aw
door awm Dec 8, 2019 om 17:22
Elektronica & tv

Nlziet geeft vaak de melding "afspelen mislukt"

Op mijn smart-tv via de app.
Gisteravond was het elke minuut bij de live bokswedstrijd Joshua vs Ruiz op RTL7 
Hebben meer nlziet kijkers dat?

5950 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Dec 8, 2019 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1
aw
door awm Dec 14, 2019 om 17:15
44 Antwoorden / 8 Vragen

ik heb emailcontact en de hulpvaardigheid is snel en vriendelijk. Helaas geen resultaat.

jo
door jorisw - Dec 8, 2019 om 20:15
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Is de internetverbinding stabiel genoeg?

aw
door awm Dec 14, 2019 om 17:05
44 Antwoorden / 8 Vragen

ja, die is prima

aurora1
door aurora1 - Dec 8, 2019 om 22:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen
3

Heeft u al eens gekeken naar de antwoorden op uw vorige vragen over problemen met de verbinding?

aw
door awm Dec 14, 2019 om 17:05
44 Antwoorden / 8 Vragen

ja, daar komt geen oplossing uit.

panter22
door panter22 - Dec 9, 2019 om 09:01
6599 Antwoorden / Vragen
1
aw
door awm Dec 14, 2019 om 17:07
44 Antwoorden / 8 Vragen

Ik wil niks met ziggo van doen hebben.

panter22
door panter22 Dec 14, 2019 om 18:03
6599 Antwoorden / Vragen

Deze is er ook nog: Speedtest.net van Ookla

mo
door mof - Dec 9, 2019 om 13:13
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Helaas, uw vraag niet ontvangen ... “afspelen mislukt” 
welkon in de 21 ste eeuw, iedereen heeft haast, appjes op de telefoon worden kontinu gewijzigd omdat de technologie ook snel wijzigt.
dan krijg je dat wel eens.
gewoon op een update wachten.

Boesta
door Boesta Dec 9, 2019 om 16:51
27 Antwoorden / Vragen

@MOF,
Wat een vreemde reactie!

@TS, u kunt het best contact met NLziet opnemen, zij zijn erg behulpzaam. Maar het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de internet verbinding e/o het type (leeftijd) tv. Niet alles wordt (meer) ondersteund. Handigste is op gewoon met Chromecast te werken...

jelly.toorenent
door jelly.toorenent - Dec 10, 2019 om 17:47
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb vanaf de dag van aanmelden proefabonnement,storing per dag 5/8 x per dag !
Zie niet dat daar verandering zal komen, ronduit slecht!

aw
door awm Dec 14, 2019 om 17:10
44 Antwoorden / 8 Vragen

ja, fijn om te lezen maar daar heb ik niks aan. Of bedoel je gedeelde smart is half zo erg?

Donuts
door Donuts - Dec 10, 2019 om 17:57
1203 Antwoorden / 2 Vragen
0

@awm en @jelly Ik heb nooit last van storingen of vervelende meldingen bij NLZiet. Het zou met uw internetverbinding te maken kunnen hebben.

aw
door awm Dec 14, 2019 om 17:11
44 Antwoorden / 8 Vragen

nee, de verbinding is snel Netflix bvb nooit problemen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Ka
Kassaben - Apr 21, 2024 om 16:35
Winkels & webshops

Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek

Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer