Gr
door Grunn1 Jul 7, 2016 om 16:45
Elektronica & tv

Mediamarkt aanbieding

Was vandaag bij de Mediamarkt om te kijken naar een soundbar of soundplate.  Staan er een aantal producten in de aanbieding waaronder de Bose solo 15 van € 450 voor € 250. In de winkel hangen posters met " opruiming, tot 20% 30% 40% en 50% korting. Het gaat dus niet om laatste showroom modellen. Ik had wel belang bij deze soundplate van Bose en ook een andere klant. Op de plank onder het showroom model stonden nog 2 dozen met deze Bose solo 15 soundplates. Bij de kassa aangekomen bleek dat de prijs € 449 was. Bedrijfsleider erbij en die zei dat de soundplate in de doos de solo 15 II was en die van de aanbieding de solo 15 en die was uitverkocht.  Even voor de duidelijkheid, op de doos die er wel stond staat heel groot en duidelijk op de voorkant en op de achterkant "Bose solo 15" op de zijkant bleek een stikkertje te zitten waarop heel klein stond "Bose solo 15 II ". Verder was er geen prijskaartje aanwezig waarop dit artikel staat. Zowel ik als een andere klant waren in de veronderstelling dat het hetzelfde product was. Op het prijskaartje van de aanbieding staat ook alleen Bose solo 15. Wat zijn hierin je rechten?

2301 5 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Jul 7, 2016 om 16:49
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Géén. U heeft immers toch niet teveel betaald? Of een fout product mee naar huis genomen? Zelfs helemaal niets gekocht!
Als Media Markt stelt dat de overeenkomst pas bij de kassa tot stand komt omdat alleen de kassamedewerkers bevoegd zijn om een koop te aanvaarden, dan is dat rechtsgeldig.

gerbera
door gerbera - Jul 7, 2016 om 16:57
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Wat zijn hierin je rechten?

De doos bij de kassa te laten staan en de winkel te verlaten.
Niets meer of minder.

da
door datzoekikop - Jul 7, 2016 om 17:06
251 Antwoorden / Vragen

De aanbieding bleek bij de kassa niet de aanbieding te zijn die u en die andere klant dacht, dus Wat zijn hierin uw rechten? Geen!

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 7, 2016 om 19:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U bent vast een beetje Boos nu.
Diewilik

reflecs
door reflecs - Jul 7, 2016 om 20:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het is wel slordig, maar het is een ander artikel.
Hij is nog wel online te koop, voor een iets hogere prijs:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_bose-solo-5-sound-system-1393152.html#meer-info