Mijn Ollivan T8 smartwatch werkt niet zo goed, wat kan ik het beste doen?
Beste lezers
Ik heb de Ollivan T8 gekregen als een verjaardagscadeau en het is besteld via AliExpress.
Het heeft ook een bel en sms functie
Ik gebruikte het enige maanden probleemloos maar toen kon ik geen sms ontvangen.
Ik heb het met de verkoper erover gehad maar nadat ik bewijsmateriaal heb gestuurd heb ik niets meer vernomen van de verkoper.
Vandaar dat ik een topic open op Vraag Beantwoord.
Topantwoord
Tsja, een smartwatch van een paar tientjes, daar moet je niet heel veel van verwachten. Kan je 'm niet resetten?
Ja, ik kan hem wel terugbrengen naar de fabrieksinstellingen dus kan ik hem resetten.
Kortom, bedankt voor jouw tip.
Ik ga het doen en als het daarmee is opgelost laat ik het hier weten.
Ik heb het gedaan en ik heb daarover toevallig een video gemaakt, dus als je wil zien of het mijn probleem heeft opgelost moet je hier klikken
Gelukkig het adres is van de winkel en niet van u .
Het is dus niet gelukt om hem te gaan resetten omdat ik de pincode niet weet. (Ik moest een pincode invoeren)
Zijn er nog andere oplossingen die ik kan doen?
De pincode is meestal 3 of 4 keer een 0
Heeft u wel de juiste BT notification app op uw telefoon geïnstalleerd?
Er zijn er een aantal de één doet wat meer als de ander maar je zou het werkend moeten krijgen.
Ik heb geen BT notification app geinstalleerd omdat het niet compatibel is met de besturingsysteem die ik gebruik.
Misschien krijg je een nieuwe gestuurd anders koop een nieuwe.
Ollivan is vermoedelijk het merk bandje.
T8 is een hele lijst verschillende smart watches. Van 9 tot 13 €. Probeer een andere voor klein geld.
Hallo Forumemperor247 ,
U heeft maar wat pech met goedkope prul .
Eerst de hoofdtelefoon van Bazaar , nu de smartwatch .
Het was wel een verjaardagscadeau, dat moet je geen goedkope prul noemen.
Dus omdat het een verjaardagskado is, is het geen goedkope prul? Een smartwatch van €13,-- tja, wat kan je daar nu van verwachten?
@pino
Goedkope prul klinkt zo negatief, het is een verjaardagscadeau, of de gever een prul cadeau heeft gedaan.
Ken de smartwatch niet dus kan daar niet over oordelen.
En bij auto’s heb je hele duren en goedkope en ze rijden allemaal.
Maar het klokje heeft het een paar maanden gedaan. Garantie naar China is heel moeilijk .
@theotrucker
U heeft gewoon pech gehad.
En het is toch niet stuk, alleen sms-jes ontvangen gaat niet.
Misschien ligt het niet aan de smartwatch, laat je zus er eens naar kijken.
@Nvdp , @theotrucker is Ts niet .
Sorry, @theotrucker, was in de veronderstelling dat de TS gereageerd had.
Ja, een echte smartwatch kopen ipv een speelgoedding.
Het is dus niet gelukt om hem te gaan resetten omdat ik de pincode niet weet. (Ik moest een pincode invoeren)
Zijn er nog andere oplossingen die ik kan doen?
-
Topantwoord
Probeer als pincode 0000 eens, dat is vaak een standaard code.
@Sjoppie, Ik heb 0000 ingetoetst maar nu komt er als melding: Wrong Password.
Dat is jammer want bij bijna alle nieuwe apparaatjes waar een pincode ingetoetst moet worden zijn van te voren uitgerust met standaard nullen die je zelf kunt wijzigen.
Vraag eens aan de gulle gever of die het weet of staat het misschien in de gebruiksaanwijzing.
Topantwoord
Jammer dat de pincode onbekend is want bij bijna alle nieuwe apparaatjes waar een pincode ingetoetst moet worden zijn van te voren uitgerust met standaard nullen die je zelf kunt wijzigen.
Vraag eens aan de gulle gever of die het weet of staat het misschien in de gebruiksaanwijzing.
Bedankt voor de oplossing Sjoppie!
Ik ga aan de verkoper vragen wat de code is, omdat ik de handleiding kwijt bent.
Misschien kan ik hiermee de probleem oplossen!
Graag gedaan forumemperor, succes.
Ik heb aan de verkoper de originele pincode gevraagd en het was 1122
De smartwatch is gereset maar de kruisje blijft knipperen (Kan nog steeds geen SMS versturen)
Zijn er nog andere oplossingen of kan ik DAN beste een nieuwe smartwatch kopen?
Ja, koop maar een nieuwe en vraag er dan een gebruiksaanwijzing bij.
Bewaar ook de oude want wie weet komt die nog ooit van pas.
Beste lezers,
Ik heb nogmaals contact gehad met de verkoper en zij weten niet wat mijn probleem is.
Ik vind het jammer omdat ik het hun heel duidelijk heb uitegelegd maar ze weten nog steeds niet wat er aan de hand is.
Er klinken ook alarmbellen bij mij omdat ze onbetrouwbaar klinken.
Kortom, bedankt voor de oplossing maar ik vind het heel jammer dat het zo moest verlopen.
Inderdaad jammer dat je niet of nauwelijks geholpen bent forumemperor247, misschien later een iets duurdere kopen bij iemand die er verstand van heeft waar je nog eens met een probleem terecht kunt.
In ieder geval bedankt voor je melding, dat wordt zeer op prijs gesteld.
Vr. gr.
Is goed @Sjoppie
UPDATE: De verkoper heeft naar mij gemaild met de vraag of ik een coupon wil van $4 als compensatie voor de probleem.
Nou heb ik niet echt ervaring met dit soort aanbiedingen maar wat zou ik kunnen doen?
Ten tweede is de Amerikaanse Dollar niet de munteenheid waarmee wij, in Nederland hetalen.
@Forumemperor ,
Probeer eens 4x een 1
@Marita5.
Hartelijk bedankt voor jouw tip!
Ik ga jouw tip uitproberen!
Jammer genoeg komt er weer dezelfde melding: Password Wrong.
Ik ga de verkoper om meer uitleg vragen omdat dit heel raar is.
UPDATE: De verkoper heeft naar mij gemaild met de vraag of ik een coupon wil van $4 als compensatie voor de probleem.
Nou heb ik niet echt ervaring met dit soort aanbiedingen maar wat zou ik kunnen doen?
Ten tweede is de Amerikaanse Dollar niet de munteenheid waarmee wij, in Nederland hetalen.
Als je nog in de garantieperiode zit dan moet het product kosteloos hersteld worden.
$4 ter compensatie is een vreemd voorstel en ook te weinig volgens mij.
Hopelijk krijg je hier nog wat antwoorden op.
Er is toch ook met € betaald?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer