fr
door fransvann Feb 5, 2015 om 13:24
Elektronica & tv

Mediamarkt: Niet nakomen overeenkomst

Op 28 januari 2015 kocht ik bij de Mediamarkt (webshop) een Miele wasmachine type W 667.
Voor het bezorgen/ plaatsen van de machine op een door mij gekozen plaats in huis betaalde ik € 15,00 extra. (Enige restricties: de bezorgingservice betreedt geen vlizotrap en takelt niet).
De bestelde wasmachine zou geplaatst moeten worden op de eerste verdieping van onze twee-onder-een kap woning waar de huidige Miele (zelfde model) ook staat. (Zonder problemen geleverd door een vorige leverancier).
De eerste verdieping is bereikbaar met een normale trap van 13 treden.
De bezorger en zijn collega bezorgden de nieuwe machine op 31 januari 2015 en gaven te kennen de nieuwe machine niet naar boven c.q. de oude machine naar beneden te brengen.
Telefonisch contact met de Mediamarkt gaf tot driemaal toe de indruk dat alles zou worden opgelost.
Tenslotte werd het niet opgelost en heb ik besloten de machine te retourneren.
Vraag: wie heeft soortgelijke ervaring (en) met de Mediamarkt.

9929 36 Rapporteer

costnix
door costnix - Feb 5, 2015 om 13:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb mijn wasmachine bij de MM gekocht onder de voorwaarde, dat hij in de badkamer op de 1e verdieping werd bezorgd en de oude werd meegenomen. MM ging accoord en de medewerker heeft dit na enig aandringen van mij op de bon gezet. De machine werd bezorgd en in de badkamer geplaatst en de oude werd zonder brommen meegenomen.

rots92
door rots92 - Feb 5, 2015 om 14:18
157 Antwoorden / 3 Vragen

Wat mijzelf betreft, ik ben al meer dan 50 jaar klant bij een winkel in mijn woonplaats, ik herken dit soort problemen niet, maar ik begrijp niet dat Mediamarkt zijn naam te grabbel gooit.
En maar reclame maken op de televisie, maar de mondelinge reclame vergeten, gelukkig ben ik niet gek.

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2015 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fransvann,

Bezorgen gebeurt tot achter de voordeur.
Van de site:
Grote pakketten zoals koelkasten, wasmachines en grote televisies worden door onze eigen bezorgservice bij u bezorgd. Nadat uw bestelling door ons verwerkt is, ontvangt u van ons een Track & Trace-link waarmee u het bestelde pakket kunt volgen. De bezorgservice levert uw bestelling af op de eerste drempel op de begane grond van het door u opgegeven adres.

Anders gaat het méér kosten en/of bezorgen ze niet.

Je had dus moeten kiezen voor Bezorgen Extra:
Bezorgen Extra: de bezorgers leveren het product bij u af op het opgegeven adres, plaatsen het op de juiste plek in huis (producten worden niet op elkaar gestapeld), pakken het uit en koppelen het aan bestaande aansluitingen. Ook nemen zij uw oude apparaat en het verpakkingsmateriaal mee retour.

Dat heb je blijkbaar gedaan, maar dat houdt nog steeds niet in dat de wasmachine naar boven gebracht wordt.

Je moet extra afspraken altijd zwart op wit laten zetten.
Let dus op bij het opnieuw bestellen van een machine.

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Feb 5, 2015 om 14:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Gewoon naar een ander gaan er zijn genoeg bedrijven die die service wel willen leveren.

fr
door fransvann - Feb 5, 2015 om 15:38
5 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 5 feb 2015, 14:26]Hallo fransvann,

Bezorgen gebeurt tot achter de voordeur.
Van de site:
Grote pakketten zoals koelkasten, wasmachines en grote televisies worden door onze eigen bezorgservice bij u bezorgd. Nadat uw bestelling door ons verwerkt is, ontvangt u van ons een Track & Trace-link waarmee u het bestelde pakket kunt volgen. De bezorgservice levert uw bestelling af op de eerste drempel op de begane grond van het door u opgegeven adres.

Anders gaat het méér kosten en/of bezorgen ze niet.

Je had dus moeten kiezen voor Bezorgen Extra:
Bezorgen Extra: de bezorgers leveren het product bij u af op het opgegeven adres, plaatsen het op de juiste plek in huis (producten worden niet op elkaar gestapeld), pakken het uit en koppelen het aan bestaande aansluitingen. Ook nemen zij uw oude apparaat en het verpakkingsmateriaal mee retour.

Dat heb je blijkbaar gedaan, maar dat houdt nog steeds niet in dat de wasmachine naar boven gebracht wordt.

Je moet extra afspraken altijd zwart op wit laten zetten.
Let dus op bij het opnieuw bestellen van een machine.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2015 om 15:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@fransvann,

?????

fr
door fransvann - Feb 5, 2015 om 15:41
5 Antwoorden / 3 Vragen

Beste edrick3

Ik heb gekozen voor Bezorgen Extra. Zie mijn verhaal.

Fransvann

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2015 om 15:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@fransvann,

Dat had ik gelezen.
Ik schreef ook: ....Dat heb je blijkbaar gedaan, maar dat houdt nog steeds niet in dat de wasmachine naar boven gebracht wordt. ....

fr
door fransvann - Feb 5, 2015 om 16:03
5 Antwoorden / 3 Vragen

Beste edrick3

Ik ben zo boos, dat ik jouw reactie niet volledig heb gelezen.

Ik heb de wasmachine via de webshop van Mediaamrkt gekocht. Uiteraard van te voren de voorwaarden gelezen en vastgesteld dat bezorgen Extra inhoudt dat de wasmachine op de gekozen plaats in huis wordt geplaatst. http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/powerservice.html
De wasmachine is bezorgd door Post.nl extra@home.
Op de website van Mediamarkt staat vermeld:
Grote pakketten zoals koelkasten, wasmachines en grote televisies worden door onze eigen bezorgservice bij u bezorgd.
Met andere woorden: Mediamarkt houdt zich niet aan de afspraken!!

zoekster
door zoekster - Feb 5, 2015 om 16:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=fransvann schreef op donderdag 5 feb 2015, 16:03]Beste edrick3

Ik ben zo boos, dat ik jouw reactie niet volledig heb gelezen.

Ik heb de wasmachine via de webshop van Mediaamrkt gekocht. Uiteraard van te voren de voorwaarden gelezen en vastgesteld dat bezorgen Extra inhoudt dat de wasmachine op de gekozen plaats in huis wordt geplaatst. http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/powerservice.html
De wasmachine is bezorgd door Post.nl extra@home.
Op de website van Mediamarkt staat vermeld:
Grote pakketten zoals koelkasten, wasmachines en grote televisies worden door onze eigen bezorgservice bij u bezorgd.
Met andere woorden: Mediamarkt houdt zich niet aan de afspraken!!

In de voorwaarden staat niet duidelijk dat ze niet bezorgen op een verdieping in het huis. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op.

Wilt u alsnog die wasmachine hebben van MM, dan zou u uw klacht op de klachtenkompas.nl kunnen zetten, misschien dat er dan nog wat voor u wordt gedaan.

getty
door getty - Feb 5, 2015 om 16:43
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wij hebben ook €15 betaald voor het naar boven brengen en de oude mee naar beneden nemen.
Dit is gewoon gebeurd (naar zolder zelfs). Dat het 2 jonge jongens waren die de machine nauwelijks naar boven konden tillen, staat daar weer los van.... Het is uiteindelijk gelukt en we hoefden er niet moeilijk over te doen.

aurora1
door aurora1 - Feb 5, 2015 om 17:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Onlangs is in mijn vriendenkring hetzelfde als bij topicstarter gebeurd met ook extra betalen e.d. Toevallig ook een Miele. Het betrof een bezorgdienst van de MM. Ze hebben de machine beneden laten staan. Toen ze naar de MM belden vond degene aan de telefoon dat ook normaal. Vervolgens is elders een machine besteld die probleemloos naar boven is gebracht en de oude machine is van boven meegenomen.
Toen andere mensen van dezelfde bezorgdienst van de MM de machine kwamen ophalen waren ze verbaasd en zeiden dat zij de machine zonder problemen naar boven gebracht zouden hebben en de oude van boven meegenomen. Tijdens een 2e telefonisch contact met de MM, nu over het wanneer ophalen van de machine die beneden achtergelaten was, was de reactie (andere persoon) verbaasd over het niet naar boven brengen van de machine (en het niet meenemen van de oude machine).

ro
door ron530 - Feb 5, 2015 om 18:25
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Zeer herkenbaar, een tijd geleden bij een andere webwinkel een vaatwasser besteld die door post.nlextra@home geleverd werd. Bewust voor post.nl gekozen want met Fiege de bezorgservice van de Mediamarkt wou ik niets meer mee te maken hebben. Tot mijn verbazing bleek Fiege toch de transporteur te zijn want de track and trace mail kwam van Fiege af. De bezorgers van Fiege zijn bedreven in het niet uitvoeren van bezorgtaken die ze opgedragen worden, in mijn geval werdt de oude vaatwasser niet retour genomen omdat er een restje water in het afgesloten zout reservoir achter gebleven was. De opperbezorger kwam zo intimiderend over en stelde me nog net niet verantwoordelijk voor schade aan de lading als hij de vaatwassen mee zou nemen. Geheel verbouwereerd en met de oude vaatwasser bleef ik achter en zag hoe ze wegliepen. Tot mijn verbazing gaven ze elkaar een high five en hadden de grootste lol. Ik heb direct de webwinkel gemaild met een uitgebreid verslag van het gebeurde en zij hebben direct actie ondernomen gevolg de eerste volgende werkdag is zeer vroeg in de ochtend door een andere vriendelijke bezorger de oude vaatwasser alsnog opgehaald. Mijn tip klachten over de bezorging of uitvoering daarvan altijd mailen en de klacht zo uitgebreid mogelijk toelichten ook als u het apparaat retourneert.

audb
door audb - Feb 6, 2015 om 11:56
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Niet de Mediamarkt maar de transportbedrijf komt de overeenkomst niet na.
Maar daar heeft u verder niets mee te maken u moet de MM er op aanspreken en die moeten er voor zorgen dat het goedkomt.
Maar klagen zal enig sinds wel werken ze huren de volgende keer wel een ander bedrijf in.

fa
door fammool - Feb 6, 2015 om 12:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een soortgelijke ervaring.
2 weken geleden een fornuis besteld, ook bezorgen extra betaald.
Fornuis werd 3 dagen te vroeg geleverd, ik was niet thuis en kreeg een leeg briefje in de bus. Post.nl extra@home. is zeer slecht te bereiken, 45 minuten in de wacht gezeten om het weer in orde te krijgen.

Op de afgesproken dag werd het fornuis geleverd, in mijn huiskamer gezet, niet uitgepakt en ik moest maar de klantenservice bellen. Ik heb niets ondertekend, geen bon gekregen, ding is neergezet en weg waren ze.

Weer Post.nl extra@home. gebeld, na 35 minuten werd de verbinding verbroken.
MM gebeld en die geven Post.nl de schuld. En Post.nl de MM.

Ondanks al het gedoe en het feit dat ik ook voor de afvoer betaald heb moest ik dus ook nog zelf naar de stort om het oude fornuis en al het inpakmateriaal weg te brengen.

zoekster
door zoekster - Feb 6, 2015 om 12:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=fammool schreef op vrijdag 6 feb 2015, 12:00]Ik heb een soortgelijke ervaring.
2 weken geleden een fornuis besteld, ook bezorgen extra betaald.
Fornuis werd 3 dagen te vroeg geleverd, ik was niet thuis en kreeg een leeg briefje in de bus. Post.nl extra@home. is zeer slecht te bereiken, 45 minuten in de wacht gezeten om het weer in orde te krijgen.

Op de afgesproken dag werd het fornuis geleverd, in mijn huiskamer gezet, niet uitgepakt en ik moest maar de klantenservice bellen. Ik heb niets ondertekend, geen bon gekregen, ding is neergezet en weg waren ze.

Weer Post.nl extra@home. gebeld, na 35 minuten werd de verbinding verbroken.
MM gebeld en die geven Post.nl de schuld. En Post.nl de MM.

Ondanks al het gedoe en het feit dat ik ook voor de afvoer betaald heb moest ik dus ook nog zelf naar de stort om het oude fornuis en al het inpakmateriaal weg te brengen.

Dit valt toch echt onder de verantwoording van Media markt, daar heeft u de overeenkomst mee. Dus ook fouten van Post.nl vallen onder de verantwoording van MM.
Als u extra kosten heeft gemaakt door het niet correct nakomen van de overeenkomst, kunt u die op MM verhalen. Zij verhalen dat dan maar weer op post.nl.

labren
door labren - Feb 6, 2015 om 12:33
862 Antwoorden / 0 Vragen

bestelling annuleren en gewoon naar een andere winkel gaan die dat wel gaat doen

ma
door marleenvanh - Feb 6, 2015 om 12:49
451 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer een klant een bedragje extra betaalt om een artikel naar de 1e verdieping te krijgen (in dit geval € 15,-) dan moet dat zeker gebeuren en heeft de winkel (web of 'gewoon') waar u hem gekocht heeft, daar voor te zorgen. Al weet ik dat gelijk hebben en gelijk krijgen vaak twee heel verschillende dingen zijn (en post.nl meer dan eens uitblinkt in arrogantie wanneer ZIJ iets fout doen!)..........

sl
door slobberbone - Feb 6, 2015 om 13:03
508 Antwoorden / 2 Vragen

Zou u eerst niet eens Miele moeten aanschrijven als u nu alweer een Miele W667 aanschaft en dezelfde is al defect zo oud zijn deze machines niet en staan bekend om hun lange levensduur en gaan zo 20 jaar mee.

Hier een staan die is al 15 jaar oud en wast nog steeds als een nieuwe :)

fr
door fransvann - Feb 6, 2015 om 14:07
5 Antwoorden / 3 Vragen

Beste slobberbone

Onze huidige Miele bovenlader is 23 jaar oud en niet versleten (en wast uitstekend).
Wij zijn meer in de voorzorg.

sj
door sjaantje109 - Feb 6, 2015 om 14:43
52 Antwoorden / 25 Vragen

Wij hebben ook twee keer zo'n grapje gehad met coolblue. Vaatwasser van miele gekocht, zouden ze aansluiten en de oude meenemen, puntje bij paaltje gebeurde dit niet. Direct geannuleerd en ergens anders een nieuwe gekocht. Met droger hetzelfde; wilden ze niet aansluiten en oude niet meenemen. Direct gebeld, bleek dat ze de verkeerde vervoerder hadden ingeschakeld. Andere vervoerder kwam en nam de droger mee, ze hadden de nieuwe ook nog willen aansluiten maar dat hadden we intussen zelf al gedaan. Coolblue heeft wel goede service maar voortaan bestel ik iets per telefoon en spreek goed af waar het geplaatst moet worden. Tip: als er iets mis gaat, gooi het gelijk op Twitter, daar wordt onmiddellijk op gereageerd. Wij hebben van coolblue nog een tegoedbon van 30 euro gehad, en dat vond ik ook wel terecht. Tenslotte; Miele is een goed merk maar echt niet elke Miele gaat 25 jaar mee, dat hebben wij ook ondervonden met onze wasmachine en droger. Dus voorlopig dan een ander goed merk, dat de helft goedkoper is en ook zo lang mee gaat.

sl
door slobberbone - Feb 6, 2015 om 15:06
508 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=fransvann schreef op vrijdag 6 feb 2015, 14:07]Beste slobberbone

Onze huidige Miele bovenlader is 23 jaar oud en niet versleten (en wast uitstekend).
Wij zijn meer in de voorzorg.

Ah, zo u had het over dezelfde model vandaar de verwarring.

Top machines maar heeft een nadeel niet iedereen is happig om die rum 90 kilo zware machines te tillen :(

sl
door slobberbone - Feb 6, 2015 om 15:10
508 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=sjaantje109 schreef op vrijdag 6 feb 2015, 14:43]Wij hebben ook twee keer zo'n grapje gehad met coolblue. Vaatwasser van miele gekocht, zouden ze aansluiten en de oude meenemen, puntje bij paaltje gebeurde dit niet. Direct geannuleerd en ergens anders een nieuwe gekocht. Met droger hetzelfde; wilden ze niet aansluiten en oude niet meenemen. Direct gebeld, bleek dat ze de verkeerde vervoerder hadden ingeschakeld. Andere vervoerder kwam en nam de droger mee, ze hadden de nieuwe ook nog willen aansluiten maar dat hadden we intussen zelf al gedaan. Coolblue heeft wel goede service maar voortaan bestel ik iets per telefoon en spreek goed af waar het geplaatst moet worden. Tip: als er iets mis gaat, gooi het gelijk op Twitter, daar wordt onmiddellijk op gereageerd. Wij hebben van coolblue nog een tegoedbon van 30 euro gehad, en dat vond ik ook wel terecht. Tenslotte; Miele is een goed merk maar echt niet elke Miele gaat 25 jaar mee, dat hebben wij ook ondervonden met onze wasmachine en droger. Dus voorlopig dan een ander goed merk, dat de helft goedkoper is en ook zo lang mee gaat.

Klopt, niet iedere Miele koop graag een beproefd model wordt hij 10 jaar zonder problemen dan haald hij de 20 ook wel. En die bovenladers zijn nu nog erg goed van Miele en halen dat wel de 25 jaar ook wel zeer solide :)

ro
door ron530 - Feb 6, 2015 om 15:50
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het gaat niet om de kwaliteit van het aangeschafte maar de bezorging, als ik de verhalen zo lees moet dat wel fiege zijn die als transporteur van post.nl is aan gesteld om grote goederen af te leveren. Mijn eerste ervaring was dat bij de aanschaf van een lcd tv mijn oude beeldbuis tv niet meegenomen werd want er was geen plaats in de vrachtwagen. De tweede ervaring heb ik hier aangehaald dus behoeft geen nadere toelichting. Het heeft weinig zin om een zending vanwege de bezorgkwaliteit te weigeren wel heeft het zin om zoals ik gedaan heb de webwinkel ( niet zijnde MM) er op te wijzen dat de bezorging ronduit kl*te is. Veel te veel mensen krijgen niet de service die ze verdienen of extra voor betalen en zoeken een andere oplossing dat kan nooit de instake zijn van webwinkels die van de bezorger inschakelen.

van leyden
door van leyden - Feb 6, 2015 om 15:55
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Goed gedaan fransvann.
De bestelling annuleren, misschien niet leuk voor jou, maar voor de mediamarkt helemaal niet.

Als principes geen geld kosten is het een prima oplossing.

van leyden
door van leyden - Feb 6, 2015 om 16:01
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Mediamarkt.
Het zou verboden moeten worden, een kennis van mij is ook al tig keer afgescheept vanwege een garantiegeval. Service is bagger.

Gelukkig kom ik er nooit meer, behalve dan om uit te zoeken wat ik hebben wil.
Daarna bestel ik het bij bol.com. Een prima zaak, er zal ook wel eens wat misgaan, maar ik heb er goede ervaringen mee.

van leyden
door van leyden - Feb 6, 2015 om 16:08
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=fransvann schreef op vrijdag 6 feb 2015, 14:07]Beste slobberbone

Onze huidige Miele bovenlader is 23 jaar oud en niet versleten (en wast uitstekend).
Wij zijn meer in de voorzorg.

Fout. Dit is zeer afwijkend gedrag
Alle consumenten willen altijd het nieuwste van het nieuwste. (als je de fabrikanten mag geloven.

ro
door ron530 - Feb 6, 2015 om 16:38
4084 Antwoorden / 17 Vragen

@van leyden de Media Markt af kraken is op meerdere fora een sport geworden. Is dat wel terecht want zoals hier te lezen is het de bezorgdienst die klanten intimideert en de geboden service niet nakomt. Oké de Media Markt en alle overige webwinkels die van dezelfde bezorgdienst gebruik maken moeten klachten serieus nemen. Edoch zonder klachten over deze bezorgdienst veranderd er ook niets.

van leyden
door van leyden - Feb 6, 2015 om 17:02
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Ron 530.

Sport? Hoezo?
Is het ook een sport om aan te geven dat ik over bijvoorbeeld bol.com wel een goeie zaak vindt?

Heb zelf weinig ervaringen met de media markt, maar ik lees, zie en hoor genoeg van anderen.
Mediamarkt staat NIET bekend vanwege zijn goede service en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Ben erg gevoelig voor negatieve recensies, die zijn altijd te vertrouwen in tegenstelling tot positieve.
Geregeld zijn dat de bedrijfstrollen, maar als een gerenommeerd forumlid positief is geloof ik dat ook wel.

Waarom zou ik het risico nemen om iets te kopen bij mediamarkt, ik heb een gruwelijke hekel aan problemen omdat afspraken niet worden nagekomen door een leverancier.
Laat anderen maar daar kopen, mij zien ze niet, genoeg alternatieven.

van leyden
door van leyden - Feb 6, 2015 om 17:10
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Dat is nou het mooie van kassa en andere consumentenforums.
Ervaringen uitwisselen, als bijvoorbeeld zoekster iets beweert hecht ik daar grote waarde aan. Gewoon omdat het bijna altijd klopt wat ze beweert. In principe geloof ik dan ook geen ruk van bedrijven die hier hun zegje komen, bijna altijd is het damagecontrol.

Zelf probeer ik het ook, info te verstekken waar anderen wat mee kunnen
Eerlijk zijn en als je twijfelt moet je dat ook zeggen.

ro
door ron530 - Feb 6, 2015 om 17:16
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Alternatieve webwinkels te over maar de transporteur kun je domweg niet kiezen en daar gaat het fout, niet bij de webwinkel zelf. De transporteur bepaald in grote mate de betrouwbaarheid van de webwinkel en geeft daarmee de service aan.

van leyden
door van leyden - Feb 6, 2015 om 17:21
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=ron530 schreef op vrijdag 6 feb 2015, 17:16]Alternatieve webwinkels te over maar de transporteur kun je domweg niet kiezen en daar gaat het fout, niet bij de webwinkel zelf. De transporteur bepaald in grote mate de betrouwbaarheid van de webwinkel en geeft daarmee de service aan.

Zeg dat even tegen media markt.
Hun probleem dat ze met louche transporteurs aan de slag gaan.

Of denk je dat TS de enige is waar ze niet de afspraak nakomen?

fr
door fransvann - Feb 6, 2015 om 18:01
5 Antwoorden / 3 Vragen

Vanmiddag (6 feb. 2015) werd de wasmachine opgehaald door Post.nl Extra@home.
In dit geval een onderaannemer Ritmo bv. Dezelfde onderaannemer als afgelopen zaterdag toen de wasmachine werd bezorgd en niet geplaatst.
Aan de bezorgers van vanmiddag gevraagd of zij die machine wel geplaatst zouden hebben.:
Zij zouden deze wasmachine wel geplaatst hebben. Echter zij hadden nu de opdracht om op te halen en niet te plaatsen.

van leyden
door van leyden - Feb 6, 2015 om 18:27
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=fransvann schreef op vrijdag 6 feb 2015, 18:01]Vanmiddag (6 feb. 2015) werd de wasmachine opgehaald door Post.nl Extra@home.
In dit geval een onderaannemer Ritmo bv. Dezelfde onderaannemer als afgelopen zaterdag toen de wasmachine werd bezorgd en niet geplaatst.
Aan de bezorgers van vanmiddag gevraagd of zij die machine wel geplaatst zouden hebben.:
Zij zouden deze wasmachine wel geplaatst hebben. Echter zij hadden nu de opdracht om op te halen en niet te plaatsen.

Lol. Jammer dat het apparaat nog beneden stond...

endemion
door endemion - Feb 6, 2015 om 23:36
237 Antwoorden / 3 Vragen

Jullie snappen toch dat het een franchise betreft bij die naam Media Markt!? Ofwel de ene MM is de ander niet (schijnen er veel niet te beseffen). Daarom moet je ook eigenlijk altijd met de term MM (en andere franchises) de plaatsnaam erbij noemen.

zoekster
door zoekster - Feb 6, 2015 om 23:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=endemion schreef op vrijdag 6 feb 2015, 23:36]Jullie snappen toch dat het een franchise betreft bij die naam Media Markt!? Ofwel de ene MM is de ander niet (schijnen er veel niet te beseffen). Daarom moet je ook eigenlijk altijd met de term MM (en andere franchises) de plaatsnaam erbij noemen.
Het gaat over de webshop.