonnement gaan bellen dat ik wilt opzeggen.
maar na de laaste keer dat ik gebeld heb zeiden ze.
u 2 weken zijn voorbij we kunnen niet voor u doen.
help help help ik wordt gek van online kunt u ier de belbus voor inschakelen.
bij voorbaat dank
[edit-redactie]

1584 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - May 4, 2020 om 10:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

kunt u ier de belbus voor inschakelen.
Daarvoor moet je elders zijn.
Je zit nu op een forum.
Heb jij een probleem? Mail deze dan (met je telefoonnummer) naar belbus@bnnvara.nl! Wie weet staat de bus binnenkort bij jou op de stoep.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 4, 2020 om 12:04
16770 Antwoorden / 202 Vragen
1

belbus@bnnvara.nl  of wel de link voor de verwijzing die @EDRICK3 al geeft. Naast de al gegeven verwijzingen geef ik u ook deze: https://www.degeschillencommissie.nl/telecom/  en zie ook nog deze m.b.t. de mogelijkheid van in gebreke stellen: http://www.wetrecht.nl/schadevergoeding-bij-het-niet-nakomen-van-een-overeenkomst/  Het niet oplossen van problemen betekent ook dat men m.b.t. het leveren van hetgeen mag worden verwacht in gebreke blijft.

ro
door ron503 - May 4, 2020 om 12:09
1229 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het klopt dat u het abonnement niet meer kan ontbinden want u heeft een dienst afgenomen die enkel mogelijk is met de door Online geleverde apparatuur. Het is echter wel zo dat Online de problemen op zou moeten lossen en u Online ook de tijd dient te gunnen om dat ook te doen.

MisterrMix
door MisterrMix May 7, 2020 om 08:51
18 Antwoorden / Vragen

In beginselen kom je niet zomaar onder een contract uit, dat klopt gewoon.

Maar ik ben zelf ooit van Telfort naar Online over gestapt. Dit was op een ADSL lijn.

Nou, vergeef mij eventuele verdraaing van termen, maar de snelheid op de lijn van Online was Lager dan ik binnen kreeg bij Telfort, ondanks dat ik van 20Mbit naar 30Mbit zou gaan volgens Online.

Ik heb hier een hoop mails en belletjes naar Online aan besteed, zonder succes. Tot ik met bewijzen kwam waardoor de snelheid lager was. De veroorzaker was de ADSL technologie. Telfort zat op ADSL, Online op VDSL. En ik zat precies op de afstand van de kast waar VDSL langzamer is dan ADSL (VDSL heeft een hogere snelheid tot een bepaalde afstand, daarna zakt deze dramatisch i.v.m. ADSL).

Doordat ik dus kon bewijzen dat de beloftes over levering van diensten die men gemaakt had niet na kon komen, heb ik t voor elkaar gekregen dat men vanuit Online t contract hebben ontbonden.

Dus t kan altijd, mits ze niet kunnen leveren wat beloofd is.

panter22
door panter22 - May 4, 2020 om 13:38
6599 Antwoorden / Vragen
3

'Heb je deze info gelezen?
https://www.online.nl/blog/programma-opnemen-interactieve-tv/

Ik wil een programma opnemen, maar het lukt niet. Wat kan ik hieraan doen?
Je kunt niet alle programma’s opnemen. Niet alle zenders hebben Online.nl toestemming gegeven voor het opnemen van programma’s.

Wil je meer informatie over andere pakketten of uitbreidingen? Kijk hier.
https://www.online.nl/klantenservice/televisie/vragen-over-opnemen-en-pauzeren/
W
at is er nog meer aan de hand? Kun je niet gewoon tv kijken?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

HE
HEWIVALO - Mar 27, 2024 om 10:39
Huishouden & energie

Al die middelen die koud ook schoon wassen, hoe slecht zijn die voor het milieu?

Ik herinner me nog de fosfaat ellende: wasmiddelen met fosfaat zorgden voor enorme problemen in het buitenwater. Moesten er dus uit.
Nu de energie duur is, gooien ze ons plat met reclame voor (af)wasmiddelen die in koud water ook schoon wassen.
Daar moeten dan wel haast sterke chemicaliën in zitten toch?
Wanneer leren we eens dat een nieuwe stof eerst echt goed moet worden onderzoc ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer