Nlziet geeft vaak de melding "afspelen mislukt"
Op mijn smart-tv via de app.
Gisteravond was het elke minuut bij de live bokswedstrijd Joshua vs Ruiz op RTL7
Hebben meer nlziet kijkers dat?
Ter info: https://www.nlziet.nl/nl/contact/
ik heb emailcontact en de hulpvaardigheid is snel en vriendelijk. Helaas geen resultaat.
Heeft u al eens gekeken naar de antwoorden op uw vorige vragen over problemen met de verbinding?
ja, daar komt geen oplossing uit.
Doe eens de Ziggo speedtest
https://www.ziggo.nl/speedtest?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI_-Ch3Yyo5gIV2YTVCh3Y9AzcEAAYASAAEgLL8PD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ik wil niks met ziggo van doen hebben.
Deze is er ook nog: Speedtest.net van Ookla
Helaas, uw vraag niet ontvangen ... “afspelen mislukt”
welkon in de 21 ste eeuw, iedereen heeft haast, appjes op de telefoon worden kontinu gewijzigd omdat de technologie ook snel wijzigt.
dan krijg je dat wel eens.
gewoon op een update wachten.
@MOF,
Wat een vreemde reactie!
@TS, u kunt het best contact met NLziet opnemen, zij zijn erg behulpzaam. Maar het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de internet verbinding e/o het type (leeftijd) tv. Niet alles wordt (meer) ondersteund. Handigste is op gewoon met Chromecast te werken...
Heb vanaf de dag van aanmelden proefabonnement,storing per dag 5/8 x per dag !
Zie niet dat daar verandering zal komen, ronduit slecht!
ja, fijn om te lezen maar daar heb ik niks aan. Of bedoel je gedeelde smart is half zo erg?
@awm en @jelly Ik heb nooit last van storingen of vervelende meldingen bij NLZiet. Het zou met uw internetverbinding te maken kunnen hebben.
nee, de verbinding is snel Netflix bvb nooit problemen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer