Jaap
door Jaap Jan 11, 2019 om 20:28
Elektronica & tv
Onderdeel van Philips webship incompleet geleverd

Goedendag,

Ik heb bij de Philips webshop een nieuwe mandje besteld voor onze Airfryer.

Of de foto in de webshop is dit compleet met rooster ( de bodem  van het mandje)

Eenmaal geleverd ontbreekt dit rooster en heb daar vervolgens een klacht over ingediend
Na een week krijg ik een reactie terug met het bericht dat dit rooster er normaal niet bijzit en dit los moet bestellen.
Daar zou ik het dan mee moeten doen.
Maar dit klopt niet. Ten eerste kan het niet echt de omschrijving mandje hebben als het rooster er niet in zit en ten tweede verwacht ik te krijgen wat op de foto staat.
Zeker als er verder in de omschrijving niets over in staat.
link naar het artikel:
https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/CP0626_01

Kan ik hier  nog wat mee ?

1279 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 11, 2019 om 20:36
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u wel goed op de suite gekeken? Zie: https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/CP0626_01 en dan ziet u dat de bodem los wordt geleverd.
Maar waarom een nieuw mandje gekocht. Ik heb al jaren een airfryer en maak regelmatig het mandje schoon door o.a. loshalen van de bodem en deels in de vaatwasser. Er zijn ook specifieke reinigingsmiddelen voor deze mandjes te koop. Ik mag u geen merk noemen maar attendeer u ook op het feit dat bij diverse onderdelkenwinkels ook complete madjes te koop zijn.

Maar terugkomed op uw vraag, de website is duidelijk: los leverbare assecoire, roosterbodem.

tijger1
door tijger1 - Jan 11, 2019 om 20:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zie toch echt een los rooster staan, wat blijkbaar in dat mandje geklemd kan worden. Die di gen kunnen apart kapot gaan.

Ge
door Genee - Jan 11, 2019 om 21:32
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Is het een bodemloos mandje wat u ontvangen hebt?
Lijkt me dan niet correct.

gerbera
door gerbera Jan 11, 2019 om 23:35
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Ja hoor het is wel correct, klik op de link van @gerritaltena. Rechts op de site staat het rooster vermeld als bijpassend artikel. Wordt dus niet standaart bij het mandje geleverd.

Ge
door Genee Jan 12, 2019 om 00:05
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Bij coolblue staat een airfryer mandje met verwijderbare bodem.
Ik zou de TS aanraden om een winkel te bellen en vragen of dat mandje nu wel of niet incl. roosterbodem is.
https://www.coolblue.nl/product/661489/philips-airfryer-mand-met-verwijderbare-bodem-hd9980-25.html

tijger1
door tijger1 Jan 12, 2019 om 09:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@genee

Kijk ook eens naar de prijs van samen bij Coolblue en de aparte prijzen van Philips.

Ge
door Genee Jan 12, 2019 om 10:08
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1

Bij die op coolblue zit voor die prijs er ook een antispatdeksel bij.
Bij philips zou een mandje compleet met bodem €50 gaan kosten.
Bij coolblue mandje met bodem met antispatdeksel voor € 43.

Grunnen.
door Grunnen. Jan 12, 2019 om 11:13
509 Antwoorden / Vragen

Bij Philips krijg een mandje met een gouden randje.

gerbera
door gerbera Jan 12, 2019 om 11:14
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Betreffende mandje van Coolblue is voor een ander type airfryer. Past niet in de CP0262/01

mo
door moetdat - Jan 12, 2019 om 08:08
104 Antwoorden / 19 Vragen

Ik begrijp de gedachte wel Wat is nu een mand zonder bodem! geen mand denk ik maar een rand/kraag.
Op de foto's is duidelijk te zien dat er een rooster inligt, en er wordt niet omschreven dat het zonder rooster geleverd wordt.

ma
door maarten heest - Jan 12, 2019 om 11:45
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Jaap, ik snap de gedachte ook wel. Het probleem ligt niet bij u maar aan de andere kant, namelijk bij Philips. Die heeft een verkeerde afbeelding in de webshop gezet. Daar hoort natuurlijk een foto van een mandje zonder rooster te staan.

Het feit dat een rooster apart besteld kan worden houdt niet in dat dat rooster dan ook standaard niet in het mandje zou zitten. Dat is geen logica.
Mensen zouden ook het rooster apart kunnen bestellen, zonder het mandje. Dat is wel logica.

Volgens dit artikel hebt u langer dan de gebruikelijk termijn van 14 dagen om te reclameren en de koop terug te draaien.

U zou bijvoorbeeld middels een briefje naar Philips Nederland nog eens kunnen proberen om het mandje inclusief rooster geleverd te krijgen voor de prijs die bij het artikel staat. Mocht dat niet werken dan denk ik dat er weinig mogelijheden zijn om de uiteindelijke koop, zoals u die terecht ziet, te sluiten.

jo
door jorisw Jan 12, 2019 om 13:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Maar als je ziet dat de mand 29,99 en een los rooster 19,99 kan je ook concluderen dat dat rooster er niet bij zit. Anders zou de rest van dat ding maar een tientje kosten.

ma
door maarten heest Jan 12, 2019 om 13:29
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Joris, dat kun je inderdaad ook denken. Tenzij sets relatief veel goedkoper zijn dan de som van de losse onderdelen. Zou ook kunnen.
Maar het echte probleem zit 'm in die verkeerde foto.