Ja
door Jaap 11 jan. 2019 om 20:28
Elektronica & tv
Onderdeel van Philips webship incompleet geleverd

Onderdeel van Philips webship incompleet geleverd

Goedendag,


Ik heb bij de Philips webshop een nieuwe mandje besteld voor onze Airfryer.


Of de foto in de webshop is dit compleet met rooster ( de bodem  van het mandje)


Eenmaal geleverd ontbreekt dit rooster en heb daar vervolgens een klacht over ingediend
Na een week krijg ik een reactie terug met het bericht dat dit rooster er normaal niet bijzit en dit los moet bestellen.
Daar zou ik het dan mee moeten doen.
Maar dit klopt niet. Ten eerste kan het niet echt de omschrijving mandje hebben als het rooster er niet in zit en ten tweede verwacht ik te krijgen wat op de foto staat.
Zeker als er verder in de omschrijving niets over in staat.
link naar het artikel:
https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/CP0626_01


Kan ik hier  nog wat mee ?

659 5 Rapporteer
door heremietkreeft - 11 jan. 2019 om 20:36
9552 Antwoorden / 155 Vragen
2

Heeft u wel goed op de suite gekeken? Zie: https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/CP0626_01 en dan ziet u dat de bodem los wordt geleverd.
Maar waarom een nieuw mandje gekocht. Ik heb al jaren een airfryer en maak regelmatig het mandje schoon door o.a. loshalen van de bodem en deels in de vaatwasser. Er zijn ook specifieke reinigingsmiddelen voor deze mandjes te koop. Ik mag u geen merk noemen maar attendeer u ook op het feit dat bij diverse onderdelkenwinkels ook complete madjes te koop zijn.

Maar terugkomed op uw vraag, de website is duidelijk: los leverbare assecoire, roosterbodem.

door tijger1 - 11 jan. 2019 om 20:57
38282 Antwoorden / 21 Vragen
1

Ik zie toch echt een los rooster staan, wat blijkbaar in dat mandje geklemd kan worden. Die di gen kunnen apart kapot gaan.

Ge
door Genee - 11 jan. 2019 om 21:32
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Is het een bodemloos mandje wat u ontvangen hebt?
Lijkt me dan niet correct.

door gerbera 11 jan. 2019 om 23:35
4831 Antwoorden / 6 Vragen

Ja hoor het is wel correct, klik op de link van @gerritaltena. Rechts op de site staat het rooster vermeld als bijpassend artikel. Wordt dus niet standaart bij het mandje geleverd.

Ge
door Genee 12 jan. 2019 om 00:05
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Bij coolblue staat een airfryer mandje met verwijderbare bodem.
Ik zou de TS aanraden om een winkel te bellen en vragen of dat mandje nu wel of niet incl. roosterbodem is.
https://www.coolblue.nl/product/661489/philips-airfryer-mand-met-verwijderbare-bodem-hd9980-25.html

door tijger1 12 jan. 2019 om 09:59
38282 Antwoorden / 21 Vragen

@genee

Kijk ook eens naar de prijs van samen bij Coolblue en de aparte prijzen van Philips.

Ge
door Genee 12 jan. 2019 om 10:08
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1

Bij die op coolblue zit voor die prijs er ook een antispatdeksel bij.
Bij philips zou een mandje compleet met bodem €50 gaan kosten.
Bij coolblue mandje met bodem met antispatdeksel voor € 43.

door Grunnen. 12 jan. 2019 om 11:13
430 Antwoorden / Vragen

Bij Philips krijg een mandje met een gouden randje.

door gerbera 12 jan. 2019 om 11:14
4831 Antwoorden / 6 Vragen

Betreffende mandje van Coolblue is voor een ander type airfryer. Past niet in de CP0262/01

mo
door moetdat - 12 jan. 2019 om 08:08
85 Antwoorden / 19 Vragen
0

Ik begrijp de gedachte wel Wat is nu een mand zonder bodem! geen mand denk ik maar een rand/kraag. 
Op de foto's is duidelijk te zien dat er een rooster inligt, en er wordt niet omschreven dat het zonder rooster geleverd wordt.

ma
door maarten heest - 12 jan. 2019 om 11:45
463 Antwoorden / 0 Vragen
1

Hoi Jaap, ik snap de gedachte ook wel. Het probleem ligt niet bij u maar aan de andere kant, namelijk bij Philips. Die heeft een verkeerde afbeelding in de webshop gezet. Daar hoort natuurlijk een foto van een mandje zonder rooster te staan.

Het feit dat een rooster apart besteld kan worden houdt niet in dat dat rooster dan ook standaard niet in het mandje zou zitten. Dat is geen logica.
Mensen zouden ook het rooster apart kunnen bestellen, zonder het mandje. Dat is wel logica.

Volgens dit artikel hebt u langer dan de gebruikelijk termijn van 14 dagen om te reclameren en de koop terug te draaien.

U zou bijvoorbeeld middels een briefje naar Philips Nederland nog eens kunnen proberen om het mandje inclusief rooster geleverd te krijgen voor de prijs die bij het artikel staat. Mocht dat niet werken dan denk ik dat er weinig mogelijheden zijn om de uiteindelijke koop, zoals u die terecht ziet, te sluiten.


jo
door jorisw 12 jan. 2019 om 13:01
4031 Antwoorden / 1 Vragen

Maar als je ziet dat de mand 29,99 en een los rooster 19,99 kan je ook concluderen dat dat rooster er niet bij zit. Anders zou de rest van dat ding maar een tientje kosten.

ma
door maarten heest 12 jan. 2019 om 13:29
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Joris, dat kun je inderdaad ook denken. Tenzij sets relatief veel goedkoper zijn dan de som van de losse onderdelen. Zou ook kunnen.
Maar het echte probleem zit 'm in die verkeerde foto.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

ti
tien - 23 jun. 2019 om 01:52
Winkels & webshops

Moeten ready-to-eat avocado's ready-to-eat zijn?

In supermarkten kun je avocado's kopen die nog wat moeten rijpen maar ook ready-to-eat avocado's. Deze laatste zijn duurder. Wat mij opvalt is dat de meeste ready-to-eat avocado's te hard zijn om meteen te kunnen gebruiken. Een proef op de som gedaan. Eerst 2 avocado's ready to eat in 1 pakketje bij de Lidl gekocht en afgerekend bij de kassa. Thuis opengesneden met een mesje en deze bleken beiden ... Lees meer

On
OnlineBoeker - 22 jun. 2019 om 11:15
Vakantie & reizen

Zijn er meer mensen gedupeerd door Travelberry?

Zijn er meer mensen gedupeerd door het niet doorgaan van onder andere stedentrips en Disneyworld Parijs reizen die door het bedrijf Travelberry (al dan niet via Vakantieveilingen) wordt of werd aangeboden?   Meermaals afgezegd?
Geen afzegging ontvangen? Belofte gedaan dat volgende keer wel doorgaat en dan toch weer niet? Geen reacties op mail krijgen?
Telefonisch niet bereikbaar? G ... Lees meer