ma
door madras Nov 25, 2015 om 19:27
Elektronica & tv

Om de haverklap de melding :kan niet inloggen

Heb sind kort een Samsung S3 en vind het prachtig dat ik met die telefoon overal waar ik ben(als er wifi is,en wifi heb) gratis op internet kan enz enz enz zo dus ook m,n UPC Webmail kan bekijken,maar als ik op een ander adres ben waar wifi is en waar ik ook wifi heb,dan krijg ik om de haverklap de melding:Kan niet inloggen.En moet dan m,n e-mail adres en wachtwoord opnieuw invoeren,maar dat helpt niet veel.Als ik gewoon thuis ben dan krijg ik die melding ook wel maar dat is heel zelden.
Wie weet hoe dit kan en wat het eventuele probleem kan zijn.

18245 22 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 25, 2015 om 19:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U had in september dat probleem toch ook al?
Lees eens klik hier door, of zoek anders eens op de website van Ziggo.

ma
door madras - Nov 25, 2015 om 20:11
45 Antwoorden / 14 Vragen

@aurora1
Dank voor uw reactie,maar u bent abuis het gaat nu over de S3 en niet over de inlog problemen bij Upc (nu Ziggo) via m,n PC

aurora1
door aurora1 - Nov 25, 2015 om 20:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u wat op de pagina via de gegeven link staat al gelezen?

ma
door madras - Nov 25, 2015 om 20:25
45 Antwoorden / 14 Vragen

@aurora1
Ja heb ik gelezen,maar ik ga ziggo nu even bellen

ma
door madras - Nov 25, 2015 om 20:44
45 Antwoorden / 14 Vragen

Heb net Ziggo gebeld en daar word gezegd dat het aan de telefoon ligt en bij Samsung te rade moet gaan.

edrick3
door edrick3 - Nov 25, 2015 om 20:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo madras,

Als je elders bent, dan zul je dus wel de inlogcode van het wifi-netwerk moeten ingeven.
Bedoel je dat soms?

Met vr.gr.

ma
door madras - Nov 25, 2015 om 20:57
45 Antwoorden / 14 Vragen

@edrick3
Als ik elders ben dan is de wifi code van dat adres al ingegeven en zodra ik op dat andere adres ben dan heb ik vanzelf wifi,en dat gaat een tijd goed,en dan op eens krijg ik elke keer de melding:inloggen mislukt.de ene keer zo af en toe en de andere keer om de haverklap

wi
door wim.bosboom - Nov 25, 2015 om 21:09
11 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, dat is heel simpel, maar toch een beetje ingewikkeld.
Wifi is een privé thuis netwerk. Uw telefoon ziet die verbinding wel, maar heeft er geen toegang toe. Gelukkig maar, want anders zou iedereen die met een auto voor de deur staat zomaar toegang hebben tot je thuis-netwerk. En dat is dan echt het thuis-netwerk, dus elke computer die bij je thuis staat.
Vrijwel elke Wifi-verbinding is dus een thuis-netwerk en hopelijk heeft iedereen die wel beveiligd. U moet dus als u ergens op visite bent even het wachtwoord vragen aan de eigenaar van dat netwerk. U mag immers niet zomaar op zijn of haar thuis-netwerk.
U kunt het netwerk wel zien, maar waarschijnlijk ziet u dat dat netwerk beveiligd is met WPA2. U moet dan het wachwoord van dat netwerk vragen aan degene van wie dat netwerk is, dus waar u op bezoek bent. U dient dat wachtwoord dan in te vullen en de volgende keer dat u op visite bent dan logt uw smartphone vanzelf in.
Dat netwerk heeft helemaal niks te maken met uw wachtwoord van uw e-mail adres, het gaat erom dat u sowieso het internet op kunt. Vraag het waar u op visite bent, die mensen moeten het wachtwoord van hun eigen Wii weten (en u ook van uw eigen wifi).

Sjezus, als je dit nog moet uitleggen ...

diumenge
door diumenge - Nov 25, 2015 om 21:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=wim.bosboom schreef op woensdag 25 nov 2015, 21:09]...
Sjezus, als je dit nog moet uitleggen ...

Sjezus, misschien moet je eerst even lezen?

[quote=madras schreef op woensdag 25 nov 2015, 20:57]@edrick3
Als ik elders ben dan is de wifi code van dat adres al ingegeven en zodra ik op dat andere adres ben dan heb ik vanzelf wifi,en dat gaat een tijd goed,en dan op eens krijg ik elke keer de melding:inloggen mislukt.de ene keer zo af en toe en de andere keer om de haverklap

diumenge
door diumenge - Nov 25, 2015 om 21:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Madras, google eens op 'samsung s3 wifi verificatiefout'. Het ligt inderdaad aan de S3 denk ik.

fe
door feddejan - Nov 25, 2015 om 23:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diumenge schreef op woensdag 25 nov 2015, 21:23]Madras, google eens op 'samsung s3 wifi verificatiefout'. Het ligt inderdaad aan de S3 denk ik.

Bullshit, TS wil elders gewoon van wifi gebruik maken zonder invoeren inloggegevens.Die denkt echt dat je dat zomaar kan....

Neem een 3310...

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 26, 2015 om 04:46
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=feddejan schreef op woensdag 25 nov 2015, 23:19]TS wil elders gewoon van wifi gebruik maken zonder invoeren inloggegevens. Die denkt echt dat je dat zomaar kan..
Dat kan ook gewoon, doe ik -en vele anderen- al jaren.

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 26, 2015 om 04:51
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=madras schreef op woensdag 25 nov 2015, 20:57]en dan op eens krijg ik elke keer de melding:inloggen mislukt.
Wie (welke app) geeft deze melding? Welke mailprovider (zie rechts van het @) gebruik je?

Liefst nog maak gewoon een screenshot van de melding en upload deze.

diumenge
door diumenge - Nov 26, 2015 om 06:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=feddejan schreef op woensdag 25 nov 2015, 23:19]
Bullshit, TS wil elders gewoon van wifi gebruik maken zonder invoeren inloggegevens.Die denkt echt dat je dat zomaar kan....

Neem een 3310...
Nog een die niet kan lezen, kruip eens terug onder je steen.

edrick3
door edrick3 - Nov 26, 2015 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@diumenge,

OT
Tja, begrijpend lezen is soms een (groot) probleem.
Of: men is te lui om eerdere reacties te lezen. ;-)

aurora1
door aurora1 - Nov 26, 2015 om 13:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer het anders eens via een andere browser.
Heeft u het toestel al eens tussendoor helemaal uitgezet en opnieuw opgestart, of dat gedaan en de accu een paar minuten eruit gehad?
Alle internet etc. uitgezet en alleen wifi aan?

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 26, 2015 om 13:13
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 26 nov 2015, 13:07]Probeer het anders eens via een andere browser.
TS gebruikt inderdaad de standaard browser. Dat moet je sowieso niet willen.

ma
door madras - Nov 26, 2015 om 17:55
45 Antwoorden / 14 Vragen

Nog even voor alle duidelijkheid: Als ik op een ander adres ben waar ook wifi aanwezig is,en ook de wificode van dat adres in de telefoon staat (dus zodra ik op dat adres ben heb ik daar wifi) Maar krijg dan om de haverklap de melding (inloggen mislukt) Het lijkt me nu toch wel een duidelijk verhaal (heb dit nog even geschreven voor diegene die niet zo goed begrijpend kunnen lezen)

aurora1
door aurora1 - Nov 26, 2015 om 23:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nu u toch mensen die proberen te helpen de les wilt lezen....
Heeft u al gedaan wat ik in mijn reactie van 13.07 uur gezet heb? Of vraagt u alleen om tips en hulp om er niets mee te doen?
Ik heb al enkele jaren een SIII en nooit dit probleem gehad.
Ga anders terug naar de verkoper en vraag daar hulp, of bij Samsung via de web chat of via mail.
Waren de problemen met inloggen via de pc in september opgelost en zo ja, hoe? U reageerde daar niet op vragen over o.a. u dat inloggen via wifi probeerde (als ik me dat correct herinner).

ma
door madras - Nov 27, 2015 om 17:55
45 Antwoorden / 14 Vragen

@aurora1
Dank u voor de les,zal wat u om 13.07 uur melde gaan proberen althans niet zelf want ben bang dat de hele boel het dan helemaal niet meer doet.
Het inloggen op upc webmail via de pc gaat nog steeds met horten en stoten volgens upc (nu ziggo) is het een bekend probleem en er zou aan gewerkt worden maar zoals gisteren kon ik wel met de pc inloggen op m,n webmail maar na een paar minuten was het stil en kon niet opnieuw inloggen en niet uitloggen.
Een half uurtje geleden wil ik inloggen kreeg ik weer foutmelding (400 bad reqwest of hoe je dat ook moge schrijven)opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.

ma
door madras - Nov 27, 2015 om 18:23
45 Antwoorden / 14 Vragen

@aurora1
Oh ja Wat betreft uw opmerking over het feit dat ik in september dat probleem ook al had is niet helemaal juist en u zich dat niet correct herinnerd,want mijn vraag toen (03-09-2015 19.44 uur) had niets met wifi te maken,maar alleen met het inloggen op m,n upcwebmail.

aurora1
door aurora1 - Nov 27, 2015 om 23:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De vraag van september: klik hier .
Toen en nu meldde u niet te kunnen inloggen bij de webmail. In sepember heeft u niet gereageerd op vragen zoals welke browser, welke besturing en wel of niet via wifi. Dus het is niet duidelijk of het toen al dan niet aan de wifi verbinding lag.
U zou ook nog kunnen testen of u bij de webmail van Gmail kunt komen.
Inderdaad als u niet zo handig met de pc e.d. bent dan maar even wachten op hulp.