Nlziet geeft vaak de melding "afspelen mislukt"
Op mijn smart-tv via de app.
Gisteravond was het elke minuut bij de live bokswedstrijd Joshua vs Ruiz op RTL7
Hebben meer nlziet kijkers dat?
Ter info: https://www.nlziet.nl/nl/contact/
ik heb emailcontact en de hulpvaardigheid is snel en vriendelijk. Helaas geen resultaat.
Heeft u al eens gekeken naar de antwoorden op uw vorige vragen over problemen met de verbinding?
ja, daar komt geen oplossing uit.
Doe eens de Ziggo speedtest
https://www.ziggo.nl/speedtest?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI_-Ch3Yyo5gIV2YTVCh3Y9AzcEAAYASAAEgLL8PD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ik wil niks met ziggo van doen hebben.
Deze is er ook nog: Speedtest.net van Ookla
Helaas, uw vraag niet ontvangen ... “afspelen mislukt”
welkon in de 21 ste eeuw, iedereen heeft haast, appjes op de telefoon worden kontinu gewijzigd omdat de technologie ook snel wijzigt.
dan krijg je dat wel eens.
gewoon op een update wachten.
@MOF,
Wat een vreemde reactie!
@TS, u kunt het best contact met NLziet opnemen, zij zijn erg behulpzaam. Maar het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de internet verbinding e/o het type (leeftijd) tv. Niet alles wordt (meer) ondersteund. Handigste is op gewoon met Chromecast te werken...
Heb vanaf de dag van aanmelden proefabonnement,storing per dag 5/8 x per dag !
Zie niet dat daar verandering zal komen, ronduit slecht!
ja, fijn om te lezen maar daar heb ik niks aan. Of bedoel je gedeelde smart is half zo erg?
@awm en @jelly Ik heb nooit last van storingen of vervelende meldingen bij NLZiet. Het zou met uw internetverbinding te maken kunnen hebben.
nee, de verbinding is snel Netflix bvb nooit problemen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer