mastag
door mastag Feb 17, 2011 om 19:42
Elektronica & tv

Mensen die bij Modern hebben gekocht lees hiewr!

Dit is geen vraag maar wel mogelijk een verademing voor mensen die bij Modern.nl iets hebben gekocht net voor het faillissement.


Beste Modern.nl bezoeker,

Alle commerciële activiteiten van Modern.nl zijn onlangs overgenomen door Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV. Op dit moment wordt er hard gewerkt om Modern.nl weer in de lucht te brengen.

Onderstaand vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Om de telefonische wachttijden te beperken vragen wij u eerst deze vragen door te nemen alvorens via mail of telefoon contact met ons te zoeken.

Met vriendelijke groet,
Directie Scheer & Foppen


Meest gestelde vragen:

Ik heb het contactformulier ontvangen maar nog geen reactie gehad?
Gezien het aantal meldingen trachten wij uw e-mail binnen 48 uur te beantwoorden. Excuses voor de vertraging.

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer wordt deze uitgeleverd?
Uw klant- ordergegevens zijn ons inmiddels bekend. Op zeer korte termijn ontvangt u van ons bericht omtrent de uitlevering hiervan. Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over.

Mijn apparaat is defect, wat nu?
Wij nemen voor u de zorgen uit handen. U kunt via onze Self Service Module uw defecte product aanmelden. Wanneer u alle stappen heeft gevolgd ontvangt u bericht over de te volgen procedure. Natuurlijk kunt u ook uw product aanmelden bij de fabrikant. Zie hiervoor de website van de fabrikant.

Hoe kan ik extra bijgekochte verzekering van Actua claimen?
Indien u een verzekering via Modern.nl heeft afgesloten bij Actua (zie aankoopbewijs), dan kunt u contact opnemen met Actua. De afwikkeling van claims die betrekking hebben op deze verzekering, gaat buiten ons om. Of u een Actua verzekering heeft, kunt u terugvinden op uw aankoopbewijs. Mocht uw apparaat onverhoopt defect zijn, dan kun rechtstreeks contact opnemen Actua.

736 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over? was het maar waar

Ik heb op 18 januari 2011 een magnetron besteld en direct betaald middels ideal.
Ik kreeg meteen een bevestiging van mijn bestelling en een datum van de bestelling: 27 januari 2011.

Ik heb inmiddels diverse keren contact gehad. Heb mijn bevestiging en betalingsbewijs opgestuurd. Maar helaas mijn bestelling staat niet op hun lijstje.

Ik wordt vervolgens doorverwezen naar decurator. Ik heb de curator schriftelijk en via mail benaderd maar krijg hier ook geen bericht.

Wat bedoelen ze nu met "we nemen alles voor 100% over"???

Peter Bosch

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat bedoelen ze nu met "we nemen alles voor 100% over"???
Zezetten er niet bij betalingen die al gedaan zijn voor leveringen die nog plaats moeten vinden.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

valerius-2

Scherp gezien en opgemerkt waarde collega!

Read.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Modern.nl draait inmiddels weer. Probeer eens via de site je magnetron alsnog geleverd te krijgen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer