Onderdeel van Philips webship incompleet geleverd
Goedendag,
Ik heb bij de Philips webshop een nieuwe mandje besteld voor onze Airfryer.
Of de foto in de webshop is dit compleet met rooster ( de bodem van het mandje)
Eenmaal geleverd ontbreekt dit rooster en heb daar vervolgens een klacht over ingediend
Na een week krijg ik een reactie terug met het bericht dat dit rooster er normaal niet bijzit en dit los moet bestellen.
Daar zou ik het dan mee moeten doen.
Maar dit klopt niet. Ten eerste kan het niet echt de omschrijving mandje hebben als het rooster er niet in zit en ten tweede verwacht ik te krijgen wat op de foto staat.
Zeker als er verder in de omschrijving niets over in staat.
link naar het artikel:
https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/CP0626_01
Kan ik hier nog wat mee ?
Heeft u wel goed op de suite gekeken? Zie: https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/CP0626_01 en dan ziet u dat de bodem los wordt geleverd.
Maar waarom een nieuw mandje gekocht. Ik heb al jaren een airfryer en maak regelmatig het mandje schoon door o.a. loshalen van de bodem en deels in de vaatwasser. Er zijn ook specifieke reinigingsmiddelen voor deze mandjes te koop. Ik mag u geen merk noemen maar attendeer u ook op het feit dat bij diverse onderdelkenwinkels ook complete madjes te koop zijn.
Maar terugkomed op uw vraag, de website is duidelijk: los leverbare assecoire, roosterbodem.
Ik zie toch echt een los rooster staan, wat blijkbaar in dat mandje geklemd kan worden. Die di gen kunnen apart kapot gaan.
Is het een bodemloos mandje wat u ontvangen hebt?
Lijkt me dan niet correct.
Ja hoor het is wel correct, klik op de link van @gerritaltena. Rechts op de site staat het rooster vermeld als bijpassend artikel. Wordt dus niet standaart bij het mandje geleverd.
Bij coolblue staat een airfryer mandje met verwijderbare bodem.
Ik zou de TS aanraden om een winkel te bellen en vragen of dat mandje nu wel of niet incl. roosterbodem is.
https://www.coolblue.nl/product/661489/philips-airfryer-mand-met-verwijderbare-bodem-hd9980-25.html
@genee
Kijk ook eens naar de prijs van samen bij Coolblue en de aparte prijzen van Philips.
@tijger1
Bij die op coolblue zit voor die prijs er ook een antispatdeksel bij.
Bij philips zou een mandje compleet met bodem €50 gaan kosten.
Bij coolblue mandje met bodem met antispatdeksel voor € 43.
Bij Philips krijg een mandje met een gouden randje.
Betreffende mandje van Coolblue is voor een ander type airfryer. Past niet in de CP0262/01
Ik begrijp de gedachte wel Wat is nu een mand zonder bodem! geen mand denk ik maar een rand/kraag.
Op de foto's is duidelijk te zien dat er een rooster inligt, en er wordt niet omschreven dat het zonder rooster geleverd wordt.
Hoi Jaap, ik snap de gedachte ook wel. Het probleem ligt niet bij u maar aan de andere kant, namelijk bij Philips. Die heeft een verkeerde afbeelding in de webshop gezet. Daar hoort natuurlijk een foto van een mandje zonder rooster te staan.
Het feit dat een rooster apart besteld kan worden houdt niet in dat dat rooster dan ook standaard niet in het mandje zou zitten. Dat is geen logica.
Mensen zouden ook het rooster apart kunnen bestellen, zonder het mandje. Dat is wel logica.
Volgens dit artikel hebt u langer dan de gebruikelijk termijn van 14 dagen om te reclameren en de koop terug te draaien.
U zou bijvoorbeeld middels een briefje naar Philips Nederland nog eens kunnen proberen om het mandje inclusief rooster geleverd te krijgen voor de prijs die bij het artikel staat. Mocht dat niet werken dan denk ik dat er weinig mogelijheden zijn om de uiteindelijke koop, zoals u die terecht ziet, te sluiten.
Maar als je ziet dat de mand 29,99 en een los rooster 19,99 kan je ook concluderen dat dat rooster er niet bij zit. Anders zou de rest van dat ding maar een tientje kosten.
Hallo Joris, dat kun je inderdaad ook denken. Tenzij sets relatief veel goedkoper zijn dan de som van de losse onderdelen. Zou ook kunnen.
Maar het echte probleem zit 'm in die verkeerde foto.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerNetvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer