Samsung Cashback actie televisie 2018
Heeft iemand ervaring met de cashback actie van Samsung van december 2018 ?
Ik heb de eerste week van december 2018 een televisie van Samsung gekocht met een cashback van 400 euro.
Direct via de site geprobeerd te registreren maar de actie stond niet op de site genoemd. Flyer die ik bij de tv had gekregen was van Samsung en ging over deze actie. Met hulp van een medewerker van de winkel waar ik hem kocht heb ik het toch kunnen registreren.
16 januari ( 5 weken later) kreeg ik van samsung bericht dat het was goedgekeurd en ik in week 8 mijn 400 euro zou krijgen.
Week 8 kreeg ik van hen mail dat het week 10 zou worden.
Ook in week tien geen geld op de rekening en ook geen mail meer van hen gekregen.
De eerste dag van week 11 gebeld met Samsung. Medewerker zei dat ik het zeker in week 11 zou krijgen.
Ook nu in week 11 weer geen geld of bericht ontvangen. Dus maar weer een telefoontje naar Samsung. Nu een andere medewerker.
Antwoord: sorry maar we weten nog niet wanneer we gaan uitbetalen.
Het is nu dus drie en halve maand na aankoop van de televisie. Nog steeds geen geld retour en ook geen zicht op een uitbetalingsdatum.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben ?
Hallo JW65 ,
U bent niet de enige , lees hier eens , klik op de rode regel .
https://www.nporadio1.nl/consument/15005-maanden-wachten-op-cashback-van-samsung
Goedenavond,
Ik heb zelf goede ervaringen met de cash-back acties van Samsung. Maar het kan inderdaad wat lang duren eer je je geld terug gestort krijgt. Bij een tablet van begin december heeft het ruim 11 weken geduurd. Ik werd wel op de hoogte gehouden door hen en kreeg ook mail toen het geld werd gestort.
Onlangs een telefoon gekocht en ook hier weer dezelfde riedel. Het duurt eventjes maar geld wordt wel gestort.
Wel het bericht goed bewaren van de bevestiging van registratie en goedkeuring geld terug actie van de T.V. Dit is bewijs en hier kunt u altijd nog op terugvallen.
Ekiem
Wat heeft u aan ervaringen? Heeft u niet meer baat bij een antwoord wat u dan eventueel zou kunnen doen of hoe u zou kunnen handelen?
Dat zou idealiter natuurlijk het best beantwoord kunnen worden door mensen met ervaring met deze (terugkerende) kwestie. Zoals @EKIEM. Maar dat komt u als gewoontereageerder natuurlijk erg vreemd over....
Ik heb zo juist een uur geleden van Samsung bericht gehad dat het bedrag € 100,- van de cashbackactie voor mijn gekochte droger ( cashback aangevraagd op 9 febr.jl) binnen enkele dagen op mijn rekening wordt bijgeschreven.
Nog even afwachten dus of dat daadwerkelijk gebeurt, maar zo ja dan vind ik de restitutie-termijn (6 weken) alsnog tamelijk lang.
Troost U, dit is niet voor het eerst. Samsung Nederland doet er alles aan om maar niet te hoeven cashbacken. Volhouden en iedere keer hun verhaal weerleggen. Heeft bij mij ook lang geduurd een paar jaar geleden, maar uiteindelijk werd het cashback toch overgemaakt.
Nee niet met Samsung maar wel met LG . Na 1 jaar nog steeds niest terug ontvangen . Ben toen naar MediaMarkt geweest , waar ik mijn toestel gekocht heb en dit aan hun verteld . Ik heb toen die Cashback van MediaMarkt zelf terug ontvangen en hebben mij verteld dat ze voortaan zelf die CashBack's meteen Verrekenen met de prijs . In ieder geval wat betreft het merk LG . LG is trouwens zelf ook moeilijk te bereiken telefonisch .
Ik kocht 2 samsung telefoons galaxy S6 . Na meeerde malen gebeld te hebben nog steeds geen 50 euro per telefoon retour. Allerlei drogredenen zoals de streepjescodes zijn niet ingeleverd enz enz . Pure diefstal. Misschien is een incassoburo wel een goed idee.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer