Nlziet geeft vaak de melding "afspelen mislukt"
Op mijn smart-tv via de app.
Gisteravond was het elke minuut bij de live bokswedstrijd Joshua vs Ruiz op RTL7
Hebben meer nlziet kijkers dat?
Ter info: https://www.nlziet.nl/nl/contact/
ik heb emailcontact en de hulpvaardigheid is snel en vriendelijk. Helaas geen resultaat.
Heeft u al eens gekeken naar de antwoorden op uw vorige vragen over problemen met de verbinding?
ja, daar komt geen oplossing uit.
Doe eens de Ziggo speedtest
https://www.ziggo.nl/speedtest?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI_-Ch3Yyo5gIV2YTVCh3Y9AzcEAAYASAAEgLL8PD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ik wil niks met ziggo van doen hebben.
Deze is er ook nog: Speedtest.net van Ookla
Helaas, uw vraag niet ontvangen ... “afspelen mislukt”
welkon in de 21 ste eeuw, iedereen heeft haast, appjes op de telefoon worden kontinu gewijzigd omdat de technologie ook snel wijzigt.
dan krijg je dat wel eens.
gewoon op een update wachten.
@MOF,
Wat een vreemde reactie!
@TS, u kunt het best contact met NLziet opnemen, zij zijn erg behulpzaam. Maar het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de internet verbinding e/o het type (leeftijd) tv. Niet alles wordt (meer) ondersteund. Handigste is op gewoon met Chromecast te werken...
Heb vanaf de dag van aanmelden proefabonnement,storing per dag 5/8 x per dag !
Zie niet dat daar verandering zal komen, ronduit slecht!
ja, fijn om te lezen maar daar heb ik niks aan. Of bedoel je gedeelde smart is half zo erg?
@awm en @jelly Ik heb nooit last van storingen of vervelende meldingen bij NLZiet. Het zou met uw internetverbinding te maken kunnen hebben.
nee, de verbinding is snel Netflix bvb nooit problemen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer