mjvanderwerf
door mjvanderwerf Feb 12, 2019 om 20:10
Elektronica & tv

MTLogic afstandsbediening

Goedenavond,
jaren geleden kocht ik een MTLogic-tv bij de Aldi.
Functioneerde zonder problemen.
Een tweetal jaren is die niet in gebruik geweest.
Na weer in gebruik genomen te zijn was er een probleem met de afstandsbediening.
Nieuwe batterijen geplaatst; het probleem bleef..
Alle knopjes van de afstandsbediening doen het, behalve de rode aan/uit knop.
Het toestel kan alleen worden aangezet met het meest rechtse knopje van het rijtjes aan de boverand.van het toestel.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is ?
MJ

4094 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 12, 2019 om 20:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Op basis van deze informatie gok ik dat de rode aan/uit knop van de afstandsbediening kapot is.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Feb 12, 2019 om 20:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Stuur anders eens een mailtje naar service@mtlogic.com.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 12, 2019 om 20:33
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Mogelijk ook een oplossing.

Van één van mijn op afstanbedienbare radio's weiget af en toe de afstandsbediening. Om dat te verhelpen maak ik de afstandsbdiener open en reinig het drukplaatje dat er in zit en ook de kontactpunten van de printplaat. Het euvel betreft (af en toe) de bovenste rechter en linkerknop. Ik reinig met spiritus. Aangezien op gegeven moment wel een bevestigs/vastzet van boven-  en onderkant afbrak heb ik tape om de ab gedaan.

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2019 om 20:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Geen idee. Voor een paar euro koop je bij de Action een universele AB.

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2019 om 20:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op de tv zal beslist ook nog wel een aan/uit knop zitten.

ho
door holy53 Feb 14, 2019 om 09:49
68 Antwoorden / 1 Vragen

"Het toestel kan alleen worden aangezet met het meest rechtse knopje van het rijtjes aan de boverand.van het toestel."

tenormin
door tenormin - Feb 12, 2019 om 21:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Off Topic. @mjvanderwerf, U bent zo gigantisch lang een lid van het forum van Kassa: en toch blijft u dubbele , 3 dubbele vragen stellen, terwijl u moet weten dat de site lang niet meer goed werkt. Stel uw vraag en wacht gewoon af voordat u weer op verzenden drukt. Nieuwelingen weten dit niet, maar U?

panter22
door panter22 - Feb 13, 2019 om 09:32
6599 Antwoorden / Vragen

Koop een nieuwe afstandsbediening, Nog volop verkrijgbaar.