jz
door jzero78 Aug 7, 2012 om 21:34
Elektronica & tv

Mediamarkt Webshop Waardeloos

Op 25 juli jl. een tv van Philips besteld op de website van Mediamarkt. De dagaanbieding, 333 euro, laten bezorgen voor 4,95. Levertijd website: 5-7dagen. 10 dagen later nog niks bezorgd, dus ik heb ze gevraagd om opheldering. Bleek volgens de reactie dat de tv niet leverbaar was en dat een nieuwe leverdatum niet bekend was (dat hadden ze dus verzuimd om mij te informeren). Ik kon rustig annuleren, binnen 5 werkdagen had ik dan mijn geld terug. Maar wij zitten zonder televisie, ik zag een andere mogelijkheid die Mediamarkt niet geeft; een vergelijkbaar exemplaar aanbieden. Ik vond er een, zelfde merk, zelfde prijs, ander type. Maar ik wilde hem hebben als vervanger voor de dagaanbieding waar je misschien wel een half jaar op kan wachten. Dus ik weer een bericht gestuurd dat dit ook een oplossing is; ik blij, zij een beetje wijzer. Maar na een dag daar ook een reactie op, overigens door een andere medewerker. Ze kunnen mijn bestelling niet aanpassen, ze hebben geen vergelijkbaar product aan te bieden...wat heb ik dan gevonden??? Wederom staat er dat ik mag annuleren.
Wat een stelletje lamballen daar, of gebrainwashte schapen die deze klachten afhandelen. Ze hebben mij het bloed onder de nagels vandaan gehaald door deze halsstarrige, kortzichtige en conventionele behandeling van je klanten. Bij dit achterlijke bedijf koop ik niks meer! Ik moet nu nog mijn geld zien terug te krijgen.
Mediamarkt, ik ben toch niet GEK... om hier iets aan te schaffen?!

2285 10 Rapporteer

naitsoezn
door naitsoezn - Aug 7, 2012 om 21:52
842 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, want alle Philips- of Sony-tv's zijn immers hetzelfde! Of bent ik nou gek??

Wat een rare redenering. Als je echt zonder tv zit, en dit zo erg vind, dan kun je ook even de bus pakken (of in de auto springen) om naar de media-markt zelf toe te gaan. JE LULT dus. Het enige wat je tegen ze kunt houden, is dat ze je niet hebben geïnformeerd over het niet leverbaar zijn. Voor de rest lees ik in je post alleen maar zeer nette dingen, waar andere webshops een puntje aan kunnen zuigen.

jz
door jzero78 - Aug 7, 2012 om 22:02
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=naitsoezn schreef op dinsdag 7 aug 2012, 21:52]Ja, want alle Philips- of Sony-tv's zijn immers hetzelfde! Of bent ik nou gek??

Wat een rare redenering. Als je echt zonder tv zit, en dit zo erg vind, dan kun je ook even de bus pakken (of in de auto springen) om naar de media-markt zelf toe te gaan. JE LULT dus. Het enige wat je tegen ze kunt houden, is dat ze je niet hebben geïnformeerd over het niet leverbaar zijn. Voor de rest lees ik in je post alleen maar zeer nette dingen, waar andere webshops een puntje aan kunnen zuigen.

Ik wens niet zo aangesproken te worden, dat ik LUL... ik heb zelf heel lang in deze business gezeten en dit is niet een normale behandeling van de klant. Je hebt zelf zeker voordeel bij of aandeel in dit belachelijke bedrijf? Dat je dit een goede service vindt, zegt alleen wat over jouw beperkte inschattingsvermogen.

naitsoezn
door naitsoezn - Aug 8, 2012 om 00:01
842 Antwoorden / 1 Vragen

"Ik wens, ik wens", dan moet je je niet melden op een openbaar forum! Ik begin zo langzamerhand wel te snappen waarom Mediamarkt je op je nummer zet :-D.

dc
door dcz - Aug 8, 2012 om 00:16
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=jzero78 schreef op dinsdag 7 aug 2012, 22:02][quote=naitsoezn schreef op dinsdag 7 aug 2012, 21:52]Ja, want alle Philips- of Sony-tv's zijn immers hetzelfde! Of bent ik nou gek??

Wat een rare redenering. Als je echt zonder tv zit, en dit zo erg vind, dan kun je ook even de bus pakken (of in de auto springen) om naar de media-markt zelf toe te gaan. JE LULT dus. Het enige wat je tegen ze kunt houden, is dat ze je niet hebben geïnformeerd over het niet leverbaar zijn. Voor de rest lees ik in je post alleen maar zeer nette dingen, waar andere webshops een puntje aan kunnen zuigen.

Ik wens niet zo aangesproken te worden, dat ik LUL... ik heb zelf heel lang in deze business gezeten en dit is niet een normale behandeling van de klant. Je hebt zelf zeker voordeel bij of aandeel in dit belachelijke bedrijf? Dat je dit een goede service vindt, zegt alleen wat over jouw beperkte inschattingsvermogen.

Dus dit mag wel?:

"Wat een stelletje lamballen daar, of gebrainwashte schapen die deze klachten afhandelen."

Ik had je meteen mijn toko uitgeschopt, ik vind je behoorlijk asociaal...
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen....bedankt Mart!

hagaman
door hagaman - Aug 8, 2012 om 10:25
107 Antwoorden / 5 Vragen

Ben met de vraag steller 100% eens wat betreft MM webshop, deze klopt voor geen meter, 80% van producten die daar online staan zijn niet te koop bij MediaMarkt. Overal bijna zie je op voorraad leverbaar. Niet dus. sinds 3 dagen ben ik op zoek geweest naar ween camcorder, even op de site van MM heel veel keuze etc... Je kan bestellen wat je wilt maar uit ervaring bestel ik bijna nooit iets online als ik het zelf bij de winkel kan gaan halen, dus even naar MM den haag gegaan en wat blijkt ? :) de camera's die op de site staan hebben ze nog in voorraad nog in de show room, niets ! Ik vroeg die medewerker die me nog een lullige made in China troep wilde aansmeren en hij zegt klopt we hebben niet alles, alles wat we hebben staat in de winkel de website van MM wordt niet echt goed bijgehouden dus de medewerker.

Dus Naitsoezn hou je even wat in, als je inderdaad wat van MM krijgt begrijp ik je maar hou het even redelijk.

Mediamarkt is als winkel wel redelijk, medewerkers zijn waardeloos omdat ze altijd liegen, ze proberen je altijd iets te verkopen wat het slechts wordt verkocht omdat ze daarvan veel pallets hebben staan, dus ze zijn niet eerlijk. Als je daar iets wilt kopen dan moet je niet bij hun advies vragen maar zelf alles eerst uitzoeken en bij MM allen komen ophalen en afrekenen bij de kassa.
Anders krijg je troep voor heel veel geld.

en wat betreft voor de vraagsteller, volgende keer koop zulke dingen persoonlijk, en niet via een of andere webshop, bezorgen doen ze via MM shop ook wel, dus erheen gaan, zien voelen, testen, en dan een uit magazijn laten bezorgen.
sterkte ermee.

naitsoezn
door naitsoezn - Aug 8, 2012 om 10:45
842 Antwoorden / 1 Vragen

Is toch de discussie-sectie hier, of ben ik nou gek? Mag er tegenover een negatieve reactie geen positief oordeel staan, zonder direct uitgemaakt te worden voor MM-medewerker? Nog een keertje dan: ik heb geen aandelen, ik werk er niet, ik heb er geen belang, ik ken er niemand. Zo duidelijk?

Mijn ervaringen ermee zijn gewoon niet zo negatief. En ik lees in TS ook weinig negatiefs:
- TS krijgt binnen een dag antwoord op zijn vragen (daar moet je bij menig andere webshop eens om komen)
- TS kan gewoon zijn geld terug krijgen (daar moet je bij menig andere webshop eens om komen!)
- TS kan zelfs binnen 5 werkdagen zijn geld terugkrijgen (terwijl menig webshops de wettelijke termijn van 30 dagen(!!) soms zelfs ruimschoots overschrijden)

Ik zie het probleem dus niet zo, behalve dat ze in eerste instantie niet direct lieten weten dat ze die 5-7 werkdagen niet gingen halen. Tja, da's niet netjes nee. Maar om daar dan direct huilie-huilie om te doen ("Maar wij zitten zonder televisie", boehoe), dat vind ik gewoon zielig. En aangezien we hier op het discussie-gedeelte zitten, zal ik mijn mening ook gewoon blijven geven :-).

hereistom
door hereistom - Aug 8, 2012 om 14:23
732 Antwoorden / 1 Vragen

De vraagsteller is zelf ook niet slim, iedereen weet nu toch wel dat de MediaMarkt een ordinaire dozenschuiver is en je daar niks moet kopen!
Tja als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten moet je bij de MediaMarkt zijn, alleen moet je dan niet afvragen waarom er geen film draait, ehh geen service wordt verleend ;-)

melomaan
door melomaan - Aug 8, 2012 om 20:42
157 Antwoorden / 1 Vragen

en dat voor iemand die heeeel lang in die business heeft gezeten :-)

jz
door jzero78 - Aug 8, 2012 om 21:13
3 Antwoorden / 2 Vragen

@naitsoezn: Je moet je ook in een discussie op een duidelijke manier kunnen uiten. En ook lekker je mening geven, doe ik ook. En zielig doe ik niet, staat er dat ik medelijden met mezelf heb dat mijn televisie zgn. kapot is? Nee hoor, hier staat een hardop gedachte opgeschreven. Dat jij dit zo opvat, dát is zielig.
En jouw opsomming over de goede dingen, die ervaar ik ook bij andere webwinkels, jouw ervaring is duidelijk een andere. Ik ben goede klantenservice gewend. Zeker voor een groot concern als MM vind ik dit niet kunnen. Maar wij zitten duidelijk niet op dezelfde lijn... 'we have to agree to disagree' zal ik maar zeggen.
O ja, ik kan een online aanbieding die ik 's-avonds laat zie niet gaan ophalen in een winkel die zo'n 50 km verderop ligt met het openbaar vervoer. De winkel staat zelfs los van deze aanbieding. Je bent erg bevooroordeeld en slecht geïnformeerd.

@dcz: Het feit dat ik schreef over lamballen en gebrainwashte schapen zijn hele duidelijke en geen beledigingen in mijn visie, want zo hebben zij zich gedragen; inactief en blind volgend. Asociaal is iemand je 'toko' uitschoppen omdat die zijn mening geeft. Gelukkig kom ik niet in een toko... wat een agressie joh! Die dingen moest ik niet proberen in mijn winkel.

@hereistom: Ik ben meteen niet slim als ik bij deze website koop? Ik heb nooit slechte verhalen gehoord over MM in het algemeen. Je kan me naïef noemen, maar niet dom. En naarmate ik verder lees, zie ik dat MM nog niet eens de voordeligste is, goede verhalen over voordeligere (web)winkels hoor ik nu ook.

@melomaan: iemand die heel lang in de fysieke winkel heeft gestaan. Dat er zo'n groot verschil tussen deze twee zit, had ik geen rekening mee gehouden. Nogmaals, je kan me hierin wel naïef noemen.

@hagaman: bedankt! En zeker weten zal ik niet nog een keer deze fout maken. Bedankt voor de tip en steun. :)

secondbest
door secondbest - Aug 9, 2012 om 09:31
22 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had je meteen mijn toko uitgeschopt, ik vind je behoorlijk asociaal...
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen....bedankt Mart!

geniaal!!!!! hahaha 100% mee eens