Samsung Cashback actie televisie 2018
Heeft iemand ervaring met de cashback actie van Samsung van december 2018 ?
Ik heb de eerste week van december 2018 een televisie van Samsung gekocht met een cashback van 400 euro.
Direct via de site geprobeerd te registreren maar de actie stond niet op de site genoemd. Flyer die ik bij de tv had gekregen was van Samsung en ging over deze actie. Met hulp van een medewerker van de winkel waar ik hem kocht heb ik het toch kunnen registreren.
16 januari ( 5 weken later) kreeg ik van samsung bericht dat het was goedgekeurd en ik in week 8 mijn 400 euro zou krijgen.
Week 8 kreeg ik van hen mail dat het week 10 zou worden.
Ook in week tien geen geld op de rekening en ook geen mail meer van hen gekregen.
De eerste dag van week 11 gebeld met Samsung. Medewerker zei dat ik het zeker in week 11 zou krijgen.
Ook nu in week 11 weer geen geld of bericht ontvangen. Dus maar weer een telefoontje naar Samsung. Nu een andere medewerker.
Antwoord: sorry maar we weten nog niet wanneer we gaan uitbetalen.
Het is nu dus drie en halve maand na aankoop van de televisie. Nog steeds geen geld retour en ook geen zicht op een uitbetalingsdatum.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben ?
Hallo JW65 ,
U bent niet de enige , lees hier eens , klik op de rode regel .
https://www.nporadio1.nl/consument/15005-maanden-wachten-op-cashback-van-samsung
Goedenavond,
Ik heb zelf goede ervaringen met de cash-back acties van Samsung. Maar het kan inderdaad wat lang duren eer je je geld terug gestort krijgt. Bij een tablet van begin december heeft het ruim 11 weken geduurd. Ik werd wel op de hoogte gehouden door hen en kreeg ook mail toen het geld werd gestort.
Onlangs een telefoon gekocht en ook hier weer dezelfde riedel. Het duurt eventjes maar geld wordt wel gestort.
Wel het bericht goed bewaren van de bevestiging van registratie en goedkeuring geld terug actie van de T.V. Dit is bewijs en hier kunt u altijd nog op terugvallen.
Ekiem
Wat heeft u aan ervaringen? Heeft u niet meer baat bij een antwoord wat u dan eventueel zou kunnen doen of hoe u zou kunnen handelen?
Dat zou idealiter natuurlijk het best beantwoord kunnen worden door mensen met ervaring met deze (terugkerende) kwestie. Zoals @EKIEM. Maar dat komt u als gewoontereageerder natuurlijk erg vreemd over....
Ik heb zo juist een uur geleden van Samsung bericht gehad dat het bedrag € 100,- van de cashbackactie voor mijn gekochte droger ( cashback aangevraagd op 9 febr.jl) binnen enkele dagen op mijn rekening wordt bijgeschreven.
Nog even afwachten dus of dat daadwerkelijk gebeurt, maar zo ja dan vind ik de restitutie-termijn (6 weken) alsnog tamelijk lang.
Troost U, dit is niet voor het eerst. Samsung Nederland doet er alles aan om maar niet te hoeven cashbacken. Volhouden en iedere keer hun verhaal weerleggen. Heeft bij mij ook lang geduurd een paar jaar geleden, maar uiteindelijk werd het cashback toch overgemaakt.
Nee niet met Samsung maar wel met LG . Na 1 jaar nog steeds niest terug ontvangen . Ben toen naar MediaMarkt geweest , waar ik mijn toestel gekocht heb en dit aan hun verteld . Ik heb toen die Cashback van MediaMarkt zelf terug ontvangen en hebben mij verteld dat ze voortaan zelf die CashBack's meteen Verrekenen met de prijs . In ieder geval wat betreft het merk LG . LG is trouwens zelf ook moeilijk te bereiken telefonisch .
Ik kocht 2 samsung telefoons galaxy S6 . Na meeerde malen gebeld te hebben nog steeds geen 50 euro per telefoon retour. Allerlei drogredenen zoals de streepjescodes zijn niet ingeleverd enz enz . Pure diefstal. Misschien is een incassoburo wel een goed idee.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer