he
door henk.woudstra Apr 14, 2018 om 12:05
Elektronica & tv

Philips audio aw 9000 app geeft geen ondersteuning meer bij spotify

De app airstudio + app van Philips  werkte acceptabel maar sinds enige tijd zijn er functies uitgezet,  ik kan niet meer mijn gedigitaliseerde  cd's beluisteren en ook is Spotify  uitgezet. Uitgerekend die 2 functies  gebruik  ik het meest.
Alleen de radio en tv zijn te beluisteren. Philips  adviseerde om andere app's te zoeken en te investeren in een audio bluetooth verbinding. Onbegrijpelijk dat je dit als bedrijf doet. Ik koop een audioset  op basis van de advertentie  en technische mogelijkheden.  Die kan je toch niet zomaar verwijderen?  Ben ik de enige met die kracht?

2053 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

simon55
door simon55 - Apr 14, 2018 om 12:17
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik lees dat u n Premium lidmaatschap moet hebben om alle functies te kunnen gebruiken. Staat op de site van Flipse

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2018 om 12:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Hallo zeg, dat ding is 5 jaar oud. Eens houdt het op. 

Ik koop een audioset  op basis van de advertentie  en technische mogelijkheden

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 14, 2018 om 17:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Moet zeler tot 2042 meekunnen,  is Philips , je weet wel :-)

ro
door ron503 - Apr 14, 2018 om 12:26
1229 Antwoorden / 0 Vragen
0

De release datum van dit apparaat was mei 2012 en gebaseerd op de apps uit die tijd. App makers gaan met hun tijd mee en denken de apps te verbeteren maar vergeten daarbij de ondersteuning voor oudere apparatuur. De fabrikant Philips in dit geval kan geen invloed op de app makers uit oefenen want die bepalen het app protocol en dat protocol wordt door oudere apparatuur niet meer ondersteund. Niet alleen Philips loopt daar tegen aan maar bijna alle fabrikanten die apparatuur fabriceren. Er is geen sprake van een defect maar sprake van een ontbrekende functionaliteit die door de app makers is veroorzaakt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 14, 2018 om 13:03
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

Op uw vraag aangaamnde Spotify verwijs ik naar de al gegeven antwoorden.M.b.t. uw andere vraag (m.a.....w. heeft u deze handleiding): https://www.download.p4c.philips.com/files/a/aw9000_10/aw9000_10_dfu_eng.pdf

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 14, 2018 om 13:06
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ps. CD's zij altijd digitaal. Bedoelt u met gedigitaliseerde CD's dat dat CD's zijn die u zelf heeft gebrand van analoge afspeelmogelijkheden zoals vinyl of tape? Kunt u wel 'gewone CD's afspelen? Zo ja dan is er een euvel met uw apparaat.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer