he
door henrynl 28 mrt. 2015 om 00:24
Elektronica & tv

Platte tv discounter klachten

Ik heb op 1 februari 2 sonos producten besteld bij de Platte TV discounter. Nu bijna 2 maanden verder, nog niets gehoord. 2 maal een mail gehad dat er vertraging was. Laatste mail van hen was op 17 februari. Reageren nu niet meer op mails van mij waar de bestelling blijft. Heb inmiddels op internet veel klachten gezien mbt de beloofde levertijden. Met name de sonos producten die besteld zijn worden niet uitgeleverd. De platte tvdiscounter gaat erg onbeschoft om met zijn klanten door nergens meer op te reageren. Telefonisch zijn ze nagenoeg niet te bereiken. Al met al ben ik vooralsnog 320 euro " kwijt" Er moeten wel erg veel mensen zijn die nu hetzelfde meemaken als ik. Misschien een onderwerp voor kassa. Dit mede gezien wie de veel in het nieuws zijnde directeuren zijn van dit internet bedrijf.

2826 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door aurora1 - 28 mrt. 2015 om 01:34
14026 Antwoorden / 6 Vragen
0

Lees eens de procedure op de site van de Thuiswinkel Waarborg klik hier en met name punt 5.
Lees ook nog klik hier goed door.

pi
door pieterwolters - 28 mrt. 2015 om 12:40
3611 Antwoorden / 0 Vragen
0

[OT] In geval van SONOS zijn ze niet echt een discounter. Het zijn gewoon dezelfde prijzen als waar je het overal voor kunt kopen.

door Cookies - 28 mrt. 2015 om 13:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

......Misschien een onderwerp voor kassa. Dit mede gezien wie de veel in het nieuws zijnde directeuren zijn van dit internet bedrijf.......

Wie zijn de directeuren dan volgens jou?

he
door henrynl - 28 mrt. 2015 om 16:25
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Excuses voor de laatste zin. Ik heb me daarin vergist. Dat is een andere discounter.

In antwoord op de reactie van Pieter kan ik zeggen dat deze sonos producten gelijktijdig werden verkocht tijdens de btw vrije dagen van de mediamarkt. Zij waren zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt. Zij zijn daar handig op ingesprongen omdat ze bij de mediamarkt uitverkocht waren. Helaas blijkt nu dat ze zelf ook niet kunnen leveren. Op zich niet goed natuurlijk maar ze laten de klanten niets meer weten. Dat is het verwijt dat ik ze maak. Ze reageren gewoon nergens meer op.

door crewmember - 30 mrt. 2015 om 11:29
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volgens mij mag je Sonos producten helemaal niet onder de adviesprijs aanbieden als verkoop punt. Dan heb je de kans dat sonos voortaan niet meer aan je leverd.
(Net als Apple producten)

Hoe heb je de betaling gedaan? CC of IDeal?

door Cookies - 30 mrt. 2015 om 11:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=henrynl schreef op zaterdag 28 mrt 2015, 16:25]Excuses voor de laatste zin. Ik heb me daarin vergist. Dat is een andere discounter.

In antwoord op de reactie van Pieter kan ik zeggen dat deze sonos producten gelijktijdig werden verkocht tijdens de btw vrije dagen van de mediamarkt. Zij waren zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt. Zij zijn daar handig op ingesprongen omdat ze bij de mediamarkt uitverkocht waren. Helaas blijkt nu dat ze zelf ook niet kunnen leveren. Op zich niet goed natuurlijk maar ze laten de klanten niets meer weten. Dat is het verwijt dat ik ze maak. Ze reageren gewoon nergens meer op.

Dacht al dat je je vergiste. Als ik jou was, zou ik heel snel mijn order annuleren en eisen dat binnen 14 dagen het geld weer op je rekening staat. Meteen maar even er bij zetten dat je anders een klacht in dient bij Thuiswinkel.org

Overigens kun je Thuiswinkel.org ook nu al inschakelen.

door Cookies - 30 mrt. 2015 om 11:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Als ik naar de reviews van de laatste tijd kijk op Tweakers krijg ik toch bepaalde gedachten KLIK

he
door henrynl - 30 mrt. 2015 om 23:41
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Op de vraag van crewmember kan ik als antwoord geven dat ik via Ideal heb betaald. Sonos is inderdaad een product dat niet onder de adviesprijs verkocht mag worden. De Media markt gaf echter ook 21 % korting en ik heb reeds andere Sonos producten die ik allemaal met korting in de winkel heb kunnen kopen. Kwestie van vragen en dan is het kennelijk toch niet zo'n probleem.

Het advies van carola neem ik zeker ter harte. Had inderdaad niet van te voren gekeken omdat het toen een dagaanbieding was die bijna was verlopen. Normaal doe ik dat wel.

Toevallig vandaag een mail van hen gehad, in antwoord op mijn laatste mail van vorige week donderdag, dat er vanaf morgen geleverd gaat worden en dat de problemen opgelost zijn!!! Volgens de verwachting zou mijn Sonos bestelling op 7 april binnen zijn. Gezien de vele toezeggingen tot nu toe ben ik wel een "beetje" sceptisch.

he
door henrynl - 3 apr. 2015 om 10:23
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

En inderdaad wordt mijn verwachting weer bewaarheid. Vandaag een mail gehad dat het toch weer 3 weken gaat duren ipv de beloofde 7 april. Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit bedrijf nog klanten krijgt. Ga de bestelling annuleren en verder een klacht indienen bij thuiswinkel.org.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

la
langeco - 13 nov. 2019 om 14:08
Geldzaken & recht

Nieuw contract.

Ik sta op het punt om van baas te veranderen.
In het Concept voorstel staat in dat ik een contract aangeboden krijg voor 7 maanden met de intentie op verlenging en uitzicht op een vaste baan.
In het contract wat erbij zit staat dit niet.
Alleen dat ik een contract krijg voor 7 maanden.
Standaard denk ik.
Mijn vraag is.
Heeft dit consequenties voor als ik over 7 maande ... Lees meer

ja
jaycee1965 - 14 nov. 2019 om 23:06
Huishouden & energie

Klacht over wangedrag verhuurder Nederwoon

        −   JC2 minuten geleden Ik huur een flatje met achterstallig onderhoud via vastgoedbeheer Nederwoon. Toen ik hier kwam wonen heeft familie veel gedaan om de flat toonbaar te maken. Er waren allemaal stopcontacten zonder dozen. Mijn vader heeft nieuwe dozen bevestigd. Scheuren in muren en vensterbanken, radiator moest vetvangen wat e ... Lees meer

El
Ellenbel - 15 nov. 2019 om 09:24
Computers & telefonie

Klacht over cashback actie van Motorola

Begin september kocht ik een Motorola telefoon via Bol.com met een cashback actie van € 30,- rechtstreeks via Motorola.
De cashback werd binnen 1 dag al goedgekeurd en binnen 60 dagen kon ik het geld op mijn rekening verwachten.
Na deze 60 dagen was het geld nog niet bijgeschreven en ben ik gaan mailen. Het is fijn dat binnen een dag wordt gereageerd op mijn mail, mij is op 6 november ... Lees meer