Melding op interactieve tv
mijn tv met abonnement van tele 2 geeft op alle kanalen de melding dat ik geen abonnement heb behalve op npo 1.hoe kan dit?
Heb je soms digitenne tele2?
En een tijdje geen tv gekeken?
Even een kwartiertje op een zender laten staan met een melding, dan wordt het signaal weer opgepakt.
Digitenne van Tele 2?
digitenne is van KPN en blijft gewoon werken, ook al kijk je er maanden niet mee.
Digitenne kan in het pakket van tele2 zitten. Blijft niet altijd gewoon werken, weet ik uit ervaring. Soms is er een update en die mis je dan. Dan krijg je de melding die Emin Pasha aangeeft. Even wachten dan en het signaal wordt weer opgepakt.
http://www.digitaaltvkijken.nl/nieuws/shownieuws.asp?title=tele2-introduceert-pakketten-met-digitenne-en-geeft-korting-op-eredivisie-live&newsid=1141
NPO1 die werkt altijd, ook zonder abonnement. Als U een losse decoder hebt. volledig uit zetten, dus even de stekker eruit. Zoek merk en type op, reset alle instellingen en installeer alles opnieuw. Heb U een tv met CI+ module? , kijk in uw handleiding hoe deze opnieuw te installeren. Indien dit niet werkt, klant nummer bij de hand houden en tele 2 bellen.
Hallo Emin Pasha ,
Tele 2 heeft een storing , er zijn nog meer mensen met dezelfde klachten als u , klik op de rode regel .
http://allestoringen.nl/storing/tele2/nieuws/140289-storing-bij-tele2
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer