Mp3 speler voor onbepaalde tijd in reparatie????
Hallo,
Wie weet wat mijn rechten zijn bij een reparatie van een mp3 speler? Deze heb ik ter reparatie gebracht naar de kijkshop, waar ik deze 3 maanden geleden kocht. (philips mp3 speler van 45 euro). De reparatie zou 3 weken duren. Inmiddels ben ik 5 weken verder en het personeel van kijkshop zegt dat de mp3 speler nog niet klaar is en dat ze ook niet kunnen bellen of informeren hoe lang het nog zal duren voordat deze klaar is. Ben ik nu voor onbepaalde tijd m'n mp3 speler kwijt? Kan ik eisen op een bepaald moment dat ik een nieuwe of iets dergelijks krijg? (ik heb de mp3 speler gekocht om medische redenen; na een ongeluk moet ik dagelijks oefeningen doen die daar op zijn ingesproken dus dat maakt het extra vervelend).
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Nee natuurlijk ben je 'm niet voor onbepaalde tijd kwijt. De wet consumentenkoop geeft ook aan dat een reparatie niet onredelijk lang mag duren. 5 Weken is volgens mij al meer dan lang genoeg gewacht. Aan onderdelen zit er ook bijna niks in, dus kan er ook bijna niks gerepareerd worden. Als je mijn persoonlijke mening vraagt zijn ze 'm misschien wel kwijt en zijn ze gewoon "vergeten" terug te melden naar de klant.
Stel ze een ultimatum, bijv. nog 10 werkdagen, per die datum eis je dat je de speler ofwel gerepareerd terug hebt gekregen, ofwel een nieuw exemplaar.
Dag visje,
Collega edwardus schrijft: ........dat je de speler ofwel gerepareerd terug hebt gekregen, ofwel een nieuw exemplaar.......
ik voeg daar aan toe
.....krijgt, danwel je aankoopsom retour ontvangt.
Sukses en met vriendelijke groet, Read3.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer