Vragen over Elektronica & TV

Jo
Joep Utrecht - May 2, 2017 om 20:20
Elektronica & tv

Deli-lifestyle

Hallo   Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer

ForumEmperor247
ForumEmperor247 - Nov 26, 2018 om 15:33
Elektronica & tv

Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?

Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen? Lees meer

foekie
foekie - Apr 9, 2009 om 12:45
Elektronica & tv

wat moet ik met +32 naar belgie bellen ?

hallo ik krijg geen aansluiting van breda naar belgie (weelde)bellen ,ik weet niet wat ik moet met +32 ,,weet iemand van jullie het ??? er staat b.v (+32)014/655555,wat moet ik dan doen om te bellen ???alvast bedankt

groetjes foekie

Lees meer

Wi
WilmavanHolten22!! - Aug 9, 2018 om 12:12
Elektronica & tv

Is Superaankoop betrouwbaar?

Ik wil het e.e.a. aan fotografieapparatuur bestllen bij Super aankoop, en wil graag weten of ik daar goed aan doe. Lees meer

na
naomi1603 - Nov 28, 2017 om 14:01
Elektronica & tv

Hi, heeft er iemand ervaring met de Firma BuyBay.com tweedehands bij Bol.com

Ik wil een Sony blue ray speler kopen via deze firma en ik vind geen reviews van deze firma
Graag een antwoord Lees meer

cl
clif - Jul 10, 2009 om 12:48
Elektronica & tv

nieuwe koelkast 12 uur uit of toch korter

Hoe belangrijk is het om de koel/diepvries combinatie kast 12 uur na paatsing pas aan te zetten?

Kan het erg veel kwaad om het al na 6 of 8 uur aan te zetten?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Lees meer

Ar
Ariejun - Dec 10, 2017 om 13:02
Elektronica & tv

LG en TVReus....

Ik heb in april 2017 bij TVReus.nl een LG Oled55E6V gekocht. Best een prijzig toestel, maar ter vervanging van een 17 jaar oude Philips beeldbuis vond ik het verantwoord....Snel geleverd, goede afwikkeling van de koop, geen klachten. De tv: prachtig toestel, geweldig beeld, goed geluid, niets mis mee. Tot ik in september 2017 een verticale streep midden in het beeld opmerk. Ik neem contact op met ... Lees meer

katiex
katiex - Oct 21, 2014 om 03:04
Elektronica & tv

BEVROREN ACHTERWAND KOELKAST

Goedemorgen,

Er vormt zich steeds een laag ijs op de achterwand van mijn (inbouw)koelkast. Waar kan dit door veroorzaakt worden.

Graag advies :o) Lees meer

ma
madras - Nov 25, 2015 om 19:27
Elektronica & tv

Om de haverklap de melding :kan niet inloggen

Heb sind kort een Samsung S3 en vind het prachtig dat ik met die telefoon overal waar ik ben(als er wifi is,en wifi heb) gratis op internet kan enz enz enz zo dus ook m,n UPC Webmail kan bekijken,maar als ik op een ander adres ben waar wifi is en waar ik ook wifi heb,dan krijg ik om de haverklap de melding:Kan niet inloggen.En moet dan m,n e-mail adres en wachtwoord opnieuw invoeren,maar dat helpt ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels