JW
door JW65 Mar 15, 2019 om 14:11
Elektronica & tv

Samsung Cashback actie televisie 2018

Heeft iemand ervaring met de cashback actie van Samsung van december 2018 ?

Ik heb de eerste week van december 2018 een televisie van Samsung gekocht met een cashback van 400 euro.

Direct via de site geprobeerd te registreren maar de actie stond niet op de site genoemd. Flyer die ik bij de tv had gekregen was van Samsung en ging over deze actie. Met hulp van een medewerker van de winkel waar ik hem kocht heb ik het toch kunnen registreren.

16 januari ( 5 weken later) kreeg ik van samsung bericht dat het was goedgekeurd en ik in week 8 mijn 400 euro zou krijgen.

Week 8 kreeg ik van hen mail dat het week 10 zou worden.

Ook in week tien geen geld op de rekening en ook geen mail meer van hen gekregen.

De eerste dag van week 11 gebeld met Samsung. Medewerker zei dat ik het zeker in week 11 zou krijgen.

Ook nu in week 11 weer geen geld of bericht ontvangen. Dus maar weer een telefoontje naar Samsung. Nu een andere medewerker.

Antwoord: sorry maar we weten nog niet wanneer we gaan uitbetalen.

Het is nu dus drie en halve maand na aankoop van de televisie. Nog steeds geen geld retour en ook geen zicht op een uitbetalingsdatum.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben ?

6471 14 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 15, 2019 om 14:20
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JW65 ,

U bent niet de enige , lees hier eens , klik op de rode regel .

https://www.nporadio1.nl/consument/15005-maanden-wachten-op-cashback-van-samsung

ekiem
door ekiem - Mar 15, 2019 om 18:35
676 Antwoorden / 100 Vragen

Goedenavond,

Ik heb zelf goede ervaringen met de cash-back acties van Samsung. Maar het kan inderdaad wat lang duren eer je je geld terug gestort krijgt. Bij een tablet van begin december heeft het ruim 11 weken geduurd. Ik werd wel op de hoogte gehouden door hen en kreeg ook mail toen het geld werd gestort.
Onlangs een telefoon gekocht en ook hier weer dezelfde riedel. Het duurt eventjes maar geld wordt wel gestort.

Wel het bericht goed bewaren van de bevestiging van registratie en goedkeuring geld terug actie van de T.V. Dit is bewijs en hier kunt u altijd nog op terugvallen.

Ekiem

aurora1
door aurora1 - Mar 16, 2019 om 03:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, heb ik geen ervaringen mee.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 16, 2019 om 09:33
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Wat heeft u aan ervaringen? Heeft u niet meer baat bij een antwoord wat u dan eventueel zou kunnen doen of hoe u zou kunnen handelen?

dokun
door dokun Mar 18, 2019 om 13:37
152 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zou idealiter natuurlijk het best beantwoord kunnen worden door mensen met ervaring met deze (terugkerende)  kwestie. Zoals @EKIEM. Maar dat komt u als gewoontereageerder natuurlijk erg vreemd over....

jo
door joskaa - Mar 18, 2019 om 14:00
80 Antwoorden / 44 Vragen

Ik heb zo juist een uur geleden van Samsung bericht gehad dat het bedrag € 100,- van de cashbackactie voor mijn gekochte droger ( cashback aangevraagd op 9 febr.jl) binnen enkele dagen op mijn rekening wordt bijgeschreven.
Nog even afwachten dus of dat daadwerkelijk gebeurt, maar zo ja dan vind ik de restitutie-termijn (6 weken) alsnog tamelijk lang.

Grunnen.
door Grunnen. - Mar 18, 2019 om 14:09
509 Antwoorden / Vragen

Ja ,maar uiteindlijk komt het bedrag op je rekening hoor.

adriaan2
door adriaan2 - Mar 18, 2019 om 14:54
104 Antwoorden / 0 Vragen

Troost U, dit is niet voor het eerst. Samsung Nederland doet er alles aan om maar niet te hoeven cashbacken. Volhouden en iedere keer hun verhaal weerleggen. Heeft bij mij ook lang geduurd een paar jaar geleden, maar uiteindelijk werd het cashback toch overgemaakt.

da
door davelubeck - Mar 18, 2019 om 18:59
9 Antwoorden / 0 Vragen

Nee niet met Samsung maar wel met LG . Na 1 jaar nog steeds niest terug ontvangen . Ben toen naar MediaMarkt geweest , waar ik mijn toestel gekocht heb en dit aan hun verteld . Ik heb toen die Cashback van MediaMarkt zelf terug ontvangen en hebben mij verteld dat ze voortaan zelf die CashBack's meteen Verrekenen met de prijs . In ieder geval wat betreft het merk LG . LG is trouwens zelf ook moeilijk te bereiken telefonisch .

Si
door Sijtje - Mar 18, 2019 om 19:55
1 Antwoorden / Vragen

Mijn actie is goedgekeurd en daarna niets meer gehoord. Deze week 6 weken geleden. Vaag.

ni
door niekduc - Mar 18, 2019 om 21:14
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik kocht 2 samsung telefoons galaxy S6 . Na meeerde malen gebeld te hebben nog steeds geen 50 euro per telefoon retour. Allerlei drogredenen zoals de streepjescodes zijn niet ingeleverd enz enz . Pure diefstal. Misschien is een incassoburo wel een goed idee.

juffrouwKarla
door juffrouwKarla - Mar 18, 2019 om 23:27
51 Antwoorden / Vragen

Een cashback van 400 euro geld alleen voor TV's van rond de 2000 euro dus kost die TV toch nog ± 1500 euro. Nou kind die TV gaat heus niet langer mee dan een TV van 400 euro. Onze eerste koste 425 euro 43 inch van de Mediamarkt en heeft 6 jaar goed gewerkt en staat nu bij een neefje. De tweede 475 euro staat nu al 4 jaar te draaien. Samsung lacht zich het apezuur voor die mensen die voor 400 euro met het handje open staan. Die hebben gewoon schijt aan jullie.

jhogaarts
door jhogaarts - Mar 19, 2019 om 11:41
101 Antwoorden / 1 Vragen

Van alle cashback acties die samsung heeft uitgebracht heb ik bij niet een problemen ondervonden, tv,tablets, mobiel.had het geld binnen een redelijke termijn op mijn rekening staan.

iammaria
door iammaria - Mar 20, 2019 om 00:48
6 Antwoorden / 2 Vragen

Dit volg ik graag. Ik heb nl ook 2 producten met cashback gekocht en heb bericht dat het 6 weken zal duren om het geld te ontvangen.

ekiem
door ekiem - Mar 20, 2019 om 18:33
676 Antwoorden / 100 Vragen

Goedeavond,

Net bericht gekregen dat mijn cash back wordt gestort. Duurt altijd even maar ik heb tot nu toe bij alle cash back acties van Samsung mijn geld mogen ontvangen.

Ekiem