Em
door Emin Pasha Jun 30, 2017 om 12:20
Elektronica & tv

Melding op interactieve tv

mijn tv met abonnement van tele 2 geeft op alle kanalen de melding dat ik geen abonnement heb behalve op npo 1.hoe kan dit?

1681 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Jun 30, 2017 om 12:28
6599 Antwoorden / Vragen
1

Heb je soms digitenne tele2?
En een tijdje geen tv gekeken?
Even een kwartiertje op een zender laten staan met een melding, dan wordt het signaal weer opgepakt.

tijger1
door tijger1 Jun 30, 2017 om 12:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Digitenne van Tele 2?

gerbera
door gerbera Jun 30, 2017 om 15:45
7359 Antwoorden / 14 Vragen

digitenne is van KPN en blijft gewoon werken, ook al kijk je er maanden niet mee.

panter22
door panter22 Jun 30, 2017 om 17:22
6599 Antwoorden / Vragen

Digitenne kan in het pakket van tele2 zitten. Blijft niet altijd gewoon werken, weet ik uit ervaring. Soms is er een update en die mis je dan. Dan krijg je de melding die Emin Pasha aangeeft. Even wachten dan en het signaal wordt weer opgepakt.

http://www.digitaaltvkijken.nl/nieuws/shownieuws.asp?title=tele2-introduceert-pakketten-met-digitenne-en-geeft-korting-op-eredivisie-live&newsid=1141

fr
door frans56 - Jun 30, 2017 om 12:58
230 Antwoorden / 9 Vragen
1

NPO1 die werkt altijd, ook zonder abonnement.   Als U een losse decoder hebt. volledig uit zetten, dus even de stekker eruit.  Zoek merk en type op, reset alle instellingen en installeer alles opnieuw.  Heb U een tv met CI+ module? , kijk in uw handleiding hoe deze opnieuw te installeren.  Indien dit niet werkt,  klant  nummer bij de hand houden en tele 2 bellen.

kv
door kvjapio - Jun 30, 2017 om 13:22
281 Antwoorden / Vragen
2

Vraag het aan tele2.

marita5
door marita5 - Jun 30, 2017 om 16:51
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Emin Pasha , 

Tele 2 heeft een storing , er zijn nog meer mensen met dezelfde klachten als u , klik op de rode regel .

http://allestoringen.nl/storing/tele2/nieuws/140289-storing-bij-tele2

Ma
door Marimelda - Jul 12, 2017 om 07:57
58 Antwoorden / 11 Vragen
0

Bij NPO moet je tegenwoordig inloggen. Er is geen volledige gids ook meer te zien sinds kort.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer