Sj
door Sjaak M May 11, 2019 om 11:32
Elektronica & tv

Requm watch

Wie heeft ervaring met retournering cq contact opnemen met requm.nl?
Via email naar info@requm.nl krijg ik nl geen antwoord voor retournering van mijn requm watch.

5889 16 Rapporteer

ne
door neodutchio - May 11, 2019 om 11:38
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Lastig, geen KVK inschrijving te vinden, geen adresgegevens te vinden en al helemaal geen telefoonnummer. Hoe kan je bij zo'n webshop bestellen? Hun facebook heeft een erg hoog kwijl gehalte en de berichten dateren al van een tijd geleden.
Geen idee wat het gekost heeft, anders uw verlies nemen.

tijger1
door tijger1 - May 11, 2019 om 11:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Requm.nl;

Postbus 256, 3400 AG
De Clinckhoeff 2,
IJSSELSTEIN, Utrecht

E-mailadres: info@requm.nl

KvK-nummer: 61711322

Een bedrijf zonder telefoonnummer? Zou ik sowieso niets bij bestellen.

door 14peter May 11, 2019 om 11:56
567 Antwoorden / 2 Vragen

KVK-nummer is van een heel ander bedrijf en het adres is van de Jumbo

tijger1
door tijger1 May 11, 2019 om 12:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kan best zijn, maar zo staat het op hun site.

costnix
door costnix May 11, 2019 om 13:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij dat winkelcentrum zijn een paar kleine winkeltjes. Mogelijk is/was het daar.

sjjoppy
door sjjoppy - May 11, 2019 om 11:56
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien nog eens via een formulier proberen?
https://requm.nl/pages/contact

panter22
door panter22 - May 11, 2019 om 12:31
6599 Antwoorden / Vragen

Als het horloge goed werkt, dan zou ik hem maar houden.

edrick3
door edrick3 - May 11, 2019 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, schimmig bedrijf met onjuiste gegevens.
Denk niet dat retourneren cq geld terug krijgen gaat lukken. ;-(

costnix
door costnix - May 11, 2019 om 13:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kwam en aantal niet ingevulde wbpagina’s tegen. Ook geen goed teken.

hutch
door hutch - May 11, 2019 om 15:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik vermoed dat het hier om een zgn. 'zolderkamerhobbyist' gaat, die wat centjes wil bijverdienen. Zal wel om dropshipping gaan.
Deze amateurs staan er bekend om, dat zij vaak niet veel om klanten geven en alleen maar willen incasseren.
Die chinese rommel die via die site verkocht wordt is trouwens veel en veel te duur.

Zomaar een voorbeeld: klik * hier * in vergelijk met * hier *

Dit horloge kost bij die website €39,95 (zogenaamd afgeprijsd van € 99,95).
Hetzelfde horloge kost bij Aliexpress $ 3,37 (ongeveer € 3,--).
Kassa!! voor deze zolderkamerhobbyist......

hutch
door hutch - May 11, 2019 om 15:36
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ook wel grappig van dit 'bedrijfje':

"kies onze GRATIS verzekerde verzending"

Uiteraard is dit 'bedrijfje' altijd verantwoordelijk tot aan de aflevering af...... Hoezo 'gratis' verzekerde verzending??

panter22
door panter22 - May 11, 2019 om 18:54
6599 Antwoorden / Vragen

De naam van de smartwatch staat alleen gedrukt op het horlogebandje?

Th
door Thijs124 - May 11, 2019 om 18:57
289 Antwoorden / Vragen

Nee, op de foto van het horlogeband!

costnix
door costnix May 11, 2019 om 23:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

.

costnix
door costnix - May 11, 2019 om 23:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is dus een horloge zonder merk
Het woordje Requm is er gewoon op de foto gephotoshopt. Ik vond nog een afbeelding van een andere foto waar dit bij gedaan is.
https://requm.nl/collections/frontpage
Je bent door de winkel gefopt.

hutch
door hutch May 12, 2019 om 13:10
4515 Antwoorden / 29 Vragen

  Van (zogenaamd) €129,95 voor 'Sale' €59,95

  Bij Aliexpress $25,-- (ong. €22,50)......

costnix
door costnix May 12, 2019 om 14:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt @hutch voor het speurwerk.
Zoek het verschil :-)

Gr
door Grunn1 May 12, 2019 om 14:41
1427 Antwoorden / 18 Vragen

De eerste is een echte requm en de tweede niet lol.

costnix
door costnix May 12, 2019 om 17:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Even photoshoppen en je hebt een “echte” Epcot horloge.

Sj
door Sjaak M - May 14, 2019 om 08:06
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt mensen voor jullie reactie.
Na het sturen tientallen e-mails en contactformulieren geef ik de moed op en leg me er bij neer dat ik ben belazerd.

Br
door BrendaDJSenKarel - May 16, 2019 om 14:39
35 Antwoorden / Vragen

Ze hebben geen telefoon nr, niet vertrouwen!

Ka
door Karel.F - May 16, 2019 om 15:18
26 Antwoorden / Vragen

Boeven

ev
door evelynbening - Mar 29, 2020 om 15:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo..

En we zijn bijna een jaar verder inmiddels en nog niks ontvangen,zelfs geen excuus,is dit een manier van zaken doen van jullie?ik zou graag nog steeds antwoord willen op het feit dat mijn horloge nog steeds niet is terug gestuurd,terwijl ik inmiddels 2 x verzendkosten heb betaald,1x om naar jullie toe te sturen en 1x zodat jullie hem weer naar mij zouden sturen....dit is helaas mijn ervaring,maar ben ook nog eens het horloge kwijt,wordt ook niet meer op gereageerd

Evelyn

ne
door neodutchio Mar 29, 2020 om 16:02
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Heeft u de bovenstaande reacties niet gelezen? Dit is geen bedrijf, maar een zolderkamerhobiest die niet gevonden wil worden. Neem uw verlies en leer van uw fouten. Tips genoeg waar op te letten bij het online kopen.

marita5
door marita5 Mar 29, 2020 om 16:33
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@evelynbening , als dit de site Requm.nl is , kunt u nog lang wachten . Site is uit de lucht .  Domeinnaam Requm.nl is beschikbaar .

pa
door paul.schoenmakers@trinedmail.nl - Apr 24, 2020 om 23:29
1 Antwoorden / Vragen

Requm bestaat nu niet meer...Deze zolderkamerverkoper gaat nu verder op www.lucey.nl sinds sept 2019

Ook ik heb de fout begaan om hier een smartwatch te bestellen, maar met betaling achteraf. Horloge wel gekregen maar na 2 mnd dood, en garantie en reageren op mailtjes via hun website, vergeet het dus maar........

Na enig speurwerk: www.lucey.nl is geregisteerd door Asentia Kvk 74851756, Hobolaan 2 3438 RV Nieuwegein

Op de site van lucey staan namelijk 2 kvk nummers genoemd (foutje bedankt) 61711322 (Requm) en 7481756 (Asentia)

Ook is www.chaufer.nl op dit adres in nieuwegein geregisteerd  (chauffeursdiensten) van waarschijnlijk dezelfde student...

Het telefoonnr op de hobolaan 2 is [edit redactie: persoonsgegevens] (heb ik gebeld, en een zeer twijfelachtige overrompelde jongeman nam op maar ontkende alle zaken omtrent de gevestigde kvk en websites daar)

Op chaufer vond je de telnrs [edit redactie: persoonsgegevens]

Het wordt tijd dat dit soort lieden gestopt worden met hun zolderkamer handeltjes, als ze hun garantie en verkoopvoorwaarden niet nakomen......