sm
door smallie Feb 8, 2020 om 20:44
Elektronica & tv

Npo ontvangen via wifi

Is het mogelijk NPO uizendingen live te ontvangen via mijn wifi verbinding en Samsung Smart TV.. Zo ja op wlke wijze?  Is daarvoor een abonnment op een streamingdient noodzakelik?

9270 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 8, 2020 om 20:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, via de NPO Start app op de Smart TV. De TV moet dan natuurlijk wel wifi hebben en die moet zijn ingesteld, raadpleeg daarvoor de handleiding. Voor de standaard app is geen abonnement nodig, uiteraard is een redelijk snelle internetaansluiting wel een vereiste.

ma
door malty - Feb 8, 2020 om 23:51
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u ook nog via WiFi de uitzendingen op een smartphone of tablet wilt volgen zult u de NPO Start app uit de App Store (apple) of playstore (android) moeten downloaden en installeren.

Wilt u wat meer info, lees dan
https://www.consumentenbond.nl/online-tv-kijken/npo-start

jo
door jorisw - Feb 9, 2020 om 11:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En mocht de NPO app om wat voor reden dan ook niet werken op de Samsung TV dan koop je voor een paar tientjes een Chromecast en installeer je de NPO app op je telefoon of tablet. Vervolgens kan je NPO 1,2,3 en nog een paar extra zenders casten naar de Chromecast.

endemion
door endemion Feb 10, 2020 om 19:30
237 Antwoorden / 3 Vragen

Als je dan toch een apparaatje gaat aanschaffen dan kun je net zo goed meteen een android tv box pakken (aliexpress staat er vol mee). Daar kun je meer mee.

ma
door manwijf - Feb 10, 2020 om 12:01
574 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt wel reclame, want het antwoord lijkt me duidelijk.

jo
door jorisw Feb 10, 2020 om 13:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Welk antwoord bedoel je? Er worden immers 3 verschillende opties gegeven.

ok
door okkievanos - Feb 10, 2020 om 12:22
4 Antwoorden / 7 Vragen

NIET in het buitenland

jo
door jorisw Feb 10, 2020 om 13:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wel in andere EU landen. Als dat niet werkt voldoet NPO niet aan de wettelijke regels.

mo
door mof - Feb 10, 2020 om 14:15
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kijk live npo via regulier internet en wifi naar mijn router op mijn ipad. Wat je nodig hebt is ws een app voor je samsung, danwel een kabel naar je laptop en via je laptop kijken

jan koops
door jan koops - Feb 10, 2020 om 20:48
20 Antwoorden / 1 Vragen

Via de knop Smarview op um Samsung telefoon, kunt u elk programma op uw smart tv zien.

Canal digitaal heeft een app waarmee u drect kunt kijken.
Andere providers zullen ook wel zo'n app hebben/krijgen.