vi
door visje Dec 29, 2008 om 20:31
Elektronica & tv

Philips wake up ligth via abonnement-actie maar werkt niet

Hallo,


Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen. Een paar weken geleden heb ik via een actie (abonnement op tijdschrift) een wake-up light van philips kado gekregen. Dat laatste was voor mij de reden om het abonnement (kosten 50 euro in totaal) te nemen. Ik zit echter met een probleem: de lamp produceert continu een heel hoge pieptoon, ook als deze gewoon uit staat, maar wel in het stopcontact. Dit geluid is zo storend voor mij dat ik er slecht van slaap zelfs als het apparaat aan de andere kant van de kamer staat. Ik mag deze nu opsturen en er wordt mij een nieuwe toegestuurd. Ik weet alleen dat ik vrij gevoelig voor geluiden ben en ben bang (alhoewel ik hoop natuurlijk van niet) dat ik bij een nieuwe lamp hetzelfde probleem zal hebben. Om alvast daarop vooruit te lopen wil ik vragen of iemand weet wat in dit geval mijn rechten zijn. Moet ik het abonnement behouden, ook als het kado niet doet wat ik er van verwacht?


Alvast bedankt voor de reactie

466 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mastag
door mastag - Dec 29, 2008 om 20:40
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

Hoi Visje,

Het is van het bedrijf dat dit kado gaf al zeer netjes dat ze u een nieuw exemplaar willen verstrekken. Het zou domme pech zijn als de tweede lamp ook dit nare geluid met zich meebrengt maar dat is geen reden om het abonnement te mogen annuleren/stopzetten.
U neemt namelijk een abo en krijgt iets erbij, u draait het bijna om. U neemt de lamp en nu die niet goed is wilt u het abonement ook niet meer.

Zet de lamp lekker op internet en geef de rest van het abonnement aan iemand die het wel wil hebben of maak er iemand anders gewoon blij mee.

 vriendelijke groet.
MAstaG



stacey
door stacey - Dec 29, 2008 om 21:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Je hebt een abonnement gekocht en geen kadootje, dus als kadootje je nu niet (meer) aanstaat heb je helaas gewoon pech, je zit dus gewoon vast aan het abonnement.


Het kado doet overigens wel gewoon wat hij moet doen alleen doet, hij dat helaas met een hoop herrie, dat ze omruilen is goede service maar helaas zinloos.........ik heb er ook ooit een gehad en heb hem ook niet gebruikt want de herrie bezorgde me slapenloze nacht en toen had ik dus geen wekker meer nodig ;-(


Ik heb het paar keer geprobeerd maar ik kan niet slapen door het geluid ervan helaas, dus dat schoot niet op.


Geef hem kado aan iemand die slechthorend is zou ik zeggen, wellicht heeft die er nog iets aan.


Succes,

edwardus
door edwardus - Dec 30, 2008 om 01:22
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Dat is geen wake-up light maar een keep-awake light. ;)
Gewoon het verkeerde type gestuurd.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer