aw
door awm May 20, 2019 om 16:50
Elektronica & tv

Nieuwe digitenne werkt slecht

Sinds kort heb ik een nieuwe ontvanger gekregen van KPN maar er is steeds storing. Ik zit in Baarn met een antenne op het dak. Met mijn oude Samsung twintuner nooit problemen maar nu met de nieuwe Rebox is het waardeloos. Tor 9 juli kan ik nog mijn oude gebruiken maar dan wordt het signaal omgezet naar HD en moet ik dat nieuwe doosje gebruiken. Iemand een suggestie?

7575 10 Rapporteer

ne
door neodutchio - May 20, 2019 om 17:06
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Kpn bellen.

tijger1
door tijger1 - May 20, 2019 om 17:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien staat uw antwoord hierbij.

https://www.kpn.com/search.htm?q=Digitenne

marita5
door marita5 - May 20, 2019 om 18:53
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Awm ,

Stel uw vraag op het forum van KPN ,

https://forum.kpn.com/digitenne-12

aw
door awm May 23, 2019 om 17:05
44 Antwoorden / 8 Vragen

Maritas, ik heb daar uren gelezen maar het is echt drama. Mijn vraag is daar al vaak gesteld en beantwoord. Een nieuwe antenne is onderweg. Gelukkig heb ik een dak waar ik hem op kan zetten. Zoals het vroeger was eigenlijk, ik ben benieuwd!

marita5
door marita5 May 23, 2019 om 17:44
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Op hoop van zegen dan maar , dat dit werkt , suc6

reivi22
door reivi22 - May 22, 2019 om 12:00
66 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft gelijk.
Heb zelf geen digitenne maar heb voor een buurman zijn nieuwe digitenne geïnstalleerd.
Het viel mij op,alhoewel het HD signaal zou moeten zijn,dat het beeld ronduit  slecht was.
Ook heeft heteen goed antenne signaal nodig,daar anders de update er niet doorheen gaat komen.

ro
door ron503 - May 22, 2019 om 12:27
1229 Antwoorden / 0 Vragen

De Rebox wordt met een antenne geleverd dus zou het handig zijn om die antenne eens te gebruiken. Volgens de instructies dient de meegeleverde antenne zo dicht als mogelijk bij een raam geplaatst te worden en dan zou de ontvangst goed moeten zijn. Als dat het geval is dan buitenantenne niet geschikt voor de Rebox en zal op eigen kosten vervangen dienen te worden.

wimmi20
door wimmi20 - May 22, 2019 om 12:45
2154 Antwoorden / 7 Vragen

En er is nog een narigheidje met het nieuwe systeem : je kunt het niet opnemen.
Mijn zelf gekochte tuner/recorder kan dus bij het chemisch afval.

ge
door gewicht - May 23, 2019 om 09:14
170 Antwoorden / 1 Vragen

Wimmi 20. Inderdaad je kan met de nieuwe ontvanger niet opnemen maar dat was direct al bekend.
Dus na jaren tevredenheid Digitenne gelijk opgezegd  en overgegaan naar Canal Digitaal, kost veel,schotel en nieuwe ontvanger, maar voorkomt dat je je ergert omdat je niets kunt opnemen. Bagger en kinderachtige uitzendingen blijven je bespaard.

ne
door neodutchio May 23, 2019 om 09:53
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Dus al die jaren hebt u naar bagger en kinderachtige uitzendingen moeten kijken? En Canal Digitaal heeft dan andere zenders? En daar komt u pas achter dat er niets op tv was omdat het nieuwe kastje van KPN niet meer kan opnemen?

tijger1
door tijger1 May 23, 2019 om 17:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het oude gewone kastje van Digitenne kon ook niet opnemen, daar moest u een twin kastje voor hebben.

ge
door gewicht May 23, 2019 om 19:30
170 Antwoorden / 1 Vragen

Neodutchio.  Al die jaren de uitgekozen programma`s opgenomen met de twin tuner, laat dat duidelijk zijn. Met de "nieuwe" Digitenne kon dat niet meer ,dus voor het zover was, opgezegd.
Canal heeft niet zozeer andere zenders maar heeft er wel meer en de ontvanger heeft gewoon 2 opname mogelijkheden ( net als vroeger de Topfield van Digitenne, die helaas naar de Gemeente kon. )

mo
door mof - May 24, 2019 om 16:00
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Free to air .... geen commerciele meer ontvangen ... internet tv

ge
door gewicht - May 24, 2019 om 19:03
170 Antwoorden / 1 Vragen

Als je internet tv kan ontvangen ga je toch niet in zee met Digitenne of Canal Digitaal, of zie ik dat verkeerd ?

1paul
door 1paul May 25, 2019 om 08:49
3141 Antwoorden / 0 Vragen

JA