ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Jun 19, 2018 om 15:40
Elektronica & tv

Onze Cisco 8485DVB valt steeds uit als wij iets willen opnemen, wat kan ik doen?

Wij hebben in 2010 een Cisco 8485DVB (TV-Ontvanger) gekregen van Ziggo, gemaakt op 29 September 2010
Ook wij hebben hem al jaren probleem loos gebruikt.
Maar als ik nu iets wil opnemen, valt het uit.
Dan moet ik meestal 2 minuten wachten en dan verschijnt een scherm met deze opschrift: Loading... Please Wait
En ten slotte doet het weer normaal maar deze dingen herhalen steeds als ik iets wil opnemen.
Ook gebeurt het bijvoorbeeld als er een heel spannende deel van een film is en dat ie dan uitvalt.
Eerst dachten wij dat het een software-update is van de ontvanger maar wij twijfelen of dat zo is.

Kunnen jullie ons helpen met antwoorden en adviezen, dat waarderen wij heel erg.

2741 7 Rapporteer

ja
door janf43 - Jun 19, 2018 om 15:51
733 Antwoorden / 0 Vragen

Bel Ziggo!

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 19, 2018 om 15:54
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Bekijk deze handleiding eens, het zou ook kunnen dat er teveel is opgenomen en het geheugen tekort schiet, dan zou er eerst iets gewist moeten worden om ruimte te maken voor nieuwe opnames.
https://www.gebruikershandleiding.com/Cisco-8485DVB-HD-PVR/handleiding-5-479614.html

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2018 om 15:57
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de reactie van SJOPPIE@ maar het kan ook zijn  dat het apparaat defect is. Het is van Ziggo dus Ziggo zal u een nieuwe kunnen leveren. Normaliter gratis binnen het abonnement. U bent uw oude opnames dan wel kwijt.

aurora1
door aurora1 - Jun 19, 2018 om 17:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je ouders vragen Ziggo te  bellen?
Dit op het forum van Ziggo voorleggen?
Zusterlief vragen?

panter22
door panter22 - Jun 19, 2018 om 18:50
6599 Antwoorden / Vragen

Het wordt tijd voor een nieuwe,deze tv ontvanger wordt niet meer gemaakt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/cisco-8485-dvb/
D
it zijn de nieuwe tv-ontvangers:

marita5
door marita5 - Jun 19, 2018 om 19:25
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Forumemperor24 ,

Misschien de ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen .