Em
door Emin Pasha Jun 30, 2017 om 12:20
Elektronica & tv

Melding op interactieve tv

mijn tv met abonnement van tele 2 geeft op alle kanalen de melding dat ik geen abonnement heb behalve op npo 1.hoe kan dit?

1681 5 Rapporteer

panter22
door panter22 - Jun 30, 2017 om 12:28
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je soms digitenne tele2?
En een tijdje geen tv gekeken?
Even een kwartiertje op een zender laten staan met een melding, dan wordt het signaal weer opgepakt.

tijger1
door tijger1 Jun 30, 2017 om 12:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Digitenne van Tele 2?

gerbera
door gerbera Jun 30, 2017 om 15:45
7359 Antwoorden / 14 Vragen

digitenne is van KPN en blijft gewoon werken, ook al kijk je er maanden niet mee.

panter22
door panter22 Jun 30, 2017 om 17:22
6599 Antwoorden / Vragen

Digitenne kan in het pakket van tele2 zitten. Blijft niet altijd gewoon werken, weet ik uit ervaring. Soms is er een update en die mis je dan. Dan krijg je de melding die Emin Pasha aangeeft. Even wachten dan en het signaal wordt weer opgepakt.

http://www.digitaaltvkijken.nl/nieuws/shownieuws.asp?title=tele2-introduceert-pakketten-met-digitenne-en-geeft-korting-op-eredivisie-live&newsid=1141

fr
door frans56 - Jun 30, 2017 om 12:58
230 Antwoorden / 9 Vragen

NPO1 die werkt altijd, ook zonder abonnement.   Als U een losse decoder hebt. volledig uit zetten, dus even de stekker eruit.  Zoek merk en type op, reset alle instellingen en installeer alles opnieuw.  Heb U een tv met CI+ module? , kijk in uw handleiding hoe deze opnieuw te installeren.  Indien dit niet werkt,  klant  nummer bij de hand houden en tele 2 bellen.

kv
door kvjapio - Jun 30, 2017 om 13:22
281 Antwoorden / Vragen

Vraag het aan tele2.

marita5
door marita5 - Jun 30, 2017 om 16:51
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Emin Pasha ,

Tele 2 heeft een storing , er zijn nog meer mensen met dezelfde klachten als u , klik op de rode regel .

http://allestoringen.nl/storing/tele2/nieuws/140289-storing-bij-tele2

Ma
door Marimelda - Jul 12, 2017 om 07:57
58 Antwoorden / 11 Vragen

Bij NPO moet je tegenwoordig inloggen. Er is geen volledige gids ook meer te zien sinds kort.