Otto levert niet
Met Black Friday (24-11-2017) een PS4 Pro besteld maar krijg elke week te horen dat er vertraging is. Afgelopen week zou alles volgens Otto binnen zijn maar weer niets. Vandaag kreeg ik te horen dat de bestelling nog meer vertraging heeft en dat ze zelf niet eens weten wanneer ze kunnen leveren. Na een maand nog steeds geen duidelijkheid over mijn bestelling.
Mag dit zomaar?
Hallo KMuller ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd
Dan maar annuleren en bij een andere shop kopen. Hij is volop leverbaar. Bij Otto staat nu een levertijd van circa 2 weken. Kan dus rustig ook 4 of 6 weken worden. Flutshop Otto.
Wat was de BF prijs bij Otto?
“Liever niets van Otto!” ;-)
Ik moet de eerste reaktie nog tegenkomen op dit forum waar iemand zijn PS4 die besteld is op Black Friday is geleverd. Schijnbaar was er maar een beperkte voorraad terwijl iedereen er mee adverteerde.
Dus gewoon annuleren.
Ook ik heb dit probleem, heb geen klantenrekening maar wel kast besteld waar 2 weken levertijd op zit, schetst mijn verbazing dat ze die gewoon op rekening zetten terwijl nog niks ontvangen heb en dit al 6 weken terug besteld heb. Tevens beantwoorden ze mijn vraag niet waarom ik die niet kan annuleren want volgens hen kan dat niet, pas bij de deur als die ooit komt. Ook kreeg ik mail of ik de kast wel wou gaan betalen want zicht termijn was verstreken, welk zicht termijn ik heb hem niet! Bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen. Wat ik tevens ook heel kwalijk vindt is dat ik bestelde goederen die ik wel al gekregen heb en betaald gewoon van die klantenrekening totaal bedrag afgaat en dus niet als zijnde betaald van de artikelen! Ik heb nooit een gespreid betalen genomen dus dit is al met al een zeer vreemde zaak en ik kan niet van die kast af.
Waar heeft u geen klantenrekening en welke kast heeft u waar gekocht? Er valt geen chocola van uw verhaal te maken.
"Bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen".
OTTO komt uit de kast en ú bent op de kast gejaagd en komt er nu niet meer vanaf ...
Kent u de uitdrukking: "de muizen liggen dood voor de kast"? Hopeloze arme boel!
IK zou in uw geval maar àlles uit de kast gaan halen, maar het gaat hier eigenlijk om OTTO en een PS4.
Natuurlijk kunt u van die kast af. Die bestelling gewoon per mail annuleren.
@Ida61 , dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regel https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer
Otto is administratief en logistiek gezien een amateuristische bende. Het verbaast me dat die flutshop nog steeds bestaat. Annuleren kan (vlg hun site) alleen op de dag van bestelling via 'mijn bestellingen'. Ben je lekker mee dit geklooi. Zoveel mogelijk je klacht op het web gooien, bijv. Facebook, Twitter, Klacht.nl, Klachtenkompas.nl enz.
Ook ik heb dit probleem, heb geen klantenrekening maar wel kast besteld waar 2 weken levertijd op zit, schetst mijn verbazing dat ze die gewoon op rekening zetten terwijl nog niks ontvangen heb en dit al 6 weken terug besteld heb. Tevens beantwoorden ze mijn vraag niet waarom ik die niet kan annuleren want volgens hen kan dat niet, pas bij de deur als die ooit komt. Ook kreeg ik mail of ik de kast wel wou gaan betalen want zicht termijn was verstreken, welk zicht termijn ik heb hem niet! Bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen. Wat ik tevens ook heel kwalijk vindt is dat ik bestelde goederen die ik wel al gekregen heb en betaald gewoon van die klantenrekening totaal bedrag afgaat en dus niet als zijnde betaald van de artikelen! Ik heb nooit een gespreid betalen genomen dus dit is al met al een zeer vreemde zaak en ik kan niet van die kast af.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer