Nlziet geeft vaak de melding "afspelen mislukt"
Op mijn smart-tv via de app.
Gisteravond was het elke minuut bij de live bokswedstrijd Joshua vs Ruiz op RTL7
Hebben meer nlziet kijkers dat?
Ter info: https://www.nlziet.nl/nl/contact/
ik heb emailcontact en de hulpvaardigheid is snel en vriendelijk. Helaas geen resultaat.
Heeft u al eens gekeken naar de antwoorden op uw vorige vragen over problemen met de verbinding?
ja, daar komt geen oplossing uit.
Doe eens de Ziggo speedtest
https://www.ziggo.nl/speedtest?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI_-Ch3Yyo5gIV2YTVCh3Y9AzcEAAYASAAEgLL8PD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ik wil niks met ziggo van doen hebben.
Deze is er ook nog: Speedtest.net van Ookla
Helaas, uw vraag niet ontvangen ... “afspelen mislukt”
welkon in de 21 ste eeuw, iedereen heeft haast, appjes op de telefoon worden kontinu gewijzigd omdat de technologie ook snel wijzigt.
dan krijg je dat wel eens.
gewoon op een update wachten.
@MOF,
Wat een vreemde reactie!
@TS, u kunt het best contact met NLziet opnemen, zij zijn erg behulpzaam. Maar het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de internet verbinding e/o het type (leeftijd) tv. Niet alles wordt (meer) ondersteund. Handigste is op gewoon met Chromecast te werken...
Heb vanaf de dag van aanmelden proefabonnement,storing per dag 5/8 x per dag !
Zie niet dat daar verandering zal komen, ronduit slecht!
ja, fijn om te lezen maar daar heb ik niks aan. Of bedoel je gedeelde smart is half zo erg?
@awm en @jelly Ik heb nooit last van storingen of vervelende meldingen bij NLZiet. Het zou met uw internetverbinding te maken kunnen hebben.
nee, de verbinding is snel Netflix bvb nooit problemen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer