aa
door aadbeek Dec 15, 2010 om 19:41
Elektronica & tv

Liebherr koelkast heeft warme plek

Ik heb sinds een paar dagen een Liebherr koelvries combi in huis . Op zich een mooie kast hoor maar er is zit een probleem in de binnenkant van de koelkast die word namelijk warm ??
Het gaat om een strook van ongeveer 40 cm aan de linkerkant van de deur .Deze strook is gemiddeld 25 graden !
De kast koelt verder goed maar ik kan aan de kant waar het warm word niks zetten omdat het product dan z on 10 graden word .
Het gaat om de Liebherr cup350320 De winkel zegt dat het vrij normaal is.
Wie herkent dit probleem ?
Met groet Aad

16448 7 Rapporteer

jemarari
door jemarari - Dec 15, 2010 om 21:35
37 Antwoorden / 0 Vragen

Wat geeft de klantenservice aan?

aa
door aadbeek - Dec 15, 2010 om 21:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dat krijg ik morgen te horen, maar ik vraag me af of meer mensen dit hebben ?. Daar ze ook zeggen dat het waarschijnlijk een instel fout zou kunnen zijn maar ik heb alles al geprobeerd!!

sy
door sylli - Dec 15, 2010 om 23:56
250 Antwoorden / 40 Vragen

Ik heb ook een Liebherr koelkast (tafelmodel) staan in de bijkeuken. Het is al wel een hele oude (ouder dan 15 jaar in ieder geval). Hij doet het prima, koelt goed en vriesvakje is ook goed.
Maar ook ik heb een warme plek in de koelkast. Bij mij zit ie aan de rechterkant (niet scharnierkant; deur opent naar links) net boven de groentelade.
En eerlijk gezegd heb ik er helemaal niets aan gedaan, niet geklaagd, gevraagd of wat dan ook bij de klantenservice van Liebherr om de simpele reden dat het een oudje is en ik te lui bent om moeite te doen voor het oude ding... ;-)

jo
door joeri_ - Jan 8, 2011 om 19:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb net hetzelfde.
Rechts aan de deur wordt een plek van 40 bij 20 cm warm.
Ik denk niet dat dit normaal is.
Mijn Liebherr koel/vries combi is ongeveer 5-6 jaar oud, maar dan nog zou het niet mogen.
Ik zoek nog verder of ik hier info over vind, en bel volgende week de winkel.
Vroeger was die warme plek er niet.

jo
door joeri_ - Jan 8, 2011 om 19:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vond nog het volgende op de Engelse Liebherr website:
"Compartment liner of the refrigerator becomes warm inside at the front right or left. (Refrigerators with freezer compartment and winter heater)

Various refrigerators with a winter mode have a foamed-in radiant panel heater on the inside left or right wall (depending on the model). When the winter mode is activated, the heater has a heat output of approximately 7W. This causes the interior to heat up. When the appliance is running in low ambient temperatures of 10°C – 16°C or 10°C – 18°C, this heating is necessary in order to ensure that the appliance operates correctly. If the heater is not activated, the freezer compartment may not freeze properly.
"

fa
door fa - Jan 8, 2011 om 19:37
107 Antwoorden / 53 Vragen

Even laten vertalenIK VOND Nog Het volgende op de Engelse Liebherr website:
"Compartiment liner van de koelkast wordt warm van binnen aan de voorzijde rechts of links. (koelkasten met vriesvak en winter verwarming)

Verschillende koelkasten met een winter-modus hebben een ingeschuimde stralend paneel kachel aan de binnenkant links of rechts aan de muur (afhankelijk van het model). Als de winter-modus is geactiveerd, wordt de kachel heeft een warmte-output van ongeveer 7W. Dit zorgt ervoor dat het interieur op te warmen. Wanneer het apparaat is uitgevoerd in lage omgevingstemperaturen van 10 ° C - 16 ° C of 10 ° C - 18 ° C, dit verwarmen is nodig om ervoor te zorgen dat het apparaat correct werkt. Als de kachel niet is geactiveerd, kan het vriesvak niet goed bevriezen.
Luisteren
Fonetisch lezen
Woordenboek - Gedetailleerd woordenboek weergevenGoogle Vertalen voor mijn:ZoekopdrachtenVideo'sE-mailTelefoonChatZakelijkOver Google VertalenRechtstreekse vertaling uitschakelenPrivacyHelp
©2010Zakelijke hulpprogramma'sTranslator ToolkitOver Google VertalenBlogPrivacyHelp?

aa
door aadbeek - Jan 8, 2011 om 20:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het klopt inderdaad dat de warme plek veroorzaakt word door een klimaatregeling dat betekent bij mij als de omgevingstemperatuur onder de 18C komt moet die warme plek af en toe aangaan om de thermostaat te activeren .Maar bij mij blijft hij gewoon aanstaan . Dus ook als het gewoon 21c is .
Intussen is alle elektronica vervangen maar zonder resultaat!!
De Importeur heeft mij nu aangeboden de koelvrieskast om te ruilen voor een nieuwe.
Dus nu afwachten wat de nieuwe doet .
Groet Aad