ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Jun 19, 2018 om 15:40
Elektronica & tv

Onze Cisco 8485DVB valt steeds uit als wij iets willen opnemen, wat kan ik doen?

Wij hebben in 2010 een Cisco 8485DVB (TV-Ontvanger) gekregen van Ziggo, gemaakt op 29 September 2010
Ook wij hebben hem al jaren probleem loos gebruikt.
Maar als ik nu iets wil opnemen, valt het uit.
Dan moet ik meestal 2 minuten wachten en dan verschijnt een scherm met deze opschrift: Loading... Please Wait
En ten slotte doet het weer normaal maar deze dingen herhalen steeds als ik iets wil opnemen.
Ook gebeurt het bijvoorbeeld als er een heel spannende deel van een film is en dat ie dan uitvalt.
Eerst dachten wij dat het een software-update is van de ontvanger maar wij twijfelen of dat zo is.

Kunnen jullie ons helpen met antwoorden en adviezen, dat waarderen wij heel erg.

2741 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door janf43 - Jun 19, 2018 om 15:51
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bel Ziggo!

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 19, 2018 om 15:54
7156 Antwoorden / 3 Vragen
2

Bekijk deze handleiding eens, het zou ook kunnen dat er teveel is opgenomen en het geheugen tekort schiet, dan zou er eerst iets gewist moeten worden om ruimte te maken voor nieuwe opnames.
https://www.gebruikershandleiding.com/Cisco-8485DVB-HD-PVR/handleiding-5-479614.html

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2018 om 15:57
16772 Antwoorden / 202 Vragen
1

Zie de reactie van SJOPPIE@ maar het kan ook zijn  dat het apparaat defect is. Het is van Ziggo dus Ziggo zal u een nieuwe kunnen leveren. Normaliter gratis binnen het abonnement. U bent uw oude opnames dan wel kwijt.

aurora1
door aurora1 - Jun 19, 2018 om 17:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Je ouders vragen Ziggo te  bellen?
Dit op het forum van Ziggo voorleggen?
Zusterlief vragen?

panter22
door panter22 - Jun 19, 2018 om 18:50
6599 Antwoorden / Vragen
0

Het wordt tijd voor een nieuwe,deze tv ontvanger wordt niet meer gemaakt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/cisco-8485-dvb/
D
it zijn de nieuwe tv-ontvangers:

marita5
door marita5 - Jun 19, 2018 om 19:25
11494 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Forumemperor24 , 

Misschien de ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

Bo
Bonisimo - Mar 25, 2024 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.

Beste,

Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine. ... Lees meer

ha
hans zweekhorst - Mar 25, 2024 om 12:15
Vakantie & reizen

Waarom betaalt Supersaver mijn geld niet terug nadat Covid alle vluchten deed st

Gegroet,

Covid veroorzaakte vluchtannuleringen. Men zou het geld terug moeten krijgen. Supersaver doet dat niet, terwijl de vliegmaatschappij (Lufthansa) dat al wel aan Supersaver heeft terugbetaald.
Veel brieven, mailtjes en telefoontjes ten spijt. Na drie jaar nog geen geld.

mvg,
hans zweekhorst
delfgauw

Lees meer