he
door henk.woudstra Apr 14, 2018 om 12:05
Elektronica & tv

Philips audio aw 9000 app geeft geen ondersteuning meer bij spotify

De app airstudio + app van Philips  werkte acceptabel maar sinds enige tijd zijn er functies uitgezet,  ik kan niet meer mijn gedigitaliseerde  cd's beluisteren en ook is Spotify  uitgezet. Uitgerekend die 2 functies  gebruik  ik het meest.
Alleen de radio en tv zijn te beluisteren. Philips  adviseerde om andere app's te zoeken en te investeren in een audio bluetooth verbinding. Onbegrijpelijk dat je dit als bedrijf doet. Ik koop een audioset  op basis van de advertentie  en technische mogelijkheden.  Die kan je toch niet zomaar verwijderen?  Ben ik de enige met die kracht?

2053 6 Rapporteer

simon55
door simon55 - Apr 14, 2018 om 12:17
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik lees dat u n Premium lidmaatschap moet hebben om alle functies te kunnen gebruiken. Staat op de site van Flipse

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2018 om 12:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo zeg, dat ding is 5 jaar oud. Eens houdt het op.

Ik koop een audioset  op basis van de advertentie  en technische mogelijkheden

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 14, 2018 om 17:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Moet zeler tot 2042 meekunnen,  is Philips , je weet wel :-)

ro
door ron503 - Apr 14, 2018 om 12:26
1229 Antwoorden / 0 Vragen

De release datum van dit apparaat was mei 2012 en gebaseerd op de apps uit die tijd. App makers gaan met hun tijd mee en denken de apps te verbeteren maar vergeten daarbij de ondersteuning voor oudere apparatuur. De fabrikant Philips in dit geval kan geen invloed op de app makers uit oefenen want die bepalen het app protocol en dat protocol wordt door oudere apparatuur niet meer ondersteund. Niet alleen Philips loopt daar tegen aan maar bijna alle fabrikanten die apparatuur fabriceren. Er is geen sprake van een defect maar sprake van een ontbrekende functionaliteit die door de app makers is veroorzaakt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 14, 2018 om 13:03
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Op uw vraag aangaamnde Spotify verwijs ik naar de al gegeven antwoorden.M.b.t. uw andere vraag (m.a.....w. heeft u deze handleiding): https://www.download.p4c.philips.com/files/a/aw9000_10/aw9000_10_dfu_eng.pdf

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 14, 2018 om 13:06
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ps. CD's zij altijd digitaal. Bedoelt u met gedigitaliseerde CD's dat dat CD's zijn die u zelf heeft gebrand van analoge afspeelmogelijkheden zoals vinyl of tape? Kunt u wel 'gewone CD's afspelen? Zo ja dan is er een euvel met uw apparaat.