dwergudomrak
door dwergudomrak Mar 14, 2004 om 14:32
Elektronica & tv

Medion camera 2998

wat is de uitslag van de klachten over de medion 2998digitale camera van de aldi

475 4 Rapporteer

el
door ellepv - Apr 16, 2004 om 13:02
40 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kan je je vraag iets duidelijker formuleren?

dwergudomrak
door dwergudomrak - Apr 16, 2004 om 13:02
8 Antwoorden / 7 Vragen

mijn camera werkt weliswaar wel,al vind ik dat de baterijen snel leegraken. als ze weer opgeladen zijn da zijn ze daarna toch weer vrij snel leeg. Ook was er in het programma een paar weken geleden gezegd dat we op de hoogte gehouden werden van de reaktie's van Aldi en MEDION, maar dat heb ik gemist zeker.Als er een inruilaktie komt of een geld terug aktie dan zal ik daar zeker gebruik van maken.

dwergudomrak
door dwergudomrak - Apr 18, 2004 om 16:18
8 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo Blijdorp, ik werk nu ongeveer 6 maanden met deze camera maar ik ben er nu wel van overtuigt dat je hem alleen maar voor de fun moet gebruiken en dat doe ik dan ook . Spijt van de aankoop heb ik niet meer, alle waar voor zijn geld, maar ik vind het wel leuk om met deze camera op de computer te spelen. Als ik mooie foto's wil maken dan gebruik ik nog steeds mijn 2 spiegelreflex camera's van Nikon met een flitser met groot bereik. En inderdaad ik heb twee lichtjes op de batterijlader en die gaan ook niet uit. Dus ik beschouw mijn camera maar als een leuk speeltje. Groeten van DWERGUDOMRAK.

bl
door blijdorp - Apr 18, 2004 om 16:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb deze camera ook en hij werkt verder goed. Het batterijenen probleem doet zich bij alle digitale camera's voor.Het ligt ook aan de soort batterijen .Nimh batterrijen zijn dacht ik nog het beste. Je kunt erover lezen op www.dfip.nl. Het enige vervelende vindt ik dat de oplader niet aangeeft wanneer de batterijene vol zijn. Het lichtje gaat niet uit, Je moet maar schatten dat ze ongeveer vol zijn.
Ik weet niet hoe U over het fotograveren zelf denkt?
De belichting werkt niet zo denderend als je inzoomt en vooral niet binnen (zeker niet in sporthallen)Maarja voor die prijs van een digitale camera moet je ook geen wonderen verwachten dacht ik. Laat nog een wat horen a.u.b. Ik heb n.l.het programma gemist dus ik weet niet precies waar de klachten over gaan.
Groeten Blijdorp