Mijn AEE LYFE Camera neemt niet op, wat kan ik doen?
Ik heb een probleem met mijn AEE LYFE Silver actioncam,hij neemt namelijk niet op en maakt geen foto's.
De opnameknop is ook de aan/uit knop.
De aan/uit functie werkt wel maar de opnameknop niet, dus waar ligt het probleem volgens jullie?
Aan de software of aan de Actioncam zelf?
Zijn er vragen? Reageer dan gerust.
Ik hoop jullie met deze informatie geholpen te hebben om mijn probleem op te kunnen lossen.
Kan dit u helpen? https://www.gebruikershandleiding.com/AEE/handleiding-4-551495.html
Hallo Forumemperor247 ,
Misschien heeft u iets aan de handleiding , deze is wel in het engels .
https://www.aeeusa.com/media/wysiwyg/userManuals/silver_menual.pdf
Topantwoord
Ik heb een probleem met mijn AEE LYFE Silver actioncam,hij neemt namelijk niet op en maakt geen foto's.
De opnameknop is ook de aan/uit knop.
De aan/uit functie werkt wel maar de opnameknop niet, dus waar ligt het probleem volgens jullie?
Aan de software of aan de Actioncam zelf?
Het zou dus aan de opnameknop kunnen liggen, maar ook een andere (niet genoemde) oorzaak zou de reden van het niet finctioneren kunnen zijn.
Uw probleem via dit forum oplossen zal zo eenvoudig niet zijn, een erkend vakman (m/v) zal zeer waarschijnlijk eerder het door u gewenste resultaat geven.
@Mein33, bedankt voor de oplossing.
Maar kan ik het dan het beste terugbrengen en het laten repareren door de winkel waar ik het heb gekocht?
Want ik denk dat er geen vakman is in actioncams.
Topantwoord
@Mein33, bedankt voor de oplossing.
Maar kan ik het dan het beste terugbrengen en het laten repareren door de winkel waar ik het heb gekocht?
Want ik denk dat er geen vakman is in actioncams.
@Ts.
Helaas blijkt een oplossing of zelfs een hint in die richting, hier niet beschikbaat te zijn, maar ja het is hier dan ook geen "Repair café".
Terug naar de winkelier dan maar en die zal uw actioncam vast en zeker weer tot actie kunnen brengen.
Succes en vr.gr.
Bedankt voor uw oplossing Mein33, ik ga de actioncam terugbrengen naar de winkel.
Dus mijn vraag is beantwoord.
Ik heb mijn camera inmiddels teruggebracht naar de winkel, en ik zal binnenkort een nieuwe uitzoeken.
Dus dat betekent dat de probleem is opgelost.
Bedankt voor jullie tijd!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Nationale energie beheer
Heb probleem met nationale energie beheer
Zij hebben me onder valse voorwendselen overgezet van budget energie naar mega energie waar in straf boeten kreeg wat niet beloofd was zij hebben het geprobeerd op te lossen en contract ontbonden met mega en me geplaats bij gewoon energie en me belooft dat ik 250 euro binnen 8 weken terug gestort zou krijgen maar onder tussen al 12 weken niets nu kree
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer